Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AQo in 3 bet pot riverbeslissing

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
660 Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

$0.10/$0.20 Zoom Limit Holdem
PokerStars
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG Cy66OTA_14 (2) 20bb
UTG+1 voronov877 (2.50) 25bb
CO machka11 (0.66) 7bb
BTN Graul2013 (12.39) 124bb
SB ahmpf (6.40) 64bb
BB Hero (3.59) 36bb

Pre-Flop: (1.5 SB, 6 players) Hero is BB A♠ Q♦
4 folds, ahmpf raises, Hero 3-bets, ahmpf calls

Flop: K♥ 9♥ A♥ (6.0 SB, 2 players)
ahmpf checks, Hero bets, ahmpf calls

Turn: 7♦ (4.0 BB, 2 players)
ahmpf checks, Hero bets, ahmpf calls

River: 7♥ (6.0 BB, 2 players)
ahmpf bets, Hero Fold/Call?

Spoiler

Hero calls

Final Pot: 8.0 BB
ahmpf shows a flush, Ace high
4♥ 4♠
Hero shows
A♠ Q♦

ahmpf wins 7.6 BB (net +3.6 BB)

Hero lost 4.0 BB

Ik denk een interessante hand, maar ben een FLHE-visje ;)

Pre-flop lijkt mij standaard om te 3 betten tegen SB steal.
Op de flop bet ik, want ik verwacht dat hij regelmatig zal folden. Ook verwacht ik nog value te krijgen van flushdraws, Ax en eventueel straight draws.

Turn bet ik ook vanwege dezelfde redenen als op flop.
River komt de :heart: en verwacht ik eigenlijk bijna altijd beat te zijn en kan ik alleen een random bluf verslaan.

Kan je vanwege de odds nog callen, want moet hier immers 20c callen om een totale pot van $1,53 te winnen en hoef dus maar 13% van de keer goed te zijn?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

t/m turn inderdaad gewoon standaard niks aan doen :coolface:.

Op river moet je 1 op de 8 keer winnen en ik vrees dat je die niet gaat halen dus lijkt me fold beste optie. Zou een donk betekent vaak maar 1 dingen namelijk een flush. Dus tenzij je hem eerder rare dingen hebt zien doen moet je dit weg kunnen leggen (ik kan het zelf vaak ook niet maar goed).

Beantwoorden
Citeren
SDK1987 Topicstarter
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik denk het ook. Al hoeft hij maar wat random bluffs daar te hebben en je kunt al profitabel callen. Had zelf maar 8 handen op hem en dat is natuurlijk niks. Al zal hij denk ik ook weinig zwakke flushes value betten. Aangezien ik ook een flush zou kunnen hebben.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja op zulke spots zijn stats / notes van essentieel belang, zonder is het bijna zeker een fold en als hij zulke dingen vaker doet met crap moet je call gaan overwegen

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
t/m turn inderdaad gewoon standaard niks aan doen :coolface:.

Op river moet je 1 op de 8 keer winnen en ik vrees dat je die niet gaat halen dus lijkt me fold beste optie. Zou een donk betekent vaak maar 1 dingen namelijk een flush. Dus tenzij je hem eerder rare dingen hebt zien doen moet je dit weg kunnen leggen (ik kan het zelf vaak ook niet maar goed).

Dit.

Tegen unknown is het altijd iets lastiger en speel ik zelf vaak iets meer SD, al is het alleen maar om reads/stats op te bouwen en niet al te exploitable folds te maken altijd. Nadeel hier is dat je kicker er door het board pairen echter ook niet meer toe doet, waardoor zelfs als je call wel goed is je vaak maar called voor een halve pot tegen andere Ax.

Beantwoorden
Citeren