Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Tafelselectie

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
2,845 Bekeken
pjerter

Hier zat ik vanmorgen bij aan tafel dit is standaard bij ipoker fixed limit 0.02/0.04
Snap niet waarom ze blijven spelen op deze limieten zou het wel weten

Ben ook maar gestopt

Beantwoorden
Citeren
13 replies
Moderator
pcbeem

Wat bedoel je?

Beantwoorden
Citeren
pjerter

het aantal tags aan tafel

is toch niet echt een winstgevende tafel!!!!

Het niveau wordt ook steeds beter ook al op de zeer lage limieten

Beantwoorden
Citeren
pjerter

Stel je voor dat je een nieuwe speler bent en je komt elke dag aan zo'n tafel terecht dan hou je dat niet lang vol
Dit zijn spelers die winsten maken van 2000 3000 dollar op dit limiet
Voorheen ging een speler omhoog in limiet deze spelers blijven nu zitten en melken de nieuwe spelers gelijk uit. Die gelijk ook niet meer terugkomen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Voor SH lijkt me dit geen TAG's maar eerder aan de tighte kant maar goed.

Zodra spelers op deze limiet 3K pakken dan ga je toch haast denken dat het bots zijn want anders was je al lang omhoog gegaan. Je speelt daar neem ik aan niet voor je lol. Ik zou dit eens bij Ipoker neerleggen zulke spelers met veel handen en huge profit op lage limieten.

Beantwoorden
Citeren

? Er zit toch een huge fish?

En je kan ook winst maken tegen die regs misschien :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ben wel geen FLHE expert, maar 22/16, 21/15, 23/21 en 25/21 zijn voor mij duidelijke TAG stats voor SH. Als ze losser gaan spelen wordt het al gauw LAG stats van bijvoorbeeld 30/25. Dus zijn het duidelijk solide spelers die weten wat ze doen.
Alleen die 20/8 en die 64/4 speler vallen wat uit de toon en dan maakt het toch wel de moeite om aan te spelen voor de TAG spelers. Voor de recreatieve speler is het natuurlijk niet interessant om aan te spelen, want dan ben je de zwakste speler aan tafel.

Beantwoorden
Citeren
pjerter

Hallo die 20/8 dat ben ik was net begonnen aan die tafel tuurlijk kan je ook winnen van een tag maar 4 wordt toch wel moeilijker kan nog je kan losser spelen of nog minder handen spelen als een rock

Deze tafels zijn standaard bij ipoker op dit limiet het enigste wat ze tegenhouden is de doorstroming van andere mensen die komen nu niet langs dit limiet omdat er te veel van dit spelers zijn die zetten s'ochtens de pc aan en gaan gewoon naar het werk kan dit niet hard maken maar...

Ben alleen bang dat het een keer stopt met de traffic op ipoker met zulke spelers op fixed limit

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat zit er natuurlijk dik in, maar ik vind 20/8 uit 40 handen toch wel een indicatie dat je te veel called pre-flop en weinig hebt geraised. Al is het maar een kleine sample.

In principe is er lastig wat aan te doen dat er heel veel regulars spelen, want je kunt moeilijk spelers verplichten om hoger te gaan spelen. Al kunnen ze daar waarschijnlijk meer aan verdienen.

Beantwoorden
Citeren
pjerter

ok hier is een wat groter sample

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Even stukje uit andere thread gepikt en dit zijn beetje de gemiddelde stats:
VPIP:
< 25 tight
26-32 is average
> 33 is loose

PFR (uiteraard in combo met VPIP):
< 14 tight
15-18 is average
> 19 is loose

3-bet
< 5 tight
6-10 is average
> 11 is loose

AF:
< 1.6 tight
1.7-2.5 is average
> 2.6 is loose

WTSD:
< 33 tight
34-37 is average
> 38 is loose

Dus heel tight zijn ze niet maar ze mogen wat looser voor TAG :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

De VPIP stats die ik hier zo lees lijkt mij wat aan de losse kant, terwijl de PFR stats weer wat te tight zijn volgens mij. Aangezien een VPIP van 23 als nitty wordt bestempeld en een PFR van 20 als heel los. Terwijl 23/20 solide stats zijn voor een 6 max speler. Ook lijkt me de WTSD percentages wat laag.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jezelf gemiddeld ziet op de 6 max FLHE tafels qua stats en of het hiermee overeenkomt, want zou me niks verbazen dat het niet helemaal klopt.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Op Ipoker zitten echt weinig loose spelers meer voor mijn gevoel. Op de SNGs zitten zelfs op de 50 cent SNGs een stuk of 6 a 7 spelers met 15/13 stats voor de bubble.

Daarnaast hoor ik nooit over bots op andere sites/netwerken, maar over mogelijk bots op ipoker valt wel genoeg te vinden.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Op zich is die tafel nog wel winstgevend na rake (al slokt dat wel verreweg je grootste winst op) denk ik. Zeker als je goede plays gaat maken tegen de waarschijnlijk iets te tighte/nitty TAGs. Maar het is natuurlijk niet echt een goede tafel voor $0.02/0.04.

Standaard PS charts SH stats zouden 24 VPIP 18 PFR moeten zijn. Dat geldt wel specifiek voor 5-6 handed - speel je ook regelmatig supershorthanded (3-4 handed) moet het nog wat losser zijn.

Gefilterd op enkel 5-6 handed heb ik zelf 27/18/9/1.7/41 - VPIP/PFR/3b/AF/WTS.
Zelf zie ik best veel LAGs met stats als 30+/20+/11/2.0/42.

Beantwoorden
Citeren