Ga naar het forum
StrategyPoints kope...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] StrategyPoints kopen

72 Berichten
33 Gebruikers
0 Reacties
7,700 Weergaven
Arjon Topicstarter
Arjon

Wij moeten onze kosten ook terugverdienen, maar niet door je direct voor de content te laten betalen. Je pokert, betaalt rake bij de room en daar krijgen wij een deel van.

De rake die je betaalt is geen cent hoger dan als je niet tracked zou spelen, dus door te pokeren kun je onze content volledig gratis bekijken.

oewah,

moet nu ff opletten want jij bent bent diamond dus die mogen alles zeggen.
Ik ben niet aan het haten, maar aan het vragen wat de toegevoegde waarde is,
Als ik naar deucescracked wil is dat mijn beslissing en niet jouw opmerking.

mod edit: Persoonlijk gerichte opmerking verwijderd.

Timor83

Chivaz > Stop nu maar gewoon met dat argument van "als het je niet bevalt doe je maar x of y maar laat ons met rust". Dit is een feedbackthread dus er mag gerust feedback gegeven worden. Jammer dat wanneer je het niet eens bent met een bepaald iets dat je meteen voor zuurpruim uitgemaakt wordt.

1) 4k voor diamond is gewoon WAY overpriced. Niet eens een beetje maar echt heel veel. Zelfs platinum is eigenlijk ook al teveel imo. Er is een verschil tussen "te duur" en "zo belachelijk duur dat het een imago van PS = geldwolven creëert" (iets wat ik trouwens al langer wist, maar ok, dat is dan weer een andere discussie).

2) Het argument "we willen het exclusief houden" is een beetje met los kruit schieten. Je kan het nog steeds exclusief houden met een veel lagere prijs, 800$ ofzo. Dan zou ik ook al 2x moeten nadenken of het z'n geld wel waard is, maar dan moet ik er tenminste over nadenken. Nu staat de prijs zo belachelijk hoog dat er geen enkel zinnig mens zoiets koopt. De actie schiet dus volledig aan z'n doel voorbij, en heeft zelfs integendeel nog negatieve gevolgen.

3) Het mag dan een toevoeging zijn, dat wil nog niet betekenen dat het daarom een positieve toevoeging is. Het feit dat je zoveel vraagt voor iets wat z'n geld absoluut niet waard is, straalt gewoon af op je imago. Als je iets wil doen voor je leden, doe het dan goed, en niet op een manier waarop toch niemand erop kan ingaan en het een bepaalde vorm van (imo terechte) kritiek uitlokt.

EDIT: spelfouten.

Feedback is altijd welkom. Maar let aub op het taalgebruik en de toon. Persoonlijk gerichte beledingen, bijv over iemands IQ zijn nog altijd niet toegestaan en zullen leiden tot waarschuwingen.

wauss

Oorspronkelijk gepost door Timor83
Chivaz > Stop nu maar gewoon met dat argument van "als het je niet bevalt doe je maar x of y maar laat ons met rust". Dit is een feedbackthread dus er mag gerust feedback gegeven worden. Jammer dat wanneer je het niet eens bent met een bepaald iets dat je meteen voor zuurpruim uitgemaakt wordt.

1) 4k voor diamond is gewoon WAY overpriced. Niet eens een beetje maar echt heel veel. Zelfs platinum is eigenlijk ook al teveel imo. Er is een verschil tussen "te duur" en "zo belachelijk duur dat het een imago van PS = geldwolven creëert" (iets wat ik trouwens al langer wist, maar ok, dat is dan weer een andere discussie).

2) Het argument "we willen het exclusief houden" is een beetje met los kruit schieten. Je kan het nog steeds exclusief houden met een veel lagere prijs, 800$ ofzo. Dan zou ik ook al 2x moeten nadenken of het z'n geld wel waard is, maar dan moet ik er tenminste over nadenken. Nu staat de prijs zo belachelijk hoog dat er geen enkel zinnig mens zoiets koopt. De actie schiet dus volledig aan z'n doel voorbij, en heeft zelfs integendeel nog negatieve gevolgen.

