Begin deze week hebben sailer, pcbeem en ik het gehad over de statistieken uit het volgende overzicht welke een keer zijn gepost door pcbeem, waarbij het vooral ging over of deze stats een goede indicatie geven of niet. Zijn deze statistieken bijvoorbeeld gebruikelijk wanneer je 10 tafels tegelijk speelt en moeten ze aangepast worden wanneer je 2 tafels tegelijk speelt of niet? In dit geval hier gaat het dus over de statistieken die van jezelf zijn.
De vraag is dus of deze waarden anders moeten/kunnen zijn wanneer je 1 of 2 tafels speelt?
Het overzicht dat pcbeem een tijd geleden heeft gepost:
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Yup maar hoezo, ga je weer aan het FL'en?Dit is de HUD die ik heb met daarin ook kleurcodes (let wel voor FR):
VPIP
< 11 tight
11 tot 16 standaard
> 16 loosePFR:
< 9 tight
9 tot 13 standaard
> 13 loose3-bet:
< 3.5 tight
3.5 tot 5 standaard
> 5 looseAF:
< 1.6 tight
1.6 tot 2.5 standaard
> 2.5 looseWTSD:
< 33 tight
33 tot 37 standaard
> 37 looseW$SD: om beetje in te schatten met welke handen ze naar SD gaan
Kortom niet al te schokkend veel maar zeker op de lagere limieten heb je dit imo totaal niet nodig.
Mijn vraag daarnaast is of deze waarden 'nog' goed te gebruiken zijn om tegenstanders in te delen in loose, standaard of tight, of dat deze waarden of enkelen daarvan aangepast kunnen/moeten worden?
@Sailer85 en Pcbeem, mocht ik iets vergeten zijn in deze post dan hoor ik dat graag.