Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Q8 twee paar na veel pre actie

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,334 Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Denk dat ik hier turn iets te passief speel, denk te bang voor de flush tegen maar moet hier denk ik raisen?

Weet raise pre was niet al te lekker maar soms wil ik dat wel eens doen na paar ronden geen handen.

Stats villian: VPIP 17 PFR 7 3-bet 4.3 AF 2.8 WTSD 32 en W$SD 64 over 178 handen

Poker Stars, $0.10/$0.20 Limit Hold'em Cash, 7 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Preflop: Hero is BTN with 8 Q
4 folds, Hero raises, SB folds, BB 3-bets, Hero calls

Flop: (6.5 SB) K 9 8 (2 players)
BB bets, Hero calls

Turn: (4.3 BB) Q (2 players)
BB bets, Hero calls

River: (6.3 BB) K (2 players)
BB bets, Hero calls

Results:

Spoiler

8.3 BB pot (0.3 BB rake)
Final Board: K 9 8 Q K
BB showed A A and won 7.9 BB (3.9 BB net)
Hero mucked 8 Q and lost (-4 BB net)

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Pre-flop lijkt me je raise wel prima met deze nit in de blinds. Het zou me niks verbazen als de SB ook aan de tighte kant is dat je nog best vaak de pot pre-flop kunt oppakken met je steelpoging. Nu hij 3bet had ik zelfs gefold. Al krijg je er in FLHE natuurlijk prima odds voor. Al ben je tegen zijn 3bet range vaak zwaar gedomineerd als je top paar hit. Dat maakt je flopcall ook dun met je paartje 8'en. Aangezien je meestal nog steeds moet hitten om te winnen tegen zijn Cbet range en je op de turn en river vaak nog een bet zult krijgen.

Als gespeeld ben ik zelf niet zo bang voor een flush op de turn. Aangezien hij A♦:J♦: waarschijnlijk niet zou 3betten op basis van zijn tighte stats. Dus verlies je hier alleen tegen KK en QQ dat hij zou 3betten en zal hij waarschijnlijk alleen AA en AK doorbetten waar je voor op licht. Dus zal een value-raise dun zijn en had ik ook wel gecalled. River is denk ik een duidelijke fold. Aangezien je nu volgens mij niks meer verslaat dat hij voor de 3de keer bet.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Pre folden na zijn 3bet, kom je ook niet in deze lastige situaties.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

We hebben het over fixed limit he dus voor die ene bet kun je niet opgeven.

Beantwoorden
Citeren