Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 2/4 SH - K9s

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
188 Weergaven
SeaJaws

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;SB$197.92:1,312/49 /18 /1.4/39 /41 /24 /54 ;Hero$216.45:///////;[/tg]
2/4 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.60 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with K♠, 9♠
3 folds, SB raises, Hero calls.

Flop: (4.00 SB) 3♠, T♥, Q♠ (2 players)
SB bets, Hero calls.

Turn: (3.00 BB) 5♣ (2 players)
SB bets, Hero raises, SB calls.

River: (7.00 BB) Q♥ (2 players)
SB checks, Hero bets, SB folds.

Final Pot: 8.00 BB

3 reacties

Ik had hier ge 3-bet in BB om initiatief over te nemen en omdat je denk ik wel equity hebt.

Op de flop is het dan in die situatie bet/raise flop passieve lijn turn en river.

In deze situatie zou ik in ieder geval flop raisen en turn betten.

Yoghi

Ik 3-bet hier ook preflop.

Rest vind ik goed gespeeld, river bet vind ik ook dat moet omdat hij KJ en misschien een A high wel kan folden waarmee hij op de turn nog eens callt.

Kan je ook gewoon downcallen. Als iemand vaak bet Flop, bet Turn, c/f River met draws speelt, is Raise Turn for Freeshowdown beter om nog een extra bet van hem op de Turn te krijgen. Maar dit hangt ook ervan af, op jouw call call call Line gebalanced is (dus ooit een hand zonder showdownvalue) en hij dit ook weet.

Met 39 WTS kan hij geloof ik Ax in de Blindbattle downcallen als de Draws niet ankomen (maar naar +1k handen weet je dat best wel van hem). En dat doen zij niet op de River, de Q is een blank voor iederee draw. Daarom denk ik niet, dat hij een betere hand gefold zou hebben. Misschien KJ, maar dat was het ook.

Dus Raise for Freeshowdown om nog een extra bet van een draw te krijgen of call call call, als hij blijft doorbetten tegen jou, geeft niet, wat de River is.