Oorspronkelijk gepost door Mstlc
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Dit kun je als balckmember bent ook dus hoeft je ook niet meer tracked te spelen.
Jah maar in alle eerlijkheid... 500.000 strategy points is iets waar de meeste van ons enkel van kunnen dromen :). En als je effectief die 500k punten gehaald hebt dan heb je al zoveel geld bezorgd aan PS dat het absoluut geen probleem meer vormt als je ergens anders gaat spelen denk ik.
in mijn ogen zijn de blackmembers net de members die het geld in het laadje brengen. Die wil je dus juist wel tracked laten spelen. En juist daar geeft men een permanente status.
Ik sluit me ook aan bij de rest dat een iets permanentere status niet slecht zou zijn.
Heb je een bepaalde hoeveelheid SP bij elkaar gespeeld op welke tijdslimiet dan ook, dan heb je in mijn ogen recht op een bijhorende status.
Maar ik denk ook niet dat het verstandig is om nieuwkomers een eeuwigheid te laten spelen vooraleer ze permanent zilver hebben.
Daarom lijkt een tussenvorm mij het beste, behoud het huidige systeem zodat je door veel te spelen op een maand een hogere status kan behalen. En wanneer je een maand weinig speelt val je terug op je 'permanente status' de status waarvoor je op lange termijn genoeg SP hebt behaald. Deze limieten kunnen uiteraard best hoog liggen, zodat niet iedereen zomaar permanent zilver of goud wordt.
Ik denk dat er op deze manier een grotere 'drive' zal zijn bij de meeste spelers om toch tracked te blijven spelen. Want om eerlijk te zijn, bij mij is die drive er momenteel niet echt meer, omdat statussen toch zo vluchtig zijn.