3) Het mag dan een toevoeging zijn, dat wil nog niet betekenen dat het daarom een positieve toevoeging is. Het feit dat je zoveel vraagt voor iets wat z'n geld absoluut niet waard is, straalt gewoon af op je imago. Als je iets wil doen voor je leden, doe het dan goed, en niet op een manier waarop toch niemand erop kan ingaan en het een bepaalde vorm van (imo terechte) kritiek uitlokt.

EDIT: spelfouten.

Hier ben ik het totaal niet mee eens want als jij voor $800 diamond status kan kopen en alle content hier kan zien voor 12 is dat zeer +EV als je niet tracked bent. Je hoeft maar ~$70 meer per maand verdienen om het er dan terug te verdienen en ik kan je vertellen dat ga je makkelijk halen.

Toch ga ik het nog een keer zeggen. Je hoeft het niet te kopen het is een extra optie.

Volgens mij vinden de diamonds het nog minder erg dan de gemiddelde persoon hier.

shevas7

als ik het hier zo allemaal lees zijn er twee balangrijke punten waar er kritiek op is:

1) Sommigen vinden het niet eerlijk dat mensen een bepaalde status gewoon kunnen kopen waarvoor zij lang hebben moeten grinden en hun spel hebben moeten verbeteren.

Ik vind dat dit een mooie toevoeging is, hoewel ik er zelf geen gebruik zal van maken. Al meer dan eens heb ik hier een topic tegen gekomen waar untracked leden gevraagd hebben om dit systeem in te voeren. Zij hebben nu ook de mogelijkheid om op hun favoriete room te spelen en toch gebruik te kunnen maken van de content van PS.com.

Het is niet omdat ze hun status kopen dat ze niet hard werken aan hun spel en veel grinden... Sommigen zijn gewoon niet tracked aan PS.com en kunnen daardoor geen hogere status halen zonder hun favoriete room te verlaten. Pinowww speelt bvb ook niet tracked op Pokerstars maar je kunt toch niet beweren dat hij niet grind en zijn spel probeert te verbeteren...

2) Ik heb ook gezien dat er heel wat kritiek is geweest op de prijs van de dimond status. Bij andere poker trainingsites heb je voor minder geld ook toegang tot goede content. Maar het is ook te begrijpen dat PS deze status exclusief wil houden. Het is dan aan de speler zelf om te beslissen of hij deze prijs wil betalen voor deze exclusiviteit.

Ikzelf vind dit een goede toevoegingen en een goede oplossing voor spelers die niet tracked kunnen spelen, maar toch gebruik willen maken van de content die ps.com aanbied.
De prijs voor de exclusiefe statussen in vrij hoog maar iederee moet voor zichzelf maar uitmaken of het die prijs waard is. Voor mijn BR is het in ieder geval te hoog, dus ik zal het via grinden proberen te bereiken. :D

Wryzeth

Voor de mensen die dit geen goede toevoeging vinden: probeer het in perspectief te zien. Ik ben het eens met Chivaz, ik denk niet dat dit veel zal veranderen, helemaal niet met betrekking tot de Diamond status.

Het lijkt misschien heel duur, maar de coaches die Platinum en Diamond video's maken spelen allemaal op de mid- en highstakes en daarom zullen ze ook een flinke vergoeding vragen voor het maken van video's om hun hourly wat ze met poker kunnen verdienen te compenseren. $3900,- lijkt heel veel voor "jou en mij", maar voor de spelers waarvoor deze content bedoelt is zijn dat maximaal 20 buy-ins (NL200) of zelfs maar 2 buy-ins (NL2k). Ook op de micro's is het redelijk standaard om 1 á 2 buy-ins per uur te betalen voor een private coaching, laat staan voor een heel jaar content van topproducers.

