Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[FR] AQs cc3b in BB vs BU open en SB 3b

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
300 Weergaven
Sailer85
PokerStrategist

Known Players:
UTG2: $8,89 - 18 BB
UTG3: $9,65 - 19 BB
MP1: $10,97 - 22 BB
MP2: $4,97 - 10 BB
MP3: $8,90 - 18 BB
CO: $6,95 - 14 BB
BU: $8,56 - 17 BB TAG: 23/16/ 3b 8.5/ AF 1.2 / h 179
SB: $11,08 - 22 BB agressive rock: 12/10/ 3b 8.1/ AF 3.8/ h 298
BB: $26,46 - 53 BB

0.25/0.50 Fixed Limit Hold'em (9 Handed)
Hand recorder for this hand: PokerStrategy.com SideKick 2.0.916.2

Preflop: Hero is BB with A♠, Q♠
SB posts small blind, Hero posts big blind, 6 folds, BU raises, SB 3-bets, Hero calls, BU calls

Flop: ($2,25 - 4.50 BB) Q♥, 4♦, 3♥ (3 Players)
SB bets, Hero calls, BU calls

Turn: ($3,00 - 6 BB) K♦ (3 Players)
SB bets, Hero calls, BU calls

River: ($4,50 - 9 BB) 3♣ (3 Players)
SB checks, Hero checks, BU checks

Vanwege de tight stats van de SB blijf ik hier redelijk passief, is dit terecht of maak ik hier gewoon een grote fout en had ik lekker moeten raisen op de F dan wel op de T?

(na ch op de R had ik sowieso moeten betten, dat weet ik al)

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik zou denk ik flop idd raisen om te kijken wat hij daarop doet.

Raised ie dan zonder verbetering overgaan op downcallen en callt ie slechts dan uiteraard gewoon doorbetten. K is dan geen fijne kaart maar voor mij geen reden om te checken.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik zou denk ik flop idd raisen om te kijken wat hij daarop doet.

Raised ie dan zonder verbetering overgaan op downcallen en callt ie slechts dan uiteraard gewoon doorbetten. K is dan geen fijne kaart maar voor mij geen reden om te checken.

En stel dan dat hij na b/c op de flop op de turn c/r had gespeeld, wat dan? downcallen of folden?

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

downcall, je krijgt dan 10:1 of beter (afhankelijk van BU) en je hebt nog 2 outs voor trips en 3outs voor Aces up

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

Eigenlijk is het best een WA/WB behind situatie en vind ik je F+T call dus wel prima zo. Klein nadeel is dat BU goedkoop kan overcallen zo, maar eigenlijk is dat niet zo'n groot probleem. Met een FD zou hij toch wel callen en met andere handen als KQ, QJ kost het jou niet echt value omdat jij hem dominate.

R was wel een bet idd.

Nadeel van raise F is dat je, als je achter ligt tegen SB, alleen maar meer gaat betalen voor een downcall bij een F 3b van hem, terwijl hij zwakkere handen misschien wel op kan geven tegen jouw hand.

Bovenstaande post klopt ook niet echt, want de range van deze speler gaat heel erg AK, QQ+ zijn als hij b/c F, c/r T speelt, waardoor je eigenlijk niet eens meer de outs hebt voor een downcall.

Beantwoorden
Citeren