Hoi hoi,
Daar zijn we weer met een vraag. Ik loop er al een aantal keer tegen aan dat ik moeite heb om een QQ of een JJ goed te spelen. Aan de ene kant heb je ene mooie set voor de flop waar je mee moet betten.
Ik ben gaan turven en heb van de 15 QQ er uiteindelijk slechts 4 gewoon en van de 12 JJ heb ik er slechts 3 gewonnen. De grootste pech had ik net, ik had JJ op de flop het er een KJ3 rainbow. Dan heb ik trips. De ander bet stevig door en ik ook natuurlijk. Op de turn komt nog een K waarop ik dus een FH maak. Weer stevig betten natuurlijk want mijn tegen speler had zijn trips gehit en ik mijn FH. Het onwaarschijnlijke gebeurt met een hit percentage van 1,8 procent komt er nog een K. Waar door ik die leuke pot van 64 dollar aan mijn neus voorbij zie gaan met een kwartet. Hier kan ik in mijn ogen weinig aan doen maar de ander handen die ik verloor daar zitten leer elementen in.
Hebben jullie tips hoe je deze setjes voor de flop speelt? Als er op de flop een hoger paar hit dan speel ik hem rustig en probeer ik de pot te controleren.
Ik hoor graag hoe jullie erover denken thnx