Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

TT set tegen river raise

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
635 Weergaven
Moderator
pcbeem

Kies ik hier op de river de goede lijn? Ik vind het vooral tricky omdat hij na mijn turn raise op een 3e :heart: gaat raisen dus vond hier het risico op een flush te hoog. Een andere hand waarmee hij evt. kan raisen is een 2 paar maar dan nog denk ik dat ik niet moet 3-betten.

Stats: VPIP 25 PFR 3 3-bet 1.1 AF 0.5 WTD 38 en W$SD 48 over 293 handen

Grabbed by Holdem Manager
Limit Holdem $0.25(BB) Replayer
SB ($5.19)
BB ($16.32)
UTG ($10)
Hero ($8.88)
UTG+2 ($6.95)
MP1 ($15)
CO ($6.13)
BTN ($13.31)

Dealt to Hero T♦ T♣

fold, Hero raises to $0.50, fold, fold, fold, fold, SB calls $0.40, BB raises to $0.75, Hero calls $0.25, SB calls $0.25

FLOP ($2.25) 7♣ 3♥ 6♠

SB checks, BB bets $0.25, Hero calls $0.25, SB calls $0.25

TURN ($3) 7♣ 3♥ 6♠ T♥

SB checks, BB bets $0.50, Hero raises to $1, SB calls $1, BB calls $0.50

RIVER ($6) 7♣ 3♥ 6♠ T♥ K♥

SB checks, BB checks, Hero bets $0.50, SB raises to $1, BB folds, Hero calls $0.50

Spoiler

Hero shows T♦ T♣
(Pre 54%, Flop 71.0%, Turn 84.1%)

SB shows Q♥ A♥
(Pre 46%, Flop 29.0%, Turn 15.9%)

SB wins $7.84

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
pjerter

Ik zou op de flop voor een raise gaan
De kans bestaat dat de SB fold want zijn hand verbeterd niet

Turn zou ik ook zo doen
river is geen beste kaart voor jou goede call. als je ziet hoe de lijn van de SB is

C/pre X/C Flop X/C Turn C/R River standaard spel voor een loose speler die op een FD/Str8D zit zijn er echt heel veel die zo spelen en vooral op de nog lagere stakes Ik probeer gewoon mijn spel te spelen en bij een check/raise op de river van zo'n tegenstander call ik

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

pjerter heeft helemaal gelijk dat je de flop zou moeten raisen. SB had dan waarschijnlijk meteen zijn overcards gefold wat je daarmee uitlegt waarom. Dat is natuurlijk result oriented, maar overcards (proberen) te laten folden is wel precies de reden om de flop te raisen.

Wat betreft de river ga ik antwoorden met een quote

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Stats: VPIP 25 PFR 3 3-bet 1.1 AF 0.5 WTD 38 en W$SD 48 over 293 handen

Hoop dat het antwoord je duidelijk is. ;)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem

Het is "maar" over 293 handen maar de boodschap is wel redelijk duidelijk ja :pokerface:.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

AF convergeert vrij snel, 293 handen is al heel veel voor AF. Je kan al vanaf 50 handen AF wel in overweging meenemen en misschien zelfs nog wel sneller. Maakt natuurlijk ook wel beetje uit of het dan 0.5 AF is wat overduidelijk extreem passief is of bv 1.3 AF wat (bij 25 VPIP) eigenlijk ook al best passief is maar ook een afwijking kan zijn of speciale speelstijl.

Hij kan natuurlijk wel meer hebben op de R, want ook geslowplayde sets of 98 zijn denkbaar of KT. Zijn range is verder lastig in te schatten omdat hij cc vanuit de SB, maar daarnaast ook geen PFR heeft (waardoor een sterke hand als AQs die preflop gewoon een 3b is voor hem nu in deze range zit - en hij speelt die postflop ook niet onredelijk of zo). Al met al gaat hij in ieder geval te vaak een flush hebben om nog te 3b.

Beantwoorden
Citeren