Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Qk

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
369 Weergaven
Xepias

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 Fixed-Limit Hold'em (8 handed)

Preflop: Hero is BU with Q:c, K:d.
UTG2 calls, 2 folds, MP3 calls, CO calls, Hero calls, SB folds, BB checks.

Flop: (5.4 SB) Q:d, 4:s, A:d (5 players)
BB checks, UTG2 checks, MP3 checks, CO checks, Hero checks.

Turn: (2.7 BB) A:s (5 players)
BB checks, UTG2 checks, MP3 checks, CO checks, Hero bets, BB calls, UTG2 raises, MP3 folds, CO folds, Hero calls, BB calls.

River: (8.7 BB) 3:c (3 players)
BB checks, UTG2 bets, Hero calls, BB calls.

Final Pot: 11.7 BB.
Results follow:

UTG2 shows three of a kind, aces(A:c T:c).
BB shows two pairs, aces and queens(K:h Q:s).
Hero shows two pairs, aces and queens(Q:c K:d).

UTG2 wins with three of a kind, aces(A:c T:c).

3 reacties

Preflop zou ik hier raien ipv limpen, dat maakt de hand een styk gemakkelijker ;)

op de flop zou ik in positie hier ook een bet maken. Zo maak je de hand wederom een stukje gemakkelijker.

Op de river zou ik hier persoonlijk folden. Ben benieuwd wat DukeFreedom ervan zal vinden ;)

Volgens de bronze charts is KQo bij 3 limpers een raise. Er is dus geen reden om dat niet te doen (je geeft een bijna gratis flop aan SB en BB).

As played: op de flop heb je een pair met de backdoor nutflushdraw en backdoor gutshot. Wanneer iedereen naar je toe checkt moet je betten. Preflop is er enkel gelimpt dus er zijn al minder Ax combinaties. Zo maak je het ook makkelijker voor jezelf op verdere straten.

Turn as played ook een bet. Ax is nu nog minder likely en er gaan veel draws je afbetalen. Ik betwijfel of ik na die raise nog ga callen. Ik zie hem dit niet vaak met een slechtere Qx doen tegen 5 man. Daarbij komt nog dat je drawing dead bent tegen Ax.

River: als je hem op de turn callt, en dus niet op Ax zet, zou je hier ook moeten callen, want alles waarmee hij de turn raist bet hij hier. Als je denkt dat je op de turn voorligt (je kan de turn enkel callen als je voor ligt want je bent drawing dead als je achter ligt), lig je hier ook voor want alle draws bricken. (behalve 25 ofzo :P)

DukeFreedom

Complimenten aan IcMean. ;)

Voor de turn wil ik wel toevoegen dat ik toch b/c speel, omdat zijn line raar is (hij speelt check flop, c/r turn) en een A relatief onwaarschijnlijk is geworden door de 2 A's al op het board en het limp-fest preflop. Daar komt bij dat er veel flushdraws en ook nog wat straightdraws liggen.

Blank river moet je zeker callen als je de turn called, anders moet je de turn namelijk nooit callen.