Die quiz is zo rigged he
Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Wou nog 5 folds doen, maar wou niet de nit uithangen :).
Gratz chaserr!![]()
Je was aardig in de buurt en k3 is tegen goede regs wel een call maar die zitten er op de 1.75s niet.
Thx maar of ik er heel blij mee moet zijn
Hehe nu stop ik maar met donbartos pesten
Ik vind de uitleg bij hand 4 best lastig. Ik begrijp dat je daar een break-even spot laat lopen omdat je de bubble best goed kunt exploiten als chipleader. Maar begrijp ik het ook goed dat je de speler op CO een wijdere range geeft dan icm berekent omdat icm er geen rekening mee houdt dat hij snel weer de blinds moet betalen?
Overigens gaat de situatie hier uit van een reg die pushed. Ik denk dat de meeste spelers op de $1.75 of $3 (de limieten waarop jij coached) hier een range pushen van 20 tot 35%.
Maar heel leerzaam deze handjes!
Oorspronkelijk gepost door 013paul
Ik vind de uitleg bij hand 4 best lastig. Ik begrijp dat je daar een break-even spot laat lopen omdat je de bubble best goed kunt exploiten als chipleader. Maar begrijp ik het ook goed dat je de speler op CO een wijdere range geeft dan icm berekent omdat icm er geen rekening mee houdt dat hij snel weer de blinds moet betalen?Overigens gaat de situatie hier uit van een reg die pushed. Ik denk dat de meeste spelers op de $1.75 of $3 (de limieten waarop jij coached) hier een range pushen van 20 tot 35%.
Maar heel leerzaam deze handjes!
Mja, ik heb de range zelf ingesteld idd.
Het punt is vooral, dat hij 42,5% moet shoven, om ICM wise profitabel te kunnen callen als Hero zijnde. En daarnaast zou ik rond breakeven point niet willen callen hier. Maar ik verwacht dat de 42.5% al niet gehaald wordt.