Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

FLHE action

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
928 Weergaven
MrT61

Hey,
na een tijdje te stoppen, denk ik eraan weer wat te gaan spelen. kan iemand zeggen op welke site er wat FLHE actie is (0.50-1 ; 1-2; 2-4) 6max
Stars zit vol regs, denk niet dat daar op die limieten veel te winnen is (rake ...)

tx

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo MrT61

Ik ben zelf niet zo thuis met de FLHE traffic, maar ik verwacht op de stakes die jij speelt alleen op PokerStars genoeg actie zal zijn om te gaan multitabelen.

Ik heb even rondgekeken en op 888Poker (Niet beschikbaar in België) runnen op dit moment wat 6 max FLHE tafels en deze site staat er bekend om de zwakke playerspool. Bij een ipokerroom, zoals ladbrokes is de traffic minimaal. Op dit moment 1 6 max tafel aan het runnen van FL100 (0,50/1). De rest van de pokerrooms waar ik op speel is er geen traffic op FLHE op de stakes die je wilt spelen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

6 max is op iedere room wel redelijk ok te spelen, maar eh hoeveel tafels zoek je gemiddeld?

Beantwoorden
Citeren
MrT61

hey,

bedankt vr de reacties
2-6 tafels pcbeem
idd uit België, heb support 888 nogmaals gemaild, en nog steeds NIET AANVAARD...jammer!
stars is echt bijna unbeatable op deze stakes denk ik (regs &rake)

gr

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dan wordt het lastig. Je zou ladbrokes kunnen proberen, maar daar is helaas alleen traffic voor FLHE op de lagere limieten. Al kun je daar met £10 beginnen zonder te storten. Meer info kun je bij FAQ - Gratis geld vinden. Verder is Unibet voor Belgen nog een optie, maar daar zijn geen FLHE games.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

SDK je keek natuurlijk wel op een verrotte tijd he (net etenstijd) en als je mixt kun je denk ik ook op Ladbrokes wel 2-6 tafels voor elkaar krijgen :P

Beantwoorden
Citeren