Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Funplayer of twijfelaar?

11 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
2,882 Weergaven

Poker Stars, $10 Buy-in (30/60 blinds, 6 ante) No Limit Hold'em Tournament, 9 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: 10,215 (170.3 bb)
BB: 9,737 (162.3 bb)
Hero (UTG+1): 8,758 (146 bb)
UTG+2: 10,000 (166.7 bb)
MP1: 9,721 (162 bb)
MP2: 9,569 (159.5 bb)
MP3: 12,027 (200.5 bb)
CO: 10,000 (166.7 bb)
BTN: 8,712 (145.2 bb)

Preflop: Hero is UTG+1 with A♥: Q♥:
Hero raises to 150, 5 folds, BTN calls 150, SB calls 120, BB folds

Flop: (564) 3♣: 8♥: 4♦: (3 players)
SB checks, Hero bets 270, BTN folds, SB calls 270

Turn: (1,104) 9♠: (2 players)
SB checks, Hero bets 684, SB calls 684

River: (2,472) 2♦: (2 players)
SB checks, Hero bets 1,560, SB calls 1,560

Results:

Spoiler

5,592 pot
Final Board: 3♣: 8♥: 4♦: 9♠: 2♦:
SB showed 3♥: T♥: and won 5,592 (2,922 net)
Hero showed A♥: Q♥: and lost (-2,670 net)

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
batsie85
Legacy Member

AQs is voor mij een fold hier.
AQs open ik wel in MP 2/3. Maar dan wel 3 keer de BB.

Als ik hem op UTG zou openen dan 3,5 keer de BB. Ik zie dat je opend met 2,5 keer de BB en dat is gewoon aan de lage kant.
Zover postflop.

Flop zou ik hier inderdaad een halve pot betten.

Turn is voor mij een X en bij een bet een fold. Je staat hier namelijk 8 van de 10 keer achter.

Tip: woensdag avond coaching van Collin moshman volgen.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door batsie85

Als ik hem op UTG zou openen dan 3,5 keer de BB. Ik zie dat je opend met 2,5 keer de BB en dat is gewoon aan de lage kant.
Zover postflop.

Turn is voor mij een X en bij een bet een fold. Je staat hier namelijk 8 van de 10 keer achter.

Ben het hier niet helemaal mee eens wat je zegt, zeker in deze velden moet je AQs vanuit elke pos kunnen openen (overigens denk ik dat je dat in elke stake moet doen) en denk ik dat je in deze stage van het toernooi gewoon nog 3x kan openen. Flop bet ik met een paar goede backdoor's die kunnen vallen (denk aan elke harten elke koning elke boer elke aas) Op de turn geef ik wel op en muck ik me hand. Alhoewel ik niet denk dat je 8/10x achterstaat hier :)

Beantwoorden
Citeren
batsie85
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Zover postflop.

Ben het hier niet helemaal mee eens wat je zegt, zeker in deze velden moet je AQs vanuit elke pos kunnen openen (overigens denk ik dat je dat in elke stake moet doen) en denk ik dat je in deze stage van het toernooi gewoon nog 3x kan openen. Flop bet ik met een paar goede backdoor's die kunnen vallen (denk aan elke harten elke koning elke boer elke aas) Op de turn