Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 88 river?

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
173 Weergaven

Ik call flop en turn omdat hij aggro stats heeft. Ook gaat hij hier gewoon veel 2x barrelen omdat ik op de turn een aantal handen die ik op de flop peel nog ga folden. Op de river checkt hij. Ik zie dan dat hij maar 7 WTS heeft over 62 handen ofzo. Lijkt me wel een valuebet?

Full Tilt - $0.25/$0.50 (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

MP: $10.50
CO: $63.85
Hero (BTN): $9.05
SB: $17.70
BB: $2.50
UTG: $22.70

SB posts SB $0.10, BB posts BB $0.25

Pre Flop: (pot: $0.35) Hero has 8♣ 8♥

fold, fold, fold, Hero raises to $0.50, fold, BB raises to $0.75, Hero calls $0.25

Flop: ($1.60, 2 players) K♦ 7♠ 3♥
BB bets $0.25, Hero calls $0.25

Turn: ($2.10, 2 players) 5♥
BB bets $0.50, Hero calls $0.50

River: ($3.10, 2 players) 3♦
BB checks, Hero bets $0.50, BB calls $0.50

4 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb hierover wat gediscussieerd met iemand uit de engelse community. We waren het wel eens dat er eigenlijk weinig slechter uit zijn range gaat callen. Ahigh op zo een droog bord legt wel weg, en er zitten weinig 7/5 in zijn range. Betere handen gaan ook niet vaak wegleggen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Aan de andere kant zien we hem hier weinig van die combinaties die ons beaten de river checken.

Maar blijft wel dat hij hier volgens mij vaak checkt om te check folden, en we nog steeds bijna alleen door een betere hand gecalld worden?

DukeFreedom
BlackMember

Die WTS is wel erg absurd, maar kan ook door samplesize komen. Eigenlijk gaat hij met zijn check op de river gewoon zelden een betere hand hebben.

Tegen unknown zou het hier vrij standaard een bet tegen A5, A7, 44, 66 zijn en tegen meer SD bound spelers ook nog AT+. Je zegt verder dat hij agro stats heeft, dus misschien dat er ook nog andere slechtere handen in zijn range zitten (denk vooral aan deceival 3-bets zoals 87s, 65s, etc).

Bet river is dus goed.

Als het een nit zou die z'n handen eerder underplayed, is checkbehind hier wel beter, omdat hij dan te veel betere handen in zijn range gaat hebben en te weinig slechtere handen zal callen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mja, hij was dus totaal geen nit maar showde AKs :f_confused: