Ik ben erg teleurgesteld in de manier waarop er werd omgegaan met het feit dat ik niet getracked kan worden op ladbrokes...
Ik heb een aantal weken geleden een account gemaakt zoals het hoort met de juiste links etc. om zodoende eindelijk opnieuw tracked te kunnen spelen, maar helaas... Nu blijkt dat er 'IETS' is misgegaan en in de ticketsupport zegt dat het misschien iets met de browser heeft te maken maar geeft mij voor de rest geen uitleg en wimpelt mij af met 'er zijn nog voldoende andere rooms waar je kan proberen'
Ik ben een Belg en zoveel mogelijke pokerrooms hebben wij niet meer en waarom zou mijn zogezegde 'browserprobleem' plots opgelost zijn?? Ik vind het jammer dat hier niets aan gedaan wordt. Ik ben tenslotte niet het enigste pokerstrategylid met dit probleem...
Ik heb pokerstrategy altijd gewaardeerd in alles wat ze doen en ik heb nooit kritiek gehad op de manier van werken, maar dit voorval vind ik echt een punt van kritiek waard en ik ben enorm teleurgesteld in de manier waarop hier wordt mee omgegaan. Ik hoop nog steeds dat dit op een of andere manier wordt opgelost