Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

JJ A op river

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
242 Weergaven

Vervelende river. Had ik hier niet beter check/call kunnen spelen?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)

Preflop: Hero is BB with J:d, J:c.
3 folds, MP2 calls, 3 folds, SB calls, Hero raises, MP2 calls, SB folds.

Flop: (5 SB) 9:s, 5:h, 2:h (2 players)
Hero bets, MP2 calls.

Turn: (3.5 BB) T:d (2 players)
Hero bets, MP2 calls.

River: (5.5 BB) A:h (2 players)
Hero bets, MP2 calls.

Final Pot: 7.5 BB.

Results follow:

Hero shows a pair of jacks(Jd Jc).
MP2 shows a pair of tens(Qh Tc).

Hero wins with a pair of jacks(Jd Jc).

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
pcbeem

Gewoon doorbetten lijkt me hij kan een A hebben zal vaak een T zijn en als ie beetje callerig is zal hij die vaak niet wegleggen.

Zie hem met nog meer handen ook wel callen.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

ik denk idd dat je b/f moet spelen, eventueel zelfs c/f. Maar zal wel te nitty zijn aangezien hij vaak met Tx evt 9x zal zitten. kan enkele AT/A9/A5 bijzitten.. maar denk wel dat je de oods krijgt.

Maar c/c lijkt mij helemaal niet handig vanwege negative freeroll. Hij bet alleen maar met betere handen terwijl hij wel called met slechtere.
Flush en sets zal hij sowieso betten Ax waarschijnlijk ook, maar Tx 9X niet.
Als jij bet zal hij waarschijnlijk met sets en flushes raisen en callen met Ax Tx 9x, hoe vaak je hier nog goed bent moet je zelf even bekijken, maar ik denk dat b/f > c/f > c/c

Hangt ook beetje van speler af, maar vs unknown.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Zie Sailer's post. B/f is hier het beste tegen de meeste spelers. Je kan nog genoeg value vangen van Tx, 9x, eventueel zelfs lagere pocket pairs die lang niet altijd zouden betten als je checked. C/f zou te weak zijn: sommige spelers zullen Tx, 9x wel betten als jij checked.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

zoals ik al aangaf hangt van villain af. Maar vind jij een c/c dan beter dan een c/f?

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Vind c/f hier geen optie o.a. vanwege de negative freeroll die je zelf ook al noemde en unknown (zeker op dit limiet) zal denk ik wel vaker dan 1/7.5 met Tx/9x oid betten.

Tegen spelers waar je c/f tegen overweegt (wat vooral callingstations gaan zijn) heeft b/f voor mij sterk de voorkeur omdat ze ook erg veel slechtere handen in hun range hebben.

Tegen (semi-)maniaks zou ik hier wel c/c overwegen. Zou tegen dat soort spelers niet graag b/f R gaan spelen, omdat deze river juist een goede kaart voor hun is om een bluff raise uit te oefenen. Nou kan je dan evt ook wel b/c spelen, hangt er een beetje van af wat voor overagro type je dan tegen zit.

Beantwoorden
Citeren