Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[FR] 35s, paar + FD op de F

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
350 Weergaven
Sailer85
PokerStrategist

Ik heb deze hand met commentaar ook in mijn blog gepost, Pcbeem adviseerde me om hem hier te posten omdat hij denkt dat ik hem beter had kunnen spelen, vandaar.

PF: Ik limp hier omdat de gameflow redelijk limperig was er zaten een aantal vissen en callingstations aan tafel en ik hoopte gewoon goed te floppen en dan een redelijke pot op te pakken.

F: ik hit perfect, om de meeste value eruit te halen check ik naar de OR, ik hoop dat hij of anders de laatste IP bet zodat ik (na dat er een aantal calls zijn geweest) kan raisen voor value. Na mijn raise word ik ge3b, ik cap hier ook weer voor value.

T: de beste kaart die kon vallen, er zitten zeer weinig FD handen zonder A in de ranges van villains normaal dus ik ga hier voor een bet, ik word geraised en er is een caller, hier ga ik voor een 3b omdat ik denk dat ik 50% van de tijd wel de beste hand heb, mocht er gecapped worden dan ga ik op calldown.

R: standaard bet lijkt me op blanc R.

Had ik dit anders/beter kunnen spelen?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.5/$1 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)

Preflop: Hero is MP1 with 5:s, 3:s.
UTG1 calls, UTG2 calls, Hero calls, MP2 folds, MP3 raises, CO calls, BU folds, SB calls, BB folds, UTG1 calls, UTG2 calls, Hero calls.

Flop: (13 SB) J:s, 3:h, Q:s (6 players)
SB checks, UTG1 checks, UTG2 checks, Hero checks, MP3 bets, CO calls, SB calls, UTG1 calls, UTG2 folds, Hero raises, MP3 3-Bets, CO folds, SB folds, UTG1 calls, Hero caps, MP3 calls, UTG1 calls.

Turn: (13.5 BB) A:s (3 players)
UTG1 checks, Hero bets, MP3 raises, UTG1 calls, Hero 3-Bets, MP3 calls, UTG1 calls.

River: (22.5 BB) 8:c (3 players)
UTG1 checks, Hero bets, MP3 calls, UTG1 folds.

Final Pot: 24.5 BB.

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vind vooral je cap overdreven met een matige FD.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

PF: L ik ook wel aan losse tafels. Als er te vaak veel preflop agressie is (ergo, het komt te vaak tot pf 3b/caps) kan je handen als dit echter beter niet limpen.

F: c/r goed, je zal vaak een groot deel van de spelers zo twee keer een bet kunnen laten callen. De cap is niet een must, maar maak ik hier zelf meestal ook wel. Kwa equity is het licht +EV volgens mij (speel anders zelf wat met de equilator). Zijn verder zowel argumenten voor (o.a. dat je je hand meer verbergt) als tegen (o.a. je hebt niet echt wat aan initiatief op de T als je niet hit) te bedenken, waardoor het waarschijnlijk niet echt zo veel uit maakt, al heb ik zelf ook een lichte voorkeur om wel te cappen (ook metagame: image losser maken).

T: MP3 is een PF raiser en gaat hier bijna altijd iets anders dan een flush hebben vanwege de A:s,Q:s en J:s op het board, dus easy 3bet voor value.

R: std.

Beantwoorden
Citeren