Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Hmm, dit was een pokerschool met idealen, en nu is het een money making machine. Was het natuurlijk al, maar nu nog duidelijker.
Lol wtf? Een pokerschool met idealen? Poker draait om het geld afpakken van onervaren spelers, gokkers en andere degenerates. Een pokerschool gaat dus om het opleiden van bepaalde mensen om geld af te pakken van andere mensen. Ik vind de idealen eerlijk gezegd ver te zoeken? Pokerstrategy is dan ook geen liefdadigheidsinstelling maar een bedrijf dat geld nodig heeft om te bestaan. Je kan het een money making machine nodig, maar ieder bedrijf is toch uit op winst?
Verder denk ik helemaal niet eens dat deze toevoeging puur gedaan is om geld te verdienen. Juist de extreem hoge prijzen voor diamond en mindere mate platinum zullen voor een dusdanig lage vraag zorgen dat er niet veel winst op wordt gemaakt. Juist bij lagere prijzen zou pokerstrategy meer verdienen.
Er was volgens mij zoals al vaker gezegd ook daadwerkelijk vraag naar een andere manier om een hoge status te krijgen door mensen die bijvoorbeeld alleen maar untracked mttsngs op pokerstars spelen (zoals ik). Zo hebben wij ook gelijke kansen op een hogere status. Het is aan ieder om zelf te beslissen of hij het geld er voor over heeft, of dat hij liever op een andere room wat bij gaat verdienen. Ik zelf heb het geld er bijvoorbeeld niet voor over, omdat ik liever van andere aanbiedingen gebruik maak om opnieuw gold te worden, en veel artikelen en video's heb ik toch al bekeken in de tijd dat ik wel gold was. Maar dit is voor ieder mens verschillend en het is fijn dat er een extra keuze bij is gekomen.
Want, zoals ik al meerdere keren in dit topic heb gelezen, dit is een toevoeging. Hoe kan je nou in godsnaam boos worden als er extra opties worden toegevoegd? Het is ten nadele van niemand en ten voordele van de personen die er gebruik van willen maken.
Ben ik het niet mee eens, ik heb mijn best gedaan om gold te worden door veel te spelen, en nu kun je gold kopen. Gaat even niet om de prijs, maar om de effort die je er voor moet doen. Voelt voor mij als een downgrade voor deze site. But just my 2 cents.
Gold worden is sowieso nooit moeilijk geweest. Als je iedere dag 1 handje speelt heb hoef je dankzij de bonuspunten maar 190-200 punten extra te halen. Als je veel geld had was het sowieso altijd al makkelijk, gewoon een paar potjes op extreem hoge limieten spelen en je raket zo honderden dollars. Kortom, status was altijd al te koop, alleen nog niet zo direct als nu.