Voor PokerStrategy is het dus een win/win-situatie. Enerzijds geef je mensen de kans (die niet tracked zijn of veel geld hebben) om voor een relatief klein bedrag toegang te krijgen tot topcontent van exclusieve (video)producers (die niet te vinden zijn op andere trainingsites) en bovendien geef je ze een VIP-status waarmee je nieuwe/bestaande leden kan binden aan de site en community. Anderzijds levert het extra geld op, mensen die niet tracked spelen zorgen voor geen inkomsten, dus dit is de enige manier om te verdienen aan deze spelers.

En zoals ik al zei ben ik het eens met Chivaz wanneer hij zegt: "als je het niet wil betalen dan doe je het toch gewoon niet?". Zo werkt het nou eenmaal in de wereld, de paar honderd man die bij PokerStrategy werken moeten ook betaald worden, het blijft een bedrijf. Maar wel een bedrijf met een missie om iedereen de kans en de middelen te bieden om beter te worden. Dit is alleen maar een extra mogelijkheid en niemand zal er enige last van ondervinden wanneer er mensen een status-upgrade kopen. Niemand.

Timor83

Ik vind het gewoon jammer omdat ik al jaren untracked speel (deels door omstandigheden en deels eigen keuze), en hierin wel een mogelijkheid zag om terug een status te krijgen.

Het is inderdaad zo dat je onrechtstreeks betaalt wanneer je tracked speelt, maar of dat 800$ per jaar is als je diamond haalt weet ik niet. Mss dat anderen daar meer duidelijkheid over kunnen scheppen, als dat al kan/mag uiteraard (bedrijfsgeheimen etc).
Maar: je betaalt tracked niet meer aan rake. Dus vanuit het standpunt van het lid is die 800$ nog steeds een meerkost tegenover de 0$ die je anders betaalt. Dat het dan +EV is om 800$ te gaan betalen ipv tracked te spelen klopt eigenlijk niet. Uitzondering is wanneer je bewust op sites gaat spelen waar je betere deals kan krijgen terwijl PS ook voor die sites deals aanbiedt, waardoor die 800$ idd zichzelf (gedeeltelijk) terugbetaalt. Maar dat is zeker niet voor iedereen het geval.

Bovendien zijn dat eigenlijk gewoon discussies omtrent zaken die weinig tot niks vandoen hebben met de kern van het probleem: het verschil tussen de waarde van het aangebodene (concreet: wat consumenten ervoor willen betalen) en de eigenlijke waarde is veel te groot, waardoor de actie gewoon zinloos wordt. De vraagprijs wordt veel meer bepaald door hoeveel rake het PS zou opleveren als leden het via de gewone weg zouden bij elkaar grinden, en bijna niet door hetgeen het eigenlijk intrinsiek waard is.

Alle andere omstandigheden daarbuiten gelaten is dat de enige geldige economische logica: wat verkoop je voor welke prijs. En ik denk dat 4k dan echt wel een heel eind af is van wat je ervoor in de plaats krijgt. Niet alleen dat, maar dan is het gewoon een aanfluiting voor het intellect van je leden als je echt gaat verwachten dat mensen daarvoor 4k gaan betalen, terwijl wat je ervoor in de plaats krijgt max. 1k$ (if that) waard is.

Jammer, want het idee op zich is best ok.

Timor83

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Het lijkt misschien heel duur, maar de coaches die Platinum en Diamond video's maken spelen allemaal op de mid- en highstakes en daarom zullen ze ook een flinke vergoeding vragen voor het maken van video's om hun hourly wat ze met poker kunnen verdienen te compenseren.

Ik wil hier niet met cijfers beginnen gooien, maar zeggen dat ik een "flinke vergoeding" kreeg voor m'n video's en coachings toenertijd is bij de haren getrokken. Grootste reden waarom ik ermee gestopt ben ook.

