Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Tracking problemen!

11 Berichten
6 Gebruikers
1 Reacties
1,546 Weergaven
KoeNe4U

Ik ben erg teleurgesteld in de manier waarop er werd omgegaan met het feit dat ik niet getracked kan worden op ladbrokes...

Ik heb een aantal weken geleden een account gemaakt zoals het hoort met de juiste links etc. om zodoende eindelijk opnieuw tracked te kunnen spelen, maar helaas... Nu blijkt dat er 'IETS' is misgegaan en in de ticketsupport zegt dat het misschien iets met de browser heeft te maken maar geeft mij voor de rest geen uitleg en wimpelt mij af met 'er zijn nog voldoende andere rooms waar je kan proberen' :f_eek:

Ik ben een Belg en zoveel mogelijke pokerrooms hebben wij niet meer en waarom zou mijn zogezegde 'browserprobleem' plots opgelost zijn?? Ik vind het jammer dat hier niets aan gedaan wordt. Ik ben tenslotte niet het enigste pokerstrategylid met dit probleem...

Ik heb pokerstrategy altijd gewaardeerd in alles wat ze doen en ik heb nooit kritiek gehad op de manier van werken, maar dit voorval vind ik echt een punt van kritiek waard en ik ben enorm teleurgesteld in de manier waarop hier wordt mee omgegaan. Ik hoop nog steeds dat dit op een of andere manier wordt opgelost :f_eek:

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
Moderator
pcbeem

Hey KoeNe4U,

Inderdaad vervelend, maar het probleem is vaak dat wij er niks aan kunnen doen en ook afhankelijk zijn van wat een pokerroom evt. nog toelaat.

Ik zal je thread iig even intern doorspelen en hopelijk kunnen we op deze manier toch nog oplossing vinden.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
KoeNe4U Topicstarter
KoeNe4U

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hey KoeNe4U,

Inderdaad vervelend, maar het probleem is vaak dat wij er niks aan kunnen doen en ook afhankelijk zijn van wat een pokerroom evt. nog toelaat.

Ik zal je thread iig even intern doorspelen en hopelijk kunnen we op deze manier toch nog oplossing vinden.

mvg pcbeem _cool:

Alvast bedankt pcbeem! De grootste reden dat ik via ladbrokes wilde spelen is voor die 500 strategypoints bij een storting. Zouden we misschien kunnen overeenkomen om mij dan toch op zijn minst een maand de golden status te geven? :rolleyes:

Greetz

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Koene,

Ik heb hier momenteel geen access tot de geschiedenis van de tickets die je had met de support, dus kan even niet nakijken wat er precies gebeurd is. Aangezien de tickets recentelijk door het internationale team overgenomen zijn, kan ik me voorstellen dat ze de situatie in belgie niet goed op de kaart hebben, omdat er momenteel in belgie inderdaad helaas niet heel veel alternatieven zijn.

Heb je toevallig al een account bij Unibet? anders zou dat een interessant alternatief zijn om te spelen vanuit België.

Wat betreft de tracking bij Ladbrokes - zoals gezegd kan ik de detail nu niet nakijken, maar helaas zijn dit altijd lastige gevallen omdat de tracking van een account niet veranderd kan worden. Wanneer je somehow al ergens op ladbrokes.be was en je cookies niet up to date waren, dan kan ladbrokes deze tracking niet meer omzetten naar ons, ook al maak je uiteindelijk via PokerStrategy de account aan.

Ik zal in ieder geval ook nog even de conversatie met de support doorlopen zodra ik access heb om te kijken hoe alles precies verlopen is. Sorry dat ik je nu niet direct concreet verder kan helpen.

Rene

Beantwoorden
Citeren
KoeNe4U Topicstarter
KoeNe4U

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey Koene,

Ik heb hier momenteel geen access tot de geschiedenis van de tickets die je had met de support, dus kan even niet nakijken wat er precies gebeurd is. Aangezien de tickets recentelijk door het internationale team overgenomen zijn, kan ik me voorstellen dat ze de situatie in belgie niet goed op de kaart hebben, omdat er momenteel in belgie inderdaad helaas niet heel veel alternatieven zijn.

Heb je toevallig al een account bij Unibet? anders zou dat een interessant alternatief zijn om te spelen vanuit België.

Wat betreft de tracking bij Ladbrokes - zoals gezegd kan ik de detail nu niet nakijken, maar helaas zijn dit altijd lastige gevallen omdat de tracking van een account niet veranderd kan worden. Wanneer je somehow al ergens op ladbrokes.be was en je cookies niet up to date waren, dan kan ladbrokes deze tracking niet meer omzetten naar ons, ook al maak je uiteindelijk via PokerStrategy de account aan.

Ik zal in ieder geval ook nog even de conversatie met de support doorlopen zodra ik access heb om te kijken hoe alles precies verlopen is. Sorry dat ik je nu niet direct concreet verder kan helpen.

Rene

Beste,

Ik speel momenteel op ladbrokes totdat ik die €400 bonus volledig heb vrijgespeeld, nadien zal ik nog maar een poging wagen om opnieuw tracked te kunnen spelen in de hoop dat het deze keer wel allemaal in orde komt. Ik vind het echt jammer dat ik mijn hoofddoel niet bereik bij de aanmaak van mijn account bij ladbrokes, namelijk het ontvangen van strategypoints. Ik zal mij er maar gewoon moeten bij neerleggen veronderstel ik :f_frown:

Ik heb het in de post hierboven ook al een keertje gevraagd aan pcbeem: Ik zou het echt enorm waarderen moesten jullie een tegemoetkoming doen door mij toch al een maand de golden status te geven? :f_rolleyes:

Alvast bedankt!

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey koene,

Sorry voor het late antwoord. Zal morgen even kijken wat ik voor je kan doen _wink:

Rene

Beantwoorden
Citeren
KoeNe4U Topicstarter
KoeNe4U

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey koene,

Sorry voor het late antwoord. Zal morgen even kijken wat ik voor je kan doen _wink:

Rene

Wat een service! Ik waardeer dit gebaar enorm 'pokerstrategy'. Hoe lang ga ik deze status nu mogen behouden??
Alvast bedankt :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
GroteSmurf

Ik kamp met hetzelfde verouderde cookie probleem denk ik. Sinds enkele dagen ook actief op Ladbrokes en nog geen enkel SP ontvangen. :(

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Om dat te controleren of er wat mis is gegaan lijkt me niet verkeerd om een ticket te sturen naar PokerStrategy support. Zij kunnen in je account kijken en misschien valt het mee.

Beantwoorden
Citeren
AdJag

Idem hier, op correcte manier bij Ladbrokes.be geregistreerd, maar geen PS punten ...
Reeds ticket aangemaakt, maar men kan me niet helpen. Bij Ladbrokes verwijst men mij door naar PS ...
Ben benieuwd wat kan gedaan worden

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Heb het intern gemeld. Misschien dat er voor jullie een oplossing komt.
Al verwacht ik dat je pas op z'n vroegst maandag een reactie zult krijgen hierover.

Beantwoorden
Citeren