Ga naar het forum
Waarom is GEXTE geb...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Waarom is GEXTE gebanned?

32 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
3,164 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
wat

Yoghi we kunnen zo nog ff doorgaan eh. Zullen we het maar stoppen voor iedereen incluus ons er gek van wordt?

Yoghi Topicstarter
Yoghi
BlackMember

Ik snap niks van wat je bedoelt maar ok

Sutra1981
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Deltathree

wat

Yoghi we kunnen zo nog ff doorgaan eh. Zullen we het maar stoppen voor iedereen incluus ons er gek van wordt?

En ik maar moeite doen om fans enz. voor hem te vinden... mss moeten we maar eens een debat openen :]

Oorspronkelijk gepost door Sutra1981

Oorspronkelijk gepost door Deltathree

wat

En ik maar moeite doen om fans enz. voor hem te vinden... mss moeten we maar eens een debat openen :]

Ooh een debat zou nice zijn. maar dan wel over skype oid. :D nee serieus jongens, ik ga slapen. xx

iamthedanger
BlackMember

drollen GEXTE = niet Yoghi en die andere gast ook niet, ik neem aan dat de reacties gebasseert zijn op die aanname.

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
drollen

Haha :D

Yoghi Topicstarter
Yoghi
BlackMember

drollen GEXTE = niet Yoghi en die andere gast ook niet, ik neem aan dat de reacties gebasseert zijn op die aanname.

Hey Josh, ben jij GEXTE niet eigenlijk?

iamthedanger
BlackMember

Hey Josh, ben jij GEXTE niet eigenlijk?

Nee ik ben eigenlijk Yoghi.

pff wat een gezeik om een ban?

ff serieus dan he, als je op een forum zit als deze is het toch ook de bedoeling om iets toe te voegen...?
En als je bijdehand uit de hoek komt weet je zeker dat er 5 overheen komen om daar ff op te reageren....

Shit OMG....oh nee.... dan word ik dus ook gebanned?

gaan we deze onzin hier nu ook krijgen

trollen, free dit en dat....., eindeloos quoten

is meestal begin van het einde

Angstzweet
PokerStrategist

Lijkt wel een andere site ergens op het internet hier zeg

Hallo,

Het gaat niet helemaal goed in deze thread, daarom zal ik even de forum regels quoten:

Forumregels

»Regel Nr 1: Geen Spam
Spam is, in de breedste zin van het woord, posts die niets van doen hebben met het onderwerp van gesprek, niet constructief zijn, of geen nuttige informatie bevatten.
Spam moet worden vermeden omdat het gewoon veel tijd kost. Met een dergelijk groot aantal leden is het potentieel van tijdverspilling groot. Denk aub aan de kostbare tijd van onze leden.

»Regel Nr 2: Niet Flamen
Flames zijn serieuze beledigingen gericht tegen andere leden. Uiteraard zijn grappig bedoelde beledigingen niet altijd flames maar afhankelijk van de context kan het een flame zijn. Geen seksistische of racistische uitlatingen.

»Regel Nr 3: Geen commerciele reclame van wat voor soort dan ook
Verwijzingen naar affiliate sites of het posten van bonus codes staan we niet toe. Het project pokerstrategy wordt in zijn geheel gefinancierd door onze eigen affiliate reclame. Zonder deze inkomsten kunnen we jullie niet onze steun, artikelen of live coaching aanbieden. Om deze reden moeten we de hele gemeenschap beschermen tegen vreemde adverteerders. Dit omvat ook indirecte reclame voor commerciële aanbiedingen.

* Regel 1 is waarom deze thread nu op slot zit
* Regel 2 is waarom Gexte gebanned is
* Regel 3 is waarom de post hierboven geedit is.

Houd je aub aan de forum regels. Deze zijn er om het voor iedereen leuk te houden. Het zijn niet veel regeltjes, dus lees ze hier gerust op je gemak nog even door: Forum Regels

Dank je wel,
Leo