Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

SH ATs vanaf BU

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
265 Weergaven
Dito8

tegenstander had stats van VPIP/PFR/3bet/#hands

MP2 65/5/0/37
MP3 74/0/0/35

Omdat ik preflop raise bet ik op de flop. Daarna krijg ik 2 calls. Turn bet ik om te kijken waar ik sta, wordt ik geraist dan call ik hem denk ik nog wel. River weet ik niet goed wat ik moet doen. MP3 speelt de hand vrij passief en raist de river ineens, wat vaak resulteert in een goede of made hand.
Moet ik hier folden op de riverraise of kan ik callen tegen iemand met deze stats?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.2 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)

Preflop: Hero is SB with T:h, A:h.
MP2 calls, MP3 calls, CO calls, BU folds, Hero raises, BB folds, MP2 calls, MP3 calls, CO calls.

Flop: (9 SB) Q:h, T:d, 7:s (4 players)
Hero bets, MP2 calls, MP3 calls, CO folds.

Turn: (6 BB) 9:d (3 players)
Hero bets, MP2 calls, MP3 calls.

River: (9 BB) 2:s (3 players)
Hero bets, MP2 folds, MP3 raises, Hero calls.

Final Pot: 13 BB.

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
pcbeem

Om daar goed over te kunnen oordelen zijn postflop stats wel handig he :].

Normaal gesproken moet je denk ik gezien de grootte van de pot nog wel callen, zie mensen dit ook nog wel doen met busted draws of zo.

Wel erg vervelend dat hij het op river pas doet maar dit is met bijv. een Q eerder zwakte dan sterk spelen.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Stat waar je naar zou moeten kijken is de AF. Zonder info ga ik de river iig b/f spelen. Als je hier geraised wordt ben je normaal altijd wel beat. Meestal zal het een geslowplayde hand zijn zoals Qx, KJ, set of eventueel een (rare) two pair.

Beantwoorden
Citeren
Dito8 Topicstarter
Dito8

Twijfelde ook om te folden op de raise op de river, maar ik geloofde hem niet. Volgende keer zal ik er wat meer stats bij geven;)

Hij had 92o overigens.

Beantwoorden
Citeren