Ga naar het forum
Privé-berichten stu...

Meldingen
Alles wissen

Privé-berichten sturen

12 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,912 Weergaven
Anomic
Oldschool Grinder

Waarom is het standaard onmogelijk om iemand een pm te sturen zonder dat je elkaar eerst toegevoegd hebt als vriend?

Lijkt me +EV om dit te veranderen omdat:

- Soms wilt iemand gewoon snel een vraag stellen, communicatie wordt moeilijker en trager.
- Men moet eerst vragen of de persoon hun wilt toevoegen, dit moet dan gebeuren in een random topic, met een post die misschien veel later of nooit gelezen wordt.
- Mensen die veel vragen krijgen, krijgen er gratis een gigantische vriendenlijst van onbekenden bij.
- Indien er mensen zijn die echt geen berichten willen ontvangen van onbekenden zou dit als optie kunnen toegevoegd worden.

Beantwoorden
Citeren
11 reacties
Angstzweet
PokerStrategist

100% met je eens

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Hey Anomic,

Allereerst hartelijk dank voor de feedback!

Ik ben hier direct intern even achteraan gegaan. Op korte termijn staan er geen wijzigingen in onze community-tool gepland.

Vanwege het herontwerp van de website, waaraan momenteel gewerkt wordt, is er kans dat dit hele systeem volledig op de schop gaat en zal veranderen. Zekerheid over hoe en wanneer dit precies zal gebeuren heb ik echter nog niet.

Ik zal in ieder geval zorgen dat je feedback intern bij de juiste afdeling terecht komt, zodat zij hier al dan niet mee verder kunnen.

Nogmaals bedankt :)

David

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Ooit bedacht zodat discussies en posts op het forum blijven en niet in een PM worden afgehandeld. Net zoals dat PS vroeger niet echt blij was met het uitwisselen van Skype.

Beantwoorden
Citeren
Anomic Topicstarter
Anomic
Oldschool Grinder

Mja niet dat ik me er zo hard aan erger of zo maar ik zie er het nut gewoon niet van in :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Naja het houdt iig tegen dat je van wildvreemde berichten krijgt maar goed dat zou inderdaad ook anders kunnen :coolface:.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

En waar kun je nu de privé-berichten lezen? Er is iets veranderd zie ik, want anders kon je op een knopje naast "vrienden uitnodigen" klikken....

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

in hoeverre zijn "prive-berichten" prive?

maw, zijn er mensen die de PMs kunnen lezen buiten de ontvanger en verzender van t bericht?

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Rogier

maw, zijn er mensen die de PMs kunnen lezen buiten de ontvanger en verzender van t bericht?

De NSA sowieso....Geen idee in hoeverre mods/CM's mee kunnen lezen.

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
En waar kun je nu de privé-berichten lezen? Er is iets veranderd zie ik, want anders kon je op een knopje naast "vrienden uitnodigen" klikken....

Hey,

Klopt inderdaad, er zijn wat wijzigingen doorgevoerd aan de menubalk bovenaan. Je vindt de communitytool nu onder Home -> Community (zie hieronder):

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Hey :)

Privéberichten zijn in principe privé. De NSA zal inderdaad wel iets kunnen zien als ze dat willen (die zien immers alles :D) en onze veiligheidsafdeling heeft mogelijkheden om erachter te komen wanneer de communitytool door leden wordt misbruikt, bijvoorbeeld om reclame te maken voor niet-affiliates.

Je zult begrijpen dat verdere details hierover intern blijven ;)

David

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Als ex-mod kan ik je alvast geruststellen: mods hebben totaal geen access tot de backend systemen, en dus ook niet tot PMs en dergelijke. Mods hebben enkel toegang tot functionaliteit die nodig is om te modereren: posts editten, threads verplaatsen e.d. en toegang tot enkele administratieve subfora die voor stervelingen hidden zijn :P.

Beantwoorden
Citeren