Hoi hoi,
ben al meer als een maand silver status maar in mijn profiel ben ik nog steeds bronze viel me net op...
Hoe kan dit?
Hoi hoi,
ben al meer als een maand silver status maar in mijn profiel ben ik nog steeds bronze viel me net op...
Hoe kan dit?
haha,
hey titangizmo,
dit is inderdaad een bekend probleem voor de community pagina. Het probleem is dat de statussen niet individueel aan het staken zijn, maar ze hebben zich gegroepeerd in statusvakbonden, onder het motto: samen updaten we langzamer.
helaas hebben ze nogal een sterke onderhandelingspositie. Onderhandelingen zijn wel aan de gang, maar er kan nog niet aangegeven worden wanneer er eindelijk tot een akkoord gekomen kan worden. De statusvakbond blijkt niet echt bereid te zijn om water bij de wijn te doen. Ze steven namelijk naar een communistische staat-us, waarin iedere status gelijk is aan de ander.
(samengevat: Het is inderdaad een bekend en vervelend probleem waar aan gewerkt wordt. Het kan echter even duren voordat er een goede oplossing gevonden is)
3 maand later... TitanGizmo is nog steeds Bronze in zijn Profiel...
Tegen dat ik platinum ben zou ik toch graag al silver in mijn profiel hebben.
Dat kan nu toch echt niet zo moeilijk zijn om dat te linken?
Op mijn homepage zie ik juiste status kan toch niet moeilijk zijn om dat in profiel net hetzelfde script te doen? Of ben ik de enige die er naar vraagt want je gaat me niet vertellen dat ze nu al 3 maanden er aan het werken zijn.
Niet slecht bedoelt maar ben trots op mijn gold status want dat zegt iets binnen de community hoe ver je staat qua limieten en dat je het toch best aardig doet op de micro stakes en om een of andere reden stoort mij dat dus enorm... Ook al zien mensen het bij al je posts welke status je hebt.
Ben nu eenmaal perfectionist wat ik denk dat een goede eigenschap is voor een pokerspeler.
But i still love you guys!
hey Titangizmo,
ik zat een aantal maanden geleden met hetzelfde probleem. Heb toen ffe een ticket aangemaakt, daar alles uitgelegd, en het was binnen de 3 dagen geregeld! 'k Weet niet in hoeverre dit nu nog gaat werken, want als lanfear het al niet geregeld krijgt twijfel ik sterk of 't nu wel werkt. Hopelijk ben je snel van je probleem af!