yeeps,
een paar klein vraagskes hiere...
kheb beetje het forum rond gezocht en site bekeken maar vond niet direct men antwoorden.
Als je hier registreerde bij pokerstrategy, stond er, startkapitaal 50$ + 100$. Die 50$ is perfect verlopen, waarvoor al thanks. Ksta trouwens nu op 80$ op partypoker, dankzij jullie ownage strategie's. Nu is men vraag, hoe kon je weer die 100$ bonus krijgen?
Een ander vraag... Ik zag dat Freeroll Titan Poker Bronze+ tornooi... Ik wil me gerust een Titan accountje aanmaken met de referentie van jullie site, maar moet ik dan ook eerst bij hun storten om aan dit tornooi mee te kunnen doen? Ik las dat je minstens 1 StrategyPoint via Titan moest hebben, maar dit krijg je zeker enkel door met echt geld te spelen? Is dit maandelijkse tornooi gratis nadien? Of is er steeds een inschrijving van 2$ of zoietske?
Anyhows, thanks al voor ulle antwoorden ![]()
Binnekort eens verder ulle technieken lezen, als ik nog een beetje meer strategy pokerstrategy points heb(voor silver account). Voorlopig blijf ik bij men SSS tacktiekje, want kzie het BSS nog niet zitten. Kzen namelijk voorlopig nog nen groten amateur
Groetjes,
Tim