KillBZ

Er zit natuurlijk ook nog een stukje in, dat pokerstrategy geld binnen krijgt via de rooms omdat ze een contract hebben met pokerstrategy.
Die rooms betalen dus geld, en dat doen ze alleen omdat het punten systeem en de kennis die je met je status op kunt doen een meerwaarde heeft voor de rooms omdat er dan meer rake geproduceerd wordt.
Op het moment dat het voor iedereen mogelijk is om die status even binnen te halen door ze te kopen, is het dus veel minder attractief voor de rooms om pokerstrategy te betalen voor het promoten van hun room. Dus dan zou pokerstrategy meer een site worden waar je punten kan kopen om zo een paar video's te kunnen zien, en dan is het einde natuurlijk zoek.

Dat gezegd hebben speel ik zelf ook niet tracked op Pokerstars en kan ik dus ook geen punten binnen halen. Daarom dat ik dus ook brons ben.
Natuurlijk is het super jammer, maar ik kan het wel begrijpen..

oscaar10

Ik volg Chivaz en Wryzeth hierin. Het is gewoon een toevoeging en als je er geen gebruik van wil maken blijft alles bij het oude. Er zijn verschillende mensen die nu gebruik kunnen maken van content die ze anders niet te zien zouden krijgen omdat ze niet tracked spelen. Ook voor mensen met een job die de tijd niet hebben om veel te spelen maar toch graag willen bijleren is dit een goede optie. Ikzelf vind het geen probleem dat mensen kunnen kopen waar andere mensen ik voor moet spelen. Gold is zo simpel te halen dat dit in mijn ogen echt geen argument is. En van diamondmembers hoor je deze kritiek niet. Ik zou het zelfs een eer vinden moest er iets wat ik heb gekregen door mijn prestaties voor andere mensen 4K kosten :f_biggrin: En natuurlijk is dat heel veel geld maar je hebt die diamondcontent echt niet nodig op lage limieten en zoals Wryzeth zegt is de diamondcontent bedoeld voor mensen die op limieten spelen waar 4K niet zo extreem veel is. En wat betreft pokerstrategy, dat ze geldwolven genoemd worden begrijp ik helemaal niet. De site bied zoveel aan waar je zelf niets voor moet doen (enkel tracked spelen), 50$ startkapitaal, bonussen, zeer goede service, organisatie van diamondevents, community-events,... Het is en blijft en bedrijf dat zijn werknemers moet kunnen betalen en geen liefdadigheidsinstelling.

cazzz

Gemiddeld komen er ongeveer diamond video's per maand. Dat zou dus betekenen dat er 84 diamond video's per jaar. Dat zou dus betekenen dan je 47,5$ per video betaald. Persoonlijk vind ik dit vrij veel. (afgezien van de andere (kleine) voordelen van diamond zijn).

Ook dat de optie 1 maand diamond er niet is is op zich jammer omdat je anders in 1 maand een groot gedeelte van de diamond video's zou kunnen bekijken.

Maar goed, via gewoon grinden is diamond ook wel te halen als je er de bankroll en tijd voor hebt;)

shevas7

Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Er zit natuurlijk ook nog een stukje in, dat pokerstrategy geld binnen krijgt via de rooms omdat ze een contract hebben met pokerstrategy.
Die rooms betalen dus geld, en dat doen ze alleen omdat het punten systeem en de kennis die je met je status op kunt doen een meerwaarde heeft voor de rooms omdat er dan meer rake geproduceerd wordt.

Volgens mij zijn pokerrooms niet echt bezig met het statussysteem van pokerstrategy, laat staan dat dat de enige reden is dat ze PS een deel van de winst geven. Doordat PS nieuwe leden aanbrengt naar deze pokerrooms krijgen ze gewoon een deel van de rake die deze spelers produceren. Veel meer moet je er niet achter zoeken.

KingKlaas

Ik vind alles prima.

Er verandert niks, je hebt er een extra mogelijkheid bij om een status te verkrijgen, als je dat wilt.
Ik blijf gewoon spelen om mijn gold-status te behouden als ik zin heb.

Over het algemeen levert het behalen van de goldstatus ook nog wat op, wat wil je nog meer _cool:
Krijg je als bonus nog artikelen, video's etc bij om het spelletje nog beter te leren.

