Ga naar het forum
Welke site voor Fix...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Welke site voor Fixed Limit?

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
823 Weergaven

Hallo, misschien dat iemand mij kan helpen.

Ik zit er over te denken om een account te openen bij Betfair. Ik speel Fixed Limit FR op de lagere limieten tot 0.10 / 0.20 en wil graag doorgroeien naar de hogere limieten. Is er voldoende spelersverkeer zodat ik wat te kiezen heb qua tafels? Of hebben jullie misschien een suggestie voor de beste site om limit te spelen?

5 reacties
Moderator
pcbeem

Hey,

Blijf je denk ik toch op de grote 3 uitkomen qua verkeer. Geen idee hoe het op Betfair is maar FL is toch relatief klein dus ik vrees dat het niet veel is. Zelf ook even (1 sessie) op Ipoker gespeeld en daar was het helemaal niks in ieder geval.

Met grote drie bedoel ik dus Stars, FTP en Party. Daar is hele dag door wel een aanbod van zo een 10 tafels op lagere limieten. Heb je hier al accounts? Zo ja dan kun je bij Party proberen om het oude account te laten asluiten. Dit doen ze namelijk af en toe wel eens. Op Stars en FTP heb ik dit nog nooit gehoord maar je kunt het altijd proberen!!

Gr. pcbeem _cool:

pokercards

Ik zou partypoker niet doen, ik heb daar ook FL gespeeld maar het aantal tafels was toen ik daar speelde heel matig op de micro-limieten (0.10-0,20).

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks voor tips! @pcbeem Ik Party maar eens een mailtje sturen. Kijken wat het wordt. @Pokercards, wanneer heb je op Party gespeeld?

pokercards

Begin vorig jaar, misschien dat het nu al veranderd is maar voor mij was het toen de reden om van party naar stars te gaan.

Mvg

Orodin

Ik heb zelf lang geleden ooit een account op EuroPoker gehad en daar leek de traffic op FL-tafels best okay.

Ik heb alleen geen idee of dat nog steeds zo is. Is er iemand die dat kan ontkrachten/bevestigen?