Hallo allemaal
Begin van het dit jaar de 50$ ontvangen daarvan werd 25$ gestort op betfair Met een eenmalige storting kom je aan die andere 25$
Ben begonnen op de lage limieten en in het begin ging het niet goed
Op een gegeven moment stond ik op 6$
Hier moest wat veranderen de strategie werd nog eens doorgenomen en alleen spelen volgens ps chart.
Het werkte ik begon te klimmen en kon een limiet omhoog
Tot 10 dagen geleden stond ik op 104$ niet slecht dacht ik met de tijd die ik heb om te spelen
Nu 10 dagen later en een downswing (mijn eerste)staan we op 40$ gaat lekker denk je dan daar heb je 5 maanden voor gekaart en binnen 10 dagen ![]()
Nou lees je in die artikelen op langer termijn komt het goed maar als je mijn resultaat ziet langer termijn 5 maanden spelen kom je op 104$ en dan binnen 10 dagen speel je eigen op 40$ dat is voor mijn gevoel korte termijntje
Veel tegenstanders doen zomaar wat spelen de gekste handen en winnen
Terwijl ik mijn eigen aan een strak schema houd nog tighter speel hun laten betten en gewoon meegaan met goede handen
die ik ook gewoon raise
Is er een manier om dit te doorbreken moet ik ook gaan spelen als mijn tegenstander of moet ik gewoon blijven volhouden met de chart
inmiddels zit ik weer op een lager limiet daar is het nog veel erger met die spelers die alles spelen
enkele voorbeelden: tegenstanders winnen met j4 48 24 5j tegen over mijn handen vv ak 77 1010 geraisd en al
Zo ik moest dit even kwijt alle tips zijn welkom
Groetjes peter
Oja neem even rust lees je ook veel 2 dagen niet gespeelt dacht zal eens een uurtje spelen gisteravond -10 binnen een uur weer had ik goede handen die normaal gesproken winstgevend zijn
blijft leuk dat pokeren