Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 0.1/0.2FL AQo

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
295 Weergaven
MCRaia

0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.46 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with A♠, Q♦
2 folds, MP1 raises, Hero calls, 4 folds, BB calls.

Flop: (6,50 SB) 7♦, 7♥, 6♠ (3 players)
BB checks, MP1 bets, Hero calls, BB calls.

Turn: (4,75 BB) 7♣ (3 players)
BB checks, MP1 bets, Hero calls, BB calls.

River: (7,75 BB) T♠ (3 players)
BB checks, MP1 bets, Hero calls, BB folds.

Final Pot: 9,75 BB

Results follow (highlight to see):
Hero shows three of a kind, sevens (As Qd)
MP1 shows a full-house, sevens full of nines (9d 9h)

MP1 wins with a full-house, sevens full of nines (9d 9h)

---
Overcards vs paar op de flop. En daarna trips op het board. Lastig?

5 reacties
tinus82

Ik zou met deze hand preflop geraised hebben, nu weet je eigenlijk de hele hand niet waar je bent, daarnaast trek je ook nog eens de bb mee naar de flop, als hij alleen callt preflop en de flop donkt kun je volgens mij wel raisen om te kijken waar je bent.
Mocht hij aggresief blijven dan kun zou ik de turn gewoon folden, tenzij je de read hebt dat het een hele loose aggressieve speler is, dan gewoon downcallen.

Yoghi

Je moet preflop hier folden of 3-betten, weet zo niet wat de SHK zegt maar allebei kan.

Ik zou hier de turn denk ik wel folden, je hebt niet de odds om te drawen en hij laat veel sterkte zien door nog eens tegen 2 tegenstanders te betten.

MCRaia Topicstarter
MCRaia

Preflop raise volgens SHK

Op de turn dacht ik: hij heeft geen 7, wellicht een 6, maar die kan ik ook krijgen, of een pocket pair. Dan heb ik 6+2 outs voor een betere full house. De 6 outs moet ik wel discounten voor geval dat hij Q/K heeft. Enfin, toen was de denktijd op en heb ik gecalled...

Ja, Preflop Raise.

Zoals gespeeld, raise ik de Flop. Als MP1 hier een slechtere Kx, Ax heeft, wil ik HU komen en BB niet voor 6 outs laten drawn. Als ik een 3-bet krijg, of zoals gespeeld, fold ik de River. Hij bet tegen twee nog een keer de River, denk niet, dat dit een bluff is. Ax gaat hij waarschijnlijk ook checken. KQ, KJ is misschien het enige wat hij nog een keer bluffbettet tegen A high, maar of hij dat vaak genoeg doet...

MCRaia Topicstarter
MCRaia

Ik hou nog wat te weinig rekening met aantal tegenstanders, al vraag ik me af of op deze limieten mensen door hebben dat ze tegen meerdere tegenstanders betten, zoals Yoghi schreef. Ik eet en onderken het verschil, maar hoe er kennelijk zelf ook nog te weinig rekening mee. Punt van aandacht voor mezelf.

Raise flop begrijp ik nu ook, geeft je beter beeld waar je staat en bespaart op den duur bets op turn/river.