Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] silver coaching

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,067 Weergaven
Xepias

ik vroeg me af waarom er geen FL silver nederlands coachings zijn ?

no offence to makomar maar ik versta daar niets van met zijn accent :(

maar ik vind zo ook al dat er weinig coachings zijn voor FL

is daar een reden voor ofzo en gaat dit nog veranderen ?

ik vind FL leuker dan NL maar omdat er zo weinig coachings zijn vind ik het best jammer dit niet te kunne leren

8 reacties

Voor FL coachings heb je in het Engels een topcoach voor lage stakes, TerrorBlade. Hij geeft ook silver coaching (SH). Voor hogere stakes in het Engels heb je Cornholio. En in de Duitse community zit het vol met goede coaches.

Makomar is een topspeler maar ik heb soms ook moeite om hem te verstaan.

Behalve als Dukefreedom of Yoghi coaching beginnen te geven moet je in NL community geen nieuwe coaches verwachten vrees ik (voor zover ik weet toch)

serieus?

Ik kan Makomar goed verstaan en besides vind ik hem echt een awesome speler!

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
serieus?

Soms versta ik hem wel soms niet.

En hij is idd een awesome speler :D

Nivlem

Hey Xepias,

Bedankt voor de feedback!

We zijn toevallig bezig om ons hele coaching en video programma onder de loep te nemen en hier een aantal grote veranderingen in aan te brengen. Jouw feedback zullen we daar ook in verwerken en we hopen dat je ook in de toekomst door blijft gaan met dit soort dingen aan te geven.

Mocht je overigens Makomar op sommige momenten niet kunnen verstaan, stel hem dan gewoon vragen en geef dit aan. Hij zal zeker weten zijn best doen om alles zo goed mogelijk over te brengen. Daarnaast heb je bij Makomar wel de unieke kans om van een professionele High Stakes speler te leren.

Wel een heel klein puntje terug, zou je voortaan feedback in het subforum: Feedback, Suggesties en Andere Vragen kunnen plaatsen? Hier zul je een stuk sneller reacties krijgen en houden wij ook een goed overzicht op het forum.

Ondertussen kan ik je aanraden om de serie: Beginners fouten en BRM van Robibinho te bekijken als je deze nog niet hebt gezien.

We hopen dat we binnen een maand alle grote veranderingen aan kunnen kondigen!

Melvin

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

+1, supercoach imo! Kan hem prima verstaan, vind het een leuk accent. :D

Maar ben het wel met je eens Xepias, zou zelf ook graag meer materiaal zien, maar daar wordt al aan gewerkt. ;)

hey. Ik heb de thread nu eerst gezien. Sorry, als ik met een sterke accent praat maar hier in oostenrijk heb ik ook niet veel gelegenheid te oefenen :P

Altijd gewoon nog een keer vragen als iets unduidelijk is - content- or language-wise. English is surprisingly in my repertoire as well as a last resort ;)

Ik heb altijd probeert "homebrew" spelers te overtuigen coaches te worden. Tot nu wel zonder success...

Find ik ook jammer, maar natuurlijk kan niemand hun dwingen.

Nog veel success met jouw FL-career en misschien kom je wel weer eens langs. Is meestal wel gezellig :)

Bedankt ook voor de positieve Feedback, ik ben wel een Tourney-Noob en kan niet eens in deze Fish-Tourneys voor de FT Million Euro Challenge een Ticket halen :f_cry:

Haha, uiteraard weet ik uit ervaring dat je er alles aan zult doen om het duidelijk te maken wat je wil zeggen, ook als iemand het niet verstaat. Heb er zelf zoals gezegd geen moeite mee om je te verstaan.

Wat bedoel je met 'homebrew' spelers? Het zou inderdaad wel tof zijn mocht er nog iemand uit de FL-spelersgroep opstaan om video's te maken en/of te coachen, denk wel dat we daar behoefte aan hebben. Zelf geef je elke maandag coaching, en echt super dat je dat doet, zeker omdat je eigenlijk zelf al op veel hogere stakes speelt en toch voor ons terugzakt naar de microstakes. Daarnaast maakt Robibinho zo nu en dan video's, maar hij is gewoon erg druk met andere dingen, waardoor hij weinig tijd overhoudt om video's te maken. Wie weet kan op den duur calimero wel wat doen voor de FL-spelers, als huidige koploper in de Minbet4Rollz challenge ;)

En hey, jij bent goed in FL, je kunt niet overal succes in hebben he ;) Heb zelf ook moeite met tourneys, zou wel graag die Lamborghini Gallardo op PokerStars winnen, maar nog niet zoveel succes gehad so far. :D

Ben de laatste tijd wat meer videos aan het kijken en ik vind zijn videocontent wel echt goed en heb geen problemen om het te verstaan :)