Ik zeg win-win. :f_love:

Timmaywin

Goed bedacht, lijkt me ook wel een stimulans als je een status koopt, dat je dan ook alle beschikbare coachings, video's en artikelen wil checken, om maximaal waar voor je geld te krijgen!

Denk dat je het inderdaad als vrije keuze moet zien,ik ben er in ieder geval heel erg blij dat deze mogelijkheid wordt aangeboden.

Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Hmm, dit was een pokerschool met idealen, en nu is het een money making machine. Was het natuurlijk al, maar nu nog duidelijker.

Lol wtf? Een pokerschool met idealen? Poker draait om het geld afpakken van onervaren spelers, gokkers en andere degenerates. Een pokerschool gaat dus om het opleiden van bepaalde mensen om geld af te pakken van andere mensen. Ik vind de idealen eerlijk gezegd ver te zoeken? Pokerstrategy is dan ook geen liefdadigheidsinstelling maar een bedrijf dat geld nodig heeft om te bestaan. Je kan het een money making machine nodig, maar ieder bedrijf is toch uit op winst?

Verder denk ik helemaal niet eens dat deze toevoeging puur gedaan is om geld te verdienen. Juist de extreem hoge prijzen voor diamond en mindere mate platinum zullen voor een dusdanig lage vraag zorgen dat er niet veel winst op wordt gemaakt. Juist bij lagere prijzen zou pokerstrategy meer verdienen.

Er was volgens mij zoals al vaker gezegd ook daadwerkelijk vraag naar een andere manier om een hoge status te krijgen door mensen die bijvoorbeeld alleen maar untracked mttsngs op pokerstars spelen (zoals ik). Zo hebben wij ook gelijke kansen op een hogere status. Het is aan ieder om zelf te beslissen of hij het geld er voor over heeft, of dat hij liever op een andere room wat bij gaat verdienen. Ik zelf heb het geld er bijvoorbeeld niet voor over, omdat ik liever van andere aanbiedingen gebruik maak om opnieuw gold te worden, en veel artikelen en video's heb ik toch al bekeken in de tijd dat ik wel gold was. Maar dit is voor ieder mens verschillend en het is fijn dat er een extra keuze bij is gekomen.

Want, zoals ik al meerdere keren in dit topic heb gelezen, dit is een toevoeging. Hoe kan je nou in godsnaam boos worden als er extra opties worden toegevoegd? Het is ten nadele van niemand en ten voordele van de personen die er gebruik van willen maken.

Ben ik het niet mee eens, ik heb mijn best gedaan om gold te worden door veel te spelen, en nu kun je gold kopen. Gaat even niet om de prijs, maar om de effort die je er voor moet doen. Voelt voor mij als een downgrade voor deze site. But just my 2 cents.

Gold worden is sowieso nooit moeilijk geweest. Als je iedere dag 1 handje speelt heb hoef je dankzij de bonuspunten maar 190-200 punten extra te halen. Als je veel geld had was het sowieso altijd al makkelijk, gewoon een paar potjes op extreem hoge limieten spelen en je raket zo honderden dollars. Kortom, status was altijd al te koop, alleen nog niet zo direct als nu.

