Ga naar het forum
Videosectie overzic...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Videosectie overzichtelijker maken

11 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
934 Weergaven
rafski
PokerStrategist

Kan de videosectie overzichtelijker gemaakt worden? Nu is er reeds een onderscheid tussen verschillende pokervarianten en Bronze/Silver/... maar binnen deze categorieën wordt je ook al overspoeld met allerlei soorten video's.

Ik dacht bijvoorbeeld aan een onderscheid tussen SSS en BSS, en binnen BSS FR, SH of HU. En daarbinnen nog een onderscheid tussen de verschillende stakes (NL5, NL10..) omdat ook daar verschil in zit.
Eventueel sessie reviews, live sessies, vids die over één specifiek onderwerp gaan (3bets, big draws, bij Silver staan er zo enkele van hasenbraten)
Kan in de toekomst alleen maar van pas komen.

10 reacties
DodoBrabbel
PokerStrategist

mischien dat je een aantal filters kan aanvinken of uitvinken, op dezelfde manier als bij de choachings

Hoi,

Hier is het laatste nieuwsbericht te vinden dat gepubliceerd is over de nieuwe video sectie: http://confidential.pokerstrategy.com/New_Video_Section_II

Deze zullen we binnen twee weken lanceren :)

Groeten,
Leo

DodoBrabbel
PokerStrategist

Die schets ziet er goed uit :)

Mstlc
Oldschool Grinder

Oew, ziet er nice uit :)

Dit is een hele vooruitgang :)

Tjoeny
PokerStrategist

Zeker nice maakt het een stuk chiller om naar goede video's te zoeken :)

Omdat jullie de meest awesome community zijn, heb ik hier de laatste preview <3

Nog niet alles is vertaald, maar goed, you get the idea:

Alle dingen in geel heb ik gebruikt om mijn search aan te passen. Dit geeft je een goed beeld van wat allemaal mogelijk is.

Ik heb eens goed rondgekeken op verschillende video sites, en kan met redelijke zekerheid zeggen dat deze nieuwe release jullie de beste video pagina geeft die je online kunt vinden.

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

ziet er heerlijk uit ^_^

superjunk
PokerStrategist

Looking good :D _cool: