Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 72s blindbattle

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
263 Weergaven

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;SB$7,80:95/21/22/2,3/38/40/67/63;Hero$20,60:///////;[/tg]
0,25/0,5 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 7♥, 2♥
4 folds, SB raises, Hero calls.

fold preflop, goe bezig! Je zal moeilijke situaties tegenkomen postflop!!!
Te laat nu...

Flop: (4,00 SB) 9♥, J♦, 2♠ (2 players)
SB bets, Hero calls.

zoals terrorblade zegt: peel one bet

Turn: (3,00 BB) 4♥ (2 players)
SB bets, Hero calls.

Sta hier op 60% equity tegenover zijn range, moest het mezelf gewoon makkelijk gemaakt hebben en hier geraiset hebben. Behoorlijk wat fold equity + free showdown + FD

River: (5,00 BB) Q♣ (2 players)
SB bets, Hero folds.

Na de zwakke calldown op turn heb ik hier weer moeilijke keuze, geef villain credit voor betten van iedere straat en fold ..

Final Pot: 6,00 BB

2 reacties

Ben niet helemaal zeker, SH is veel moeilijker om een juiste line te vinden dan FR.

Op de flop lig je volgens mij voor op zijn range. SB open range is so wide dat any pair goed is denk ik.

Het moeilijke ligt hem in raise flop of raise turn. Ik denk dat ik neig naar raise flop, omdat je pair zo kwetsbaar is. Er zijn maar 5 kaarten op de turn die je graag wil zien (een :heart: geeft je nog een redraw)

Probleem is daarbij dat als villain een beetje denkt hij ook weet dat je hier kwetsbaar bent. Dat kan hij gaan exploiten. Hoewel je op deze limiet misschien nog niet moet gaan balancen.

As played raise ik de turn om dezelfde redenen die jij aangeeft.

DukeFreedom

Het standaardadvies: Fold preflop, volg de charts!

Op de flop hit je (bottom) pair in een Blind Battle situatie, waarmee je nu enigzins voor ligt. Verder speel je tegen een reasonable tegenstander met lage WTS. Ik zou in dit geval de flop raisen, aangezien je hand erg kwetsbaar is en ook om er achter te komen waar je staat.

As played kan je deze turn waarschijnlijk het beste alsnog raisen, omdat je toch je hand wilt protecten tegen 6 outers.

As played op de river een prima fold. Het zou voor hem niet logisch zijn de river nogmaals te bluffen, omdat eventuele draws (van jou) aankomen en hij er wel van uit moet gaan dat jij daar normaal bijna altijd gaat callen.