Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Video probleem

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
509 Weergaven
InsidiouZ
Oldschool Grinder

Wanneer ik een video bekijk en hem "doorspoel" kan dit maar tot een bepaald gedeelte, verder dan dat stopt hij ermee. Dit is zo met elke video.
Hebben meer mensen hier last van?

9 reacties
Yoghi
BlackMember

Is hij al helemaal geladen/gedownload?

K-lite codec pack downloade!

InsidiouZ Topicstarter
InsidiouZ
Oldschool Grinder

Ben dit topic helemaal vergeten. Codecs heb ik, heb zelf ook wat filmpjes gemaakt.

Het balkje is helemaal groen, dus het zou moeten werken ?(

Konrad27
PokerStrategist

Ik heb dit ook al ervaren dat de video's niet volledig afspelen. Van de 4 FL/FR video's die ik bekeken heb waren er 3 die na ong 20-25min stopten. ??

Hey!

Dat kan kloppen hoor, er zijn in het verleden wat problemen geweest met het converteren die je pas ziet op het moment dat de video al op de site staat. Daardoor hebben we er inderdaad een paar gemist die halverwege afbreken.

Om welke videos gaat het? Ik zal asap even kijken wat we eraan kunnen doen.

Groeten,
Leo

Konrad27
PokerStrategist

Nou bij mij waren het video's in het onderdeel Bronze v Fixed Limit. Er staan daar 7 video's. En vd bovenste 4 was het enkel die van Yoghi die volledig afspeelde. De andere 3 moet ik nog bekijken, dus hoe het daar mee zit weet ik niet. :)

Alleszins bedankt
grtn

Ik heb al een aantal videos bekeken en ze stoppen allemaal op de helft ongeveer..

Konrad27
PokerStrategist

Ook de video van Makomar FL Fullring 0.10/0.20 stopt na 15min :(

edit: Ik heb blijkbaar enkel dit probleem met firefox. Met IE speelt deze volledig af. Dus het zal waarschijnlijk met de rest vd video's ook zo zijn... Ik laat nog iets weten.

InsidiouZ Topicstarter
InsidiouZ
Oldschool Grinder

nl25 video van ajfonso stop na 13:24 met FF. Met IE doet hij het bij mij wel voor zover.

Aangezien konrad hetzelfde probleem heeft, ligt de oorzaak waarschijnlijk bij FF. Hebben meer mensen last van stoppende video's met FF?