DonBartos

+1 Bart & wryzeth

Waarom zou PokerStrategy.com een liefdadigheidsinstelling zijn? Er werken honderden mensen full-time in Gibraltar, plus nog eens duizenden freelancers (Coaches, Video producers, editors, nieuws schrijvers, etc. etc.) Deze mensen moeten allemaal betaald worden, en dit ging voorheen altijd volgens het statussysteem van PokerStrategy.com waarbij je simpelweg meer content mag zien naarmate je meer betaalt. Dat dit geen geld is wat je zelf naar PokerStrategy.com overmaakt maar je het verdient door meer en hoger te spelen, is irrelevant. Ik denk ook dat de prijzen die aan de statussen gekoppeld zijn gelinkt zijn aan de rake die je er normaal voor betaalt (let op, dat denk ik, dit heb ik niet gechecked of w/e). Dus voor PokerStrategy.com zal het niet veel uitmaken of jij duizenden handen speelt en rake verdient voor een status, of ditzelfde bedrag in rake zou overmaken naar PokerStrategy.com. Verder is het voor zover ik weet ook geen geheim dat PokerStrategy.com een miljoenen bedrijf is. Dat er gewerkt wordt met een win-win systeem waar je niets hoeft te betalen voor content en het allemaal gratis vrij kan spelen betekent niet dat het geen winstgevend bedrijf mag zijn, lijkt me? Verder moet je $4000 relativeren, natuurlijk is $4000 lidmaatschap duur, en wellicht wel te duur. Maar $4000/jaar is 333$/maand en dit is toch niets voor iemand die de stakes speelt waar die content voor bedoeld is? Mensen die bijvoorbeeld $1K NL of hoger spelen zullen vrijwel nooit caren om $333 meer of minder. Dat deze status niet per maand te kopen is maakt het direct een hele grote uitgave en wellicht dat dit mensen ook afschrikt en wellicht dat dat dus ook geen slimme actie is omdat minder mensen het kopen, hiermee hou je inderdaad de Diamond status wel exclusiever.

Ben het er ook niet mee eens dat de statussen nu minder speciaal zijn en minder interessant zijn om te halen nu ze te koop zijn. Zoals bekend betaal je gewoon evenveel geld als je de status wel vrijspeelt, alleen op een andere manier. Het is nu gewoon de keuze of je het direct op 1 september koopt, of de hele maand hiervoor gaat grinden. Op zich zijn alle statussen relatief gemakkelijk te halen. Als je NL10 speelt zul je moeite hebben om diamond te halen, maar als je NL10 speelt heb je ook niets aan de diamond content, hoewel er altijd wel eye-openers in voorkomen maar over het algemeen is het gewoon bedoeld voor spelers die hoger spelen en die hebben er ook het meeste aan. Iemand die tracked NL100 speelt of zo zal met een beetje volume vrij snel diamond zijn. Netzoals iemand op NL10 vrij gemakkelijk Silver wordt, en ook wel gold.

De actie zal ook met name interessant zijn voor veel SNG/MTT grinders die op PokerStars spelen omdat hier het meeste aanbod is en de software het beste is. Een aantal spelers vinden de geboden content van PokerStrategy.com niet genoeg reden om hiervoor naar een andere room te gaan, wat prima is. Voor die spelers is er nu de optie om even snel bijvoorbeeld gold te worden en de content te bekijken. En voor Silver of Gold zijn de pakketten super snel +EV om te kopen. Je ROI of bb/100h hoeft niet zo sterk toe te nemen om die paar tientjes terug te verdienen. De Platinum en Diamond status zijn wat grotere investeringen maar ook deze verdienen hun geld terug als je de juiste stakes en een goed volume speelt.

Ik zie verder ook niet hoe deze actie het imago van PokerStrategy.com zal schaden. Ja, het geeft aan dat PokerStrategy.com een winstmakend bedrijf is. Maar dit was het gister, vorige week en vorig jaar toch net zo goed?

wcgrutto

Kvind het wel ok.

En kvind dat statussen nu net specialer zijn. Nu kunt ge uw status gelijk stellen aan een geldbedrag. bv gold=30$ per maand. Is dan toch tof als ge dat krijgt door te pokeren ipv het te kopen.

En tis toch beetje zelfde als op alle pokersites, hoe meer ge speelt, hoe hoger uw vipstatus en hoe hoger uw rakeback( wat op pokerstrategy de artikels en video's zijn). Dingen als handjudging en het lezen van blogs, discussies krijgt ge al gratis. Dat vind ik al veel voor een bedrijf dat ook geld moet verdienen.

Ocharme onze CM's, stel dat voor dat ze enkel nog geld zouden 'verdienen' met pokeren :P