Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 0,10/0,20 FR Kk Set Vs Flushdraw

12 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
899 Weergaven
avdriel
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.2 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)

Preflop: Hero is UTG2 with K:s, K:c.
2 folds, Hero raises, 5 folds, SB calls, BB calls.

Flop: (6 SB) 3:d, K:h, 8:d (3 players)
SB checks, BB checks, Hero bets, SB folds, BB calls.

Turn: (4 BB) Q:d (2 players)
BB checks, Hero bets, BB raises, Hero calls.

River: (8 BB) A:d (2 players)
BB bets, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: 8 BB.

Ik hit Set op Flop dus bet, raise op turn doet me eigenlijk vermoeden voor flush. Call kan denk ik nog met outs voor Full house. River lijkt me easy fold.

11 reacties
Creoboter
Oldschool Grinder

Flop en Turn lijken me standaard.

River twijfelde ik toch in eerste instantie of fold hier de juiste optie is. Hij zou ook KQo zo kunnen spelen maar de K is dan wel weer in 100% een :diamond: waardoor je alsnog beat bent.
Ik denk nu idd een fold maar als de river geen :diamond: was geweest een call.

Ik vind het echt rot om hier te folden.

Op deze limieten heb ik het al zo vaak gehad dat ik een overpair fold op zo'n bord en dan hebben ze top pair ofzo :P

Hier heb je zelf top set, honestly ga ik hem daar callen. Misschien speelt hij AK KQ, any set ook nog zo, soms zelfs nog gewoon toppair (op .10/.20 toch)

Creoboter
Oldschool Grinder

33 en 88 zitten natuurlijk ook nog in zijn range. Range dan any 2 + K:dQo+ 33+ 88. Echter geen flauw idee hoe dat in equilator te zetten.

DukeFreedom
BlackMember

Grappige (of eigenlijk niet :() van deze hand is natuurlijk dat als hij hier met TP raised op de turn je altijd beat bent op de river omdat hij dan altijd de K:d heeft...

33, 88 kan hij natuurlijk wel ook zo spelen. Eventueel Q8(s) ook nog. Echter zonder Q8 met alle :d, K:dx in zijn range en 33, 88 zou je toch nog steeds 13% equity hebben. Met Q8 erbij kom je zelfs nog aan de 28%.

Ik call dus nog wel. Kan top set op deze limieten ook eigenlijk niet folden. :)

Creoboter
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
Echter zonder Q8 met alle :d, K:dx in zijn range en 33, 88 zou je toch nog steeds 13% equity hebben.

Hoe zet je die range in equilator?

DukeFreedom
BlackMember

Handmatig selecteren.

Creoboter
Oldschool Grinder

Handmatig weet ik ook niet hoe je any in moet vullen.
Pak je dan om bij het begin te beginnen 2d3d,3d4d,4d5d, etc en vervolgens alle 1 gappers 2d4d,3d5d etc en dan alle two gapers. Net zolang totdat je alle combinaties :D gehad hebt? M.a.w. moet je echt alle combinaties :D in gaan voeren?

DukeFreedom
BlackMember

Ik gebruik dan die grafische interface die je krijgt door op een van knoppen naast het invoervak te drukken, omdat dat minder werk is dan zelf intypen. Dan kan je ook een % handrange invullen en dan de handen die je daaruit niet wilt hebben er tussen uit halen.

Het zou idd wel handig zijn als je bijvoorbeeld Ad2d+ zou kunnen invullen maar naar mijn weten bestaat die optie (nog) niet. :(

Creoboter
Oldschool Grinder

Maar dan heb je dus wel ALLE suited kaarten en niet alleen de :d. Je equity is dan toch eigenlijk een stuk lager dan de 13% die je aangaf?

In de grafische interface heb je toch ook knopjes voor de suits dacht ik?

Creoboter
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door IcMean
In de grafische interface heb je toch ook knopjes voor de suits dacht ik?

Je hebt helemaal gelijk. Was me nog niet opgevallen. Dat is precies wat ik bedoelde idd. Thx.