Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] KK en veel actie in betrondes

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
210 Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Denk dat ik op pre en op de flop niet veel verkeerd doe. Maar dan kan ik de turn nog wel callen na een bet en reraise? Deed het wel omdat ik niet wist wat te doen in deze situatie. In principe zijn dit kaarten die me niet veel pijn kunnen doen tenzij iemand trips heeft (en dus een FH). Maar niet veel mensen zouden denk ik met TT een cap callen.

Uiteindelijk viel mijn mond open toen de winnaar zijn kaarten opende, ben benieuwd op wat voor een handen jullie de villians zetten.

$0.10/$0.20 Limit Holdem
10 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG steviedulmag ($3.60)
UTG+1 peltoma ($5.57)
UTG+2 Bankir1903 ($3.85)
MP1 misiek535 ($9.95)
MP2 Madd Bong ($8.50)
MP3 EclipseG2 ($6.72)
CO meyer7lansky ($0.87)
BTN Hero ($4.18)
SB we$tpo1nt ($4.10)
BB DYRDLE ($8.86)

Pre-Flop: (1.5 SB, 10 players) Hero is BTN K♥ K♠
steviedulmag calls, peltoma calls, 3 folds, EclipseG2 raises, 1 fold, Hero 3-bets, we$tpo1nt calls, 1 fold, steviedulmag calls, peltoma calls, EclipseG2 4-bets, Hero calls, we$tpo1nt calls, steviedulmag calls, peltoma calls

Flop: 10:spade: 5♦ 5♣ (21.0 SB, 5 players)
we$tpo1nt checks, steviedulmag bets, 1 fold, EclipseG2 raises, Hero calls, we$tpo1nt calls, steviedulmag calls

Turn: 7♥ (14.5 BB, 4 players)
we$tpo1nt checks, steviedulmag bets, EclipseG2 raises, Hero calls, we$tpo1nt folds, steviedulmag calls

River: 8♣ (20.5 BB, 3 players)
steviedulmag checks, EclipseG2 bets, Hero calls, steviedulmag calls

Final Pot: 23.5 BB

3 reacties

Deze hand is echt gewoon te gek voor woorden. Ik kan een overpair moeilijk wegleggen tegen random fishes, maar kan ze niet op een zinnige range zetten ofzo.

Die eclipse kan any overpair overplayen. Die andere dude limp/coldcallt om dan donk/call donk/call te spelen, daar kan ik echt niks over zeggen :P Enige dat ik weet is dat ik het moeilijk zou hebben om weg te leggen

DukeFreedom
BlackMember

Zoals al eerder gezegd, multiway pots zijn op de micro limieten erg lastig, omdat heel veel spelers totaal niet reasonable zijn.

Voor de premium handen JJ+ heb je echter vaak een 'probleem' hierdoor. Punt is dat je vaak of totaal gebeat wordt en haast drawing dead bent op je set outs na, of dat je way ahead bent, ondanks de actie die anderen geven, en anderen dus bijna drawing dead.

Flop lijkt me goed. Door zelf te 3-betten denk ik niet dat je meer informatie krijgt. Sterker nog, het is nuttiger om te zien of stevie/eclipse nog gaan 3-bet/cappen. Het is verder een compleet droog board en je positie is perfect, je zit IP op iedereen.

Turn krijg je een rare donk van stevie + raise van eclipse tegen je. Eclipse maak ik me niet zo druk over, die gaat vaak JJ+ of QQ+ hebben daar, dus daar lig je nog wel op voor of ben je gelijk in equity. De donk kan van alles zijn en dus moet je de 2 bets wel coldcallen.

Op de river heb je nog een easy call dan.

pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Lang niet slecht gelezen:
- eclipse had idd QQ
- en stevie 53s ja ik meen het _evil: