Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] TT, UTG vs BB

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
324 Weergaven
PieterT4

PokerStars - $0.50/$1 (6 max) - Holdem - 4 players
Hand converted by PokerTracker 3

SB: $32.30
BB: $33.00
Hero (UTG): $18.00
BTN: $44.40

SB posts SB $0.25, BB posts BB $0.50

Pre Flop: ($0.75) Hero has T♣ T♥

Hero raises to $1.00, fold, fold, BB calls $0.50

Flop: ($2.25, 2 players) T♦ 4♣ K♦
BB checks, Hero bets $0.50, BB raises to $1.00, Hero calls $0.50

Turn: ($4.25, 2 players) J♦
BB bets $1.00, Hero calls $1.00

River: ($6.25, 2 players) 9♥
BB bets $1.00, Hero calls $1.00

Villain: 20/13 (AFq 83%) 11 handen.

preflop open.

Flop set op drawy board. Bet en hij raist. Voor mij bestaat zijn range dan uit voornamelijk Kx handen. Als ik raise is hij waarschijnlijk weg, ik call om hem de turn te laten betten.

Turn komt de FD aan. Deze zit maar heel zelden in zijn range. Op dit board jaagt een raise hem nu ook weer weg, call dus. Daarnaast is het een drawy board, ook een straight is nu mogelijk. Ik denk dat ik met een raise enkel isoleer tegen beter.

River verslaat elke Q mij, folden kan niet omdat hier TP of two pair ook gewoon nog een bet plaatst.

5 reacties
Moderator
pcbeem

Zoals je zegt bord is drawy dus waarom raise je flop dan niet. Beter dan hij weggaat (denk het niet aangezien ik hem toch ook op K zet en die zal ie denk ik niet snel folden). Heeft ie een draw dan is het toch niet erg als ie fold. Beter dan hem gratis kaart geven toch?

Verder is je lijn wel logisch lijkt me zo!!

DukeFreedom

Call flop raise turn is de value line in position en dat is hier dus ook de beste line. Je hebt in verreweg de meeste gevallen de beste hand, en je wilt daar zoveel mogelijk value uit halen.

De turn zal hij overigens ook meestal b/c spelen. Top pair zal hij hier zeker niet zo gemakkelijk kunnen folden, omdat het board enorm drawy is en jij ook een semi-bluff zou kunnen maken. Daarnaast heeft hij ook gewoon veel draws in zijn range.

Moderator
pcbeem

Duke je geeft aan call flop en check turn, maar moet je in dit geval dan niet protecten op flop? Denk dat AQ / AJ of een FD (al dan niet in combo met K) hier best in zijn range zit.

DukeFreedom

Aangezien mij hier al wat vaker opviel dat jullie de standardlines regelmatig niet volgen, kan ik jullie aanraden dit artikel (bronze) en dit artikel (gold) te lezen.

AQ of AJ gaat hier normaal gesproken preflop 3-betten. Zijn range ziet er meer uit als flushdraws, K2s+, K8o+, 44, QJ.

PieterT4 Topicstarter
PieterT4

Hartelijk dank je verwijzing naar die artikelen. Ik heb nog niet alle artikelen gelezen, deze bronze al wel eens maar toepassen is twee blijkt maar weer.

Ga mijn spel weer verder aanpassen!