Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Langer termijn

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
1,637 Bekeken
pjerter

Hallo allemaal

Begin van het dit jaar de 50$ ontvangen daarvan werd 25$ gestort op betfair Met een eenmalige storting kom je aan die andere 25$
Ben begonnen op de lage limieten en in het begin ging het niet goed
Op een gegeven moment stond ik op 6$
Hier moest wat veranderen de strategie werd nog eens doorgenomen en alleen spelen volgens ps chart.
Het werkte ik begon te klimmen en kon een limiet omhoog
Tot 10 dagen geleden stond ik op 104$ niet slecht dacht ik met de tijd die ik heb om te spelen
Nu 10 dagen later en een downswing (mijn eerste)staan we op 40$ gaat lekker denk je dan daar heb je 5 maanden voor gekaart en binnen 10 dagen :facepalm:
Nou lees je in die artikelen op langer termijn komt het goed maar als je mijn resultaat ziet langer termijn 5 maanden spelen kom je op 104$ en dan binnen 10 dagen speel je eigen op 40$ dat is voor mijn gevoel korte termijntje
Veel tegenstanders doen zomaar wat spelen de gekste handen en winnen
Terwijl ik mijn eigen aan een strak schema houd nog tighter speel hun laten betten en gewoon meegaan met goede handen
die ik ook gewoon raise
Is er een manier om dit te doorbreken moet ik ook gaan spelen als mijn tegenstander of moet ik gewoon blijven volhouden met de chart
inmiddels zit ik weer op een lager limiet daar is het nog veel erger met die spelers die alles spelen
enkele voorbeelden: tegenstanders winnen met j4 48 24 5j tegen over mijn handen vv ak 77 1010 geraisd en al

Zo ik moest dit even kwijt alle tips zijn welkom

Groetjes peter

Oja neem even rust lees je ook veel 2 dagen niet gespeelt dacht zal eens een uurtje spelen gisteravond -10 binnen een uur weer had ik goede handen die normaal gesproken winstgevend zijn :D blijft leuk dat pokeren

Beantwoorden
Citeren
4 replies
yoshiwa

Beste pjerter
dit is iets wat ons allemaal wel eens overkomt.
Je doet hard je best om wat op te bouwen, kan eindelijk upmoven en dan gaat het ineens slecht.
Je ziet al snel enkele 'hogere' bi aan je neus voorbijgaan, en beseft al snel dat het lastig zal zijn deze terug te grinden.
Elke pokerspeler, zelfs de meest ervaren, hebben hier moeite mee.
Echter is het geen reden om op te geven , het hoort er eenmaal bij.

Zoals je zelf aangeeft is het best 1-2 dagen te pauzeren , en er dan weer flink tegenaan te gaan !

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Ik heb weinig aan het verhaal van yoshiwa toe te voegen. Maar ik vind je swings wel erg groot dus twijfel of je wel helemaal 100% geod speelt (of in de buurt iig). Op welke limiet is dit en in hoeveel handen?

Verder kan ik je maar 1 tip geven als het gaat om FL. Blijf handen posten dit is en blijft imo bij FL de beste manier om je spel vooruit te helpen.

Beantwoorden
Citeren
pjerter

Hallo

We geven nog niet op ook dit zal wel weer een keer omdraaien (hoop ik )

Hier zijn de gegevens pcb

Dit is over een periode van 15-6-2012 tot heden

Het limiet is 0.15/0.30
Het aantal handen in deze periode is 4481

Ik probeer iedere avond te spelen en in het weekend speel ik wat langere sessies

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Dus je speelt wel aardig wat volume daar ligt het dus niet aan. Wat ik zelf ook wel merk is dat er soms echt swings zijn naar beneden (en uiteraard ook naar boven) dus een deel kun je niet veel aan doen. Enige dat je kunt doen is de swings beperken door je A-game blijven te spelen.

Verder moet je misschien niet iedere avond willen spelen, geen idee wat je overdag doet en hoeveel tijd je overhebt. Maar ik merk met een fulltime baan dat doseren vaak beter is dan geforceerd spelen. Voorheen speelde ik ook bijna iedere dag maar sinds ik wat volume terug ben gaan nemen naar een sessie of 3-4 in dag ging mijn spel stukken vooruit. Zo is het minder moeten spelen en heb je als voordeel ook wat extra tijd voor studeren, sessies reviewen etc.

Misschien goed idee om eens een blog te openen? Denk dat je hier je frustraties wat kwijt kunt en specifiek mensen om tips vragen. Er zijn genoeg mensen die al mee hebben gemaakt wat jij maakt en die je ook wel willen verder helpen.

Beantwoorden
Citeren