Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

TJ trips op river

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
689 Weergaven
Moderator
pcbeem

Besluit tijdens het spelen hier river te donken maar is dat eigenlijk wel juist? Kans is groot dat hij een Q heeft en dan maak ik hem door donk misschien juist ben en jaag ik hem weg.

Kan ik hier niet beter een c/r proberen?

Stats: VPIP 41 PFR 2 3-bet 5.0 AF 0.9 WTSD 75 en W$SD 44 over 59 handen

Dus tijdens spelen niet of nauwelijk stats op hem.

p.s. ik weet dat flopcall randje is met kansen op FD tegen.

Grabbed by Holdem Manager
Limit Holdem $0.25(BB) Replayer
Hero ($6)
BB ($19.25)
UTG ($8.25)
UTG+1 ($5.51)
UTG+2 ($13.25)
MP1 ($11.02)
CO ($2.87)
BTN ($5.65)

Dealt to Hero T♣ J♦

fold, fold, fold, MP1 calls $0.25, CO calls $0.25, fold, Hero calls $0.15, BB checks

FLOP ($1) 9♥ Q♠ 6♠

Hero checks, BB checks, MP1 checks, CO bets $0.25, Hero calls $0.25, BB folds, MP1 folds

TURN ($1.50) 9♥ Q♠ 6♠ T♠

Hero checks, CO bets $0.50, Hero calls $0.50

RIVER ($2.50) 9♥ Q♠ 6♠ T♠ T♦

Hero bets $0.50, CO calls $0.50

Spoiler

CO shows 9♠ Q♣
(Pre 58%, Flop 71.6%, Turn 81.8%)

Hero shows T♣ J♦
(Pre 42%, Flop 28.4%, Turn 18.2%)

Hero wins $3.34

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
SDK1987

Op de flop callen lijkt me wat dun met een straight draw met 2 andere spelers achter je en je hebt maar 6 clean outs daarvoor.

Als gespeeld heb je op de turn alleen nog een blufcatcher en lijkt mij de call daar ook wat marginaal. Aangezien me de kans dat hij bluft zeer klein is op basis van zijn flopbet tegen 3 spelers.

Op de river zou ik zelf check-callen, maar dan heb je wel kans dat je value mist van Qx. Hier betten heb je ook nog de kans dat je een eventuele raise van hem nog moet callen en met een dikke kans dat hij dat met minimaal een flush doet. Als je check-raised heb je kans dat je de pot gaat opblazen tegen flush en beter en daar zit je niet op te wachten lijkt mij.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem

Ben het op paar punten niet met je eens :coolface:

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Op de flop callen lijkt me wat dun met een straight draw met 2 andere spelers achter je en je hebt maar 6 clean outs daarvoor.

Die 6 outs zijn idd net niet genoeg maar goed wie zegt dat villains een FD hebben? Verder zijn die twee callers na me qua potgrootte alleen maar een voordeel.

Als gespeeld heb je op de turn alleen nog een blufcatcher en lijkt mij de call daar ook wat marginaal. Aangezien me de kans dat hij bluft zeer klein is op basis van zijn flopbet tegen 3 spelers.

Klopt ben ik met je eens wat randje maar zeker met kans op 2 paar / set die ik er nu bij krijg denk ik call.

Op de river zou ik zelf check-callen, maar dan heb je wel kans dat je value mist van Qx. Hier betten heb je ook nog de kans dat je een eventuele raise van hem nog moet callen en met een dikke kans dat hij dat met minimaal een flush doet. Als je check-raised heb je kans dat je de pot gaat opblazen tegen flush en beter en daar zit je niet op te wachten lijkt mij.

Ik zet hem hier zelf niet snel op flush omdat hij op flop al in actie komt, hij kan uiteraard een flush met Q hebben maar kans is groter dan hij gewoon paartje Q heeft lijkt me.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Klopt inderdaad dat hij niet perse een FD hoeft te hebben op de flop.
Al kan hij behalve dat ook Qx en 2 paar en beter zo spelen op de flop en turn.

Turn lijkt me het niet reëel om te callen om trips, 2 paar of straat te willen hitten, want de kans is vrij groot dat je tegenstander al minimaal 2 paar heeft hier.

River kan hij inderdaad een random Q hebben, maar dat is de onderkant van zijn range. Je vergeet dat hij bijvoorbeeld ook 66 zo kan spelen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem

66 moet je normaal gesproken pre raisen vanuit CO :coolface:, maar gezien zijn PFR is het mogelijk dat hij hem heeft idd.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Flop is idd krap - vooral omdat je nog 2 mensen na je hebt en hij vrij passief is met 0.9 AF. Het probleem is ook niet zo dat die na jou kunnen callen, dat is idd een voordeel, maar ze kunnen ook nog raisen en dan ben je uiteindelijk voor slechte odds aan het drawen. Is echter wel weer een limped pot, dus op zich zal dat niet zo vaak gebeuren. Denk dat de flopcall al met al wel goed en miniem +EV is daarom, al is hier folden en wachten op betere spots ook echt geen ramp.

Turn is wederom krap en hier vind ik een fold beter. Je hebt 8 outs (dus odds van 1/6 nodig om te callen) naar trips of straat en je krijgt maar 1/5 om te callen. Wederom: hij is ook erg passief en raised niet preflop dus 66,99 zitten ook prima in zijn range. Je hebt niet veel implieds omdat je dus ook reverse implieds hebt en voor 1/5 zelf kan je dus niet callen.

River vind ik as played wel goed. C/r-en zou ik hier niet graag doen omdat je dan echt c/r/f moet spelen anders maak je je middelmatige hand veel te duur en checken geeft tegen deze speler denk ik een best groot risico dat hij behind checked. Donken is dan beter. Donk/fold is tegen deze speler dan ook sterk te overwegen en denk ik zelfs het beste, maar dat vereist wel wat wilskracht voor SD junkie FL spelers. :coolface:

Beantwoorden
Citeren