Ga naar het forum
GGPoker.nl: First D...

Meldingen
Alles wissen
Sticky

GGPoker.nl: First Deposit Bonus

10 Berichten
5 Gebruikers
1 Reacties
1,958 Weergaven
Hoofdbeheerder
AlpinaBG
PokerStrategist

€100 aan beloningen of een bonus van 100% tot max. €250 bij GGPoker.nl
Wanneer je jezelf aanmeldt met de bonuscode "PokerStrategy", dan kun je kiezen uit twee welkomstbonussen bij GGPoker wanneer je de eerste storting van minimaal €20 doet. Je kunt tot €100 aan cash en gratis tickets claimen, of de klassieke welkomstbonus van 100% tot €250.

Welcome missions en freerolls

• Na je eerste storting krijg je ook toegang tot de Honeymoon welcome missions, waar je nog eens $300 kunt ontgrendelen door dagelijkse missies te voltooien. Hoe meer missies je voltooit, des te meer beloningen je ontvangt. Beloningen variëren van cashgametickets en toernooitickets tot cashbeloningen.
  • Bovendien krijg je toegang tot een groot aantal dagelijkse en wekelijkse freerolls op GGPoker.nl.

Belangrijke voorwaarden en bepalingen

• Alleen nieuwe spelers van 24 jaar of ouder
  • Storting vereist, minimaal €20
  • Niet-ingewisselde bonusstappen vervallen na 90 dagen
  • Rush & Cash-spellen tellen niet mee voor het ontgrendelen van bonusgeld
  • Opnames maken het resterende nog niet vrijgespeelde bonusgeld ongeldig
  • Ongebruikte gratis toernooitickets vervallen na 7 dagen
  • Raadpleeg de GGPoker.nl website voor de volledige voorwaarden.

Algemene voorwaarden van toepassing
Je moet 18 jaar of ouder zijn om te spelen.
In Nederland is de welkomstbonus alleen beschikbaar voor spelers van 24 jaar of ouder
Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+,

Klik hier om nu een account aan te maken bij GGPoker.nl

Gerelateerde topics
GGPoker: Promoties & informatie

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
100KxFold
Poker Player

Ik lees ergens dat poker spelen voor geld op GG Poker illegaal is.
Klopt dat?

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

Je kunt als Nederlander geen account aanmaken maar zij geven aan dat je onder Duitse vlag kan spelen. Dus het is welicht illigaal maar dat is alle online poker. Het rare is dat hun licentie via Curaçao loopt volgens mij.

Beantwoorden
Citeren
100KxFold
Poker Player

Pokerstars.eu is toch niet illegaal? Die hebben licentie en dragen belasting af.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

In principe wel, aangezien ze geen licentie hebben in Nederland voor het aanbieden van kansspelen online. Niemand overigens, omdat de licentieprocedure voor de nieuwe wet voor kansspelen op afstand pas in april begint - mits dit niet wederom uitgesteld wordt wat al verschillende keren gebeurd is.

Vanaf april kunnen de rooms officieel hun licentie aanvragen / krijgen waarna de nieuwe wetgeving in oktober in werking treedt.
Tot die tijd mogen aanbieders zich niet richten op de Nederlandse markt, waardoor bijvoorbeeld sommige aanbieders tijdelijk geen (nieuwe) nederlandse spelers meer accepteren, geen specifiek Nederlandse betaalmethodes accepteren zoals iDeal en geen promoties / website in het Nederlands hebben (of eender welke combinatie van deze dingen).

Beantwoorden
Citeren
100KxFold
Poker Player

Dus eigenlijk ben ik dan illegaal bezig op Pokerstars, of zie ik dat verkeerd?

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

Ja, wij allemaal.

Beantwoorden
Citeren
100KxFold
Poker Player

Daar kijk ik van op.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

Het wordt gedoogd door de overheid. Ze kunnen ook de sites blokkeren maar dat doen ze niet.

Beantwoorden
Citeren
xNikoBellicx
Oldschool Grinder

Ik hoop dat we dit jaar nog wel op GG poker kunnen spelen zou mooi zijn.omdat je nu geen nederlands account kunt aanmaken.

Beantwoorden
Citeren