Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Runner-runner straight of flush als outs meenemen

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
482 Weergaven
Nielbe
Poker Player

Known Players:
UTG1: $6,91 - 35 BB
UTG2: $12,65 - 63 BB
UTG3: $5,17 - 26 BB
MP1: $7,99 - 40 BB
MP2: $4,90 - 25 BB
MP3: $3,50 - 18 BB
CO: $3,72 - 19 BB
BU: $4,25 - 21 BB
SB: $7,05 - 35 BB
BB: $2,40 - 12 BB

0.10/0.20 Fixed Limit Hold'em (10 Handed)
Hand recorder for this hand: PokerStrategy.com SideKick 2.1.20409.2

Preflop: Hero is MP2 with A♥, K♥
SB posts small blind, BB posts big blind, UTG1 folds, UTG2 raises, 2 folds, Hero 3-bets, 3 folds, SB calls, BB calls, UTG2 caps, Hero calls, SB calls, BB calls

Flop: ($1,60 - 8 BB) Q♥, 4♠, 2♣ (4 Players)
2 checks, UTG2 bets, Hero calls, 2 folds

Turn: ($1,80 - 9 BB) 3♥ (2 Players)
UTG2 bets, Hero raises, UTG2 calls

River: ($2,60 - 13 BB) 6♥ (2 Players)
UTG2 checks, Hero bets, UTG2 calls

In dit soort situaties met 2 overcards, mag ik de runner-runner flush of straat in dit geval op de flop als outs meenemen of niet? In dit geval is t leuk dat die valt maar kans is niet heel groot? En wat als het een van de twee is als je veel preflop hebt geinvesteerd, dus alleen de runner-runner straat óf de runner-runner flush?

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het kan ook zijn dat je over kaarten ook nog 'life' zijn op de flop en je hoeft maar 10c te callen in een pot van $1,20. Dus had flop ook zeker gecalled. De turn had ik zelf alleen gecalled, omdat je nog steeds niks hebt behalve een draw en 2 overkaarten en je de pot niet wilt opblazen door te raisen. River is standaard.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Het kan ook zijn dat je over kaarten ook nog 'life' zijn op de flop en je hoeft maar 10c te callen in een pot van $1,20. Dus had flop ook zeker gecalled. De turn had ik zelf alleen gecalled, omdat je nog steeds niks hebt behalve een draw en 2 overkaarten en je de pot niet wilt opblazen door te raisen. River is standaard.

+1, denk dat dit een heel correcte analyse is.

Beantwoorden
Citeren
Nielbe Topicstarter
Nielbe
Poker Player

Ok bedankt mannen hier heb ik veel aan, pot was inderdaad groot genoeg, ik probeer ook grofweg op de flop de odds en outs te berekenen en of ze tegen elkaar opwegen. Ik dacht in deze situatie dat ik de pot juist wat moest vergroten voor als die valt dat hij wellicht dacht dat ik een Q of een set had. Maar bedankt voor de tips erg nuttig, nu maar weer aan de tafels dan maar(Y)!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Bij de Bronze artikelen zit een hele handige odd en outs tabel, maar zie dat je nog Basic bent.

Heb je al geprobeerd om een getracked account te maken? Ik denk dat er veel handige artikelen voor je bij zitten.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Als je je monsters ook zo speelt, vind ik dat je hier ook wel eens kan raisen op de T zoals je nu doet.
Als je deze line ook neemt als je QQ hebt zou ik hier ong. 50/50 raisen/callen op de T.

En of ik raise of call zou ik een beetje van de villain af laten hangen. Dus tegen iets meer nitty villains zou ik raisen en liefst meteen de pot oprapen, kan villain niet folden zou ik callen en river afwachten.

Beantwoorden
Citeren