Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Ajs vanuit mp2

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
270 Weergaven
Jackcheck69

ik had gisteren mijn eerste handje hier gepost en ik speelde vandaag met de adviezen in mijn achterhoofd. Hier volgt een handje waar ik tegen aan liep:
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.2 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)

Preflop: Hero is MP2 with A:s, J:s.
CO posts deadblind, UTG folds, UTG1 calls, 2 folds, Hero calls, MP3 calls, CO checks, 2 folds, BB checks.

Flop: (5.5 SB) T:h, 8:h, Q:c (5 players)
BB checks, UTG1 checks, Hero checks, MP3 checks, CO bets, BB calls, UTG1 calls, Hero calls, MP3 calls.

Turn: (5.25 BB) 9:h (5 players)
BB checks, UTG1 checks, Hero bets, MP3 calls, CO calls, BB folds, UTG1 folds.

River: (8.25 BB) 8:s (3 players)
Hero checks, MP3 checks, CO bets, Hero raises, MP3 calls, CO 3-Bets, Hero calls, MP3 calls.

Final Pot: 17.25 BB.

Er was een nieuwe speler aangeschoven aan de tafel, maar ik was meer met mijn draw bezig.

4 reacties

raise preflop, met 5 in de hand is deze moeilijk te spelen zonder nuts

flop ok
turn ok, je wil hier geen check-behind zien van CO
river bet voor value, bluff induce is nergens voor nodig, calldown na zijn raise.

Jackcheck69 Topicstarter
Jackcheck69

die raise preflop die ik verzuimde had misschien eigenlijk een ander resultaat neergezet.
de nieuwe speler aan tafel kaapte de pot voor mijn neus weg, omdat hij een hoger straat liet zien op de showdown: KJo, vandaar zijn 3-bet.
Ik zag de combinatie niet die hij mogelijk in zijn hole cards kon hebben, daarvoor heb ik nog geen ervaring genoeg.

heb dit verlies tegen hem wel teruggewonnen in de sessie, zag ik op pt3. maar de geposte hand hierboven heeft mij toch dwars gezeten omdat ik dacht dat ik op iedereen in de hand voorlag.
bedankt iig voor het raise advies: doe het al vaker sinds gisteren, maar de weg is nog lang...

suc7 vandaag en merci :spade: :heart: :diamond: :club:

DukeFreedom

skimon heeft al het nodige al gezegd. :)

Jackcheck69 Topicstarter
Jackcheck69

ja, skimon heeft ook met 5 in de hand een punt: ik merkte nu dat ik meer let op hoeveel spelers meegaan. dan zal ik mijn situatie aanpassen (met betten en folden). dit forum helpt mij stukje bij stukje beter pokeren. ik ben er dankbaar mee. keep up the cards, gentlemen :spade: :heart: :diamond: :club: