Ga naar het forum
thread en blog verd...

Meldingen
Alles wissen

thread en blog verdwenen?

27 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
6,599 Weergaven

kan iemand me vertellen wat er is gebeurd met thread "handen kopen" en blog van wolfske?
@wolfske, had echt wel respect voor al je inzet om een betere pokerspeler te worden en jouw blog was 1 van de meeste leerrijke cashgameblogs hier.
Je vraag aan pokertracker om obscure stats die gigantische sample vragen, en de onverklaarbare toename in sample die je op villains had ( zou betekenen dat je 1 miljoen handen op NL25 sh had gespeeld) deden me echter vermoeden je je de voorwaarden van stars had geschonden.
omdat dit alles overduidelijk was af te leiden uit je blog, besloot ik dit toch even aan de kaak te stellen. Omdat ik vind dat EPA gelijkstaat aan EPO.
En ik graag met gelijke wapens een eerlijke strijd tegen gelijkwaardige villains aanga
vind het jammer dat blijkbaar slechts weinigen deze mening delen

en verder wens ik wolfske veel succes in zijn pogingen om NL100 te beaten
hoop alleen dat je dit op een eerlijke maniere zult doen, en je niet op het slechte pad laat brengen

Beantwoorden
Citeren
26 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo vandeuren

De blog van Wolfske is op verzoek van hem verwijderd.
Verder leek het het mij beter om jouw thread te verwijderen om verdere escalatie tussen jouw en de rest van de forumleden te voorkomen.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Ik had gevraagd om men blog te laten verwijderen. Anders gaat er zo'n hele soap ontstaan en daar had ik geen zin in, was ook niet goed voor men focus vooral. Zeker nie top een zondag waar ik toch wel rond de 3-5k handen probeer te grinden :-)

En bedankt voor de vriendelijke woorden. Er komt later wel nog een nieuwe blog met interessante info, de challenge loopt obv ook verder.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Snap ook niet precies waarom wolfske er zo'n groot punt van maakt hij is zo vaak aangevallen en hij deed nu ook niet iets om het te verbergen, maar was misschien onbewust.
Verder om er zo'n punt van te maken dat je DAAROM je blog verwijderd vind ik ook best dom en zo ken wolfske niet. Had eerder verwacht dat die gewoon liet overwaaien en dan eventueel om andere reden zijn blog zou verwijderen in plaats van zo'n punt van maken dat die hierom doet (met gevolg dat er dan weer topic word gestart hierover :P )

Verder deel ik je mening zeker wel op punt dat het optimale natuurlijk zou zijn dat iedereen met dezelfde middelen een eerlijke strijd voert (en dan bedoel ik dus geen enkel hulpmiddel ook geen hud).
Maar het probleem is dat x wel toelaatbaar is (bijvoorbeeld equilab gebruiken tijdens spelen push chart, hud sharscope noem het maar op) maar dat andere dingen weet niet worden toegestaan of gedoogd die er niet ver vanaf zitten.
Het probleem is dat we tot op zekere hoogte door extreem veel spelers zo niet word gehandeld en ja dan is de vraag wil je zelf de dupe worden van je eigen eerlijkheid of toch op zekere manier daar niet de dupe van te worden.

verder wil nog wel zeggen dat ik met wolfske hele tijd heb gewerkt en ik wel vrij zeker ben dat "eerlijker" is dan de gemiddelde pokerspelers met zulke dingen. Maar het is ook maar hoe je het bekijkt van hoe erg je handen kopen vind. Ik zou zelf vooral erg vinden omdat het mijzelf EV kost en ja iemand als een cheater bestempelen omdat hij de informatie verkrijgt die aanwezig is lijkt me niet, het is hoogstens niet helemaal zoals het hoort.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

het slechte pad, jongens toch precies of hij hier een misdaad begaan zou hebben. Jij hebt nog nooit iemand gesweat of gesweat geweest of met iemand over handen gepraat tijdens het spelen want dat is ook allemaal zogezegd onethisch.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Er is hier maar 1 misdaad begaan en dat is het feit dat we na al die jaren nog steeds geen pics hebben gezien van Oscaar zijn knappe zus ;(

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Je hebt natuurlijk wel een hoop mensen aangespoord HH op te kopen, met je threads vandeurtje. Mensen die hier nog niet van af wisten en mensen die hier misschien het nut niet van in zagen (maar als mensen zich er zo druk om maken moet het wel van toegevoegde waar zijn), zullen nu mogelijk ook geïnteresseerd zijn. =)

Beantwoorden
Citeren
Gerardus
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door luca02
Je hebt natuurlijk wel een hoop mensen aangespoord HH op te kopen, met je threads vandeurtje. Mensen die hier nog niet van af wisten en mensen misschien het nut er niet van in zagen (maar als mensen zich er zo druk om maken moet het wel van toegevoegde waar zijn, zullen nu mogelijk ook geïnteresseerd zijn. =)

True!

Alleen blijkt het tot nu toe, dat nogal lastig is om een hh aabieder te vinden =)

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gerardus

Oorspronkelijk gepost door luca02
Je hebt natuurlijk wel een hoop mensen aangespoord HH op te kopen, met je threads vandeurtje. Mensen die hier nog niet van af wisten en mensen misschien het nut er niet van in zagen (maar als mensen zich er zo druk om maken moet het wel van toegevoegde waar zijn, zullen nu mogelijk ook geïnteresseerd zijn. =)

True!

Alleen blijkt het tot nu toe, dat nogal lastig is om een hh aabieder te vinden =)

Zoek, en gij zult vinden.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@SDK bedankt, en kan wel tegen stootje, dat mensen als scheldwoorden "autist" en "battyboy" verkiezen zegt meer over hen dan over mij.
vraag me ook wel af wat het standpunt van pokerstrategy is i.v.m. EPA

@Luca: als iedereen hh zou kopen, zou ik er geen probleem mee hebben, het bestaan ervan geheim houden zorgt voor een nog meer oneerlijke situatie

@oscaar: verschil tussen 50tal handen zien in een video of het aanschaffen van enkele 100k handen lijkt me wel duidelijk.

@onmybike: iemand die informatie aanschaft terwijl dat tegen de terms en conditions op stars is, zal ik altijd een valsspeler noemen, omdat hij een edge op tegenstanders bekomt, terwijl de regels dit niet toelaten. Zich bewust niet houden aan de regels om een voordeel te bekomen is valsspelen.
verder bedankt dat je de enige bent die nog enigzins begrijpt wat mij bezwaren zijn

@geradus "google.com"

@wolfske: kijk al uit naar de terugkomst van je blog, veel succes nog met je challenge

Beantwoorden
Citeren
Gerardus
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door vandeuren
@geradus "google.com"

jaja... Alsof ik dat niet wist.

Het is dat ik ze nog niet heb gevonden. Misschien gebruikte ik wel verkeerde zoekwoorden. Of toch misschien wel.

Nah, voorlopig hoef ik het nog niet. :evil:

Beantwoorden
Citeren
Gerardus
PokerStrategist

By the way, ik vind dat PS de post "handen kopen" gewoon had moeten laten staan. Of de post hooguit op slot zetten. Spelers mogen best weten dat er zoiets bestaat.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door vandeuren
@SDK bedankt, en kan wel tegen stootje, dat mensen als scheldwoorden "autist" en "battyboy" verkiezen zegt meer over hen dan over mij.
vraag me ook wel af wat het standpunt van pokerstrategy is i.v.m. EPA

Waar staat EPA eigenlijk voor, want ik ken de afkorting niet?
Zo kan ik waarschijnlijk daarna een beter antwoord geven op je vraag.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

By the way, ik vind dat PS de post "handen kopen" gewoon had moeten laten staan. Of de post hooguit op slot zetten. Spelers mogen best weten dat er zoiets bestaat.

Dit. Het weghalen is als het wrijven in een vlek en feitelijk een schuldbekentenis. Bovendien is dit onderwerp al eens eerder besproken en vandeuren is niet de enige met vragen hierover. Commentaar van Varune is wel duidelijk( in de link hieronder ) . Verder, als je dit al gaat doen op NL25?Kun je dat zonder niet beaten of zo? Onderstreept wel weer het beeld dat in poker tegenwoordig ook op de micro's mensen fanatiek aan hun spel werken. Iemand die recreatief wat handjes wil spelen wordt snel kaal gevreten en de spelers die overblijven bestrijden elkaar met min of meer dezelfde middelen.

dit is de link: Hand Historie Kopen]

Beantwoorden
Citeren

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Wij houden in dit soort zaken de regels van de partners aan.
Dus als het gaat om verkopen en kopen van databases van tracking-software zijn wij natuurlijk tegen, omdat het tegen de regels is van onze partners.

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Hicyy

En bedankt! Koffie over mn keyboard... :D

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dus als het gaat om verkopen en kopen van databases van tracking-software zijn wij natuurlijk tegen, omdat het tegen de regels is van onze partners.

Dus daarom mag er ook niet over deze onderwerpen gepraat worden en wordt een thread zomaar weggehaald? Volgens mij is er een heel andere reden waarom de thread weg is.

Beantwoorden
Citeren
Prutserke
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Dit. Het weghalen is als het wrijven in een vlek en feitelijk een schuldbekentenis. Bovendien is dit onderwerp al eens eerder besproken en vandeuren is niet de enige met vragen hierover. Commentaar van Varune is wel duidelijk( in de link hieronder ) . Verder, als je dit al gaat doen op NL25?Kun je dat zonder niet beaten of zo? Onderstreept wel weer het beeld dat in poker tegenwoordig ook op de micro's mensen fanatiek aan hun spel werken. Iemand die recreatief wat handjes wil spelen wordt snel kaal gevreten en de spelers die overblijven bestrijden elkaar met min of meer dezelfde middelen.

dit is de link: Hand Historie Kopen]

Kun je mij eens uitleggen welk voordeel je haalt uit het kopen van handen vs recreatieve spelers?
Het kopen van handen is volgens mij enkel een voordeel vs regulars omdat die veel volume draaien.
wat ben je met een 5K sample van een recreatieve speler???
Wat ben je met een 100K sample van een regular???

denk niet dat de recreatieve spelers hiervan de dupe zijn maar wel de regs met leaks die op een grote sample duidelijk worden.

swat ik vind de reactie van OP zwak en het verwijderen van wolfske zijn blog nog zwakker.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Dus daarom mag er ook niet over deze onderwerpen gepraat worden en wordt een thread zomaar weggehaald? Volgens mij is er een heel andere reden waarom de thread weg is.

Er werd weinig meer gepraat in oude thread behalve met rotte vis gooien.

Discussie er over is verder prima zolang je het hier maar niet aan gaat bieden is het al lang prima _cool:. Maar goede inhoudelijke discussie die nu op gang lijkt te komen houden we echt niet tegen hoor.

Beantwoorden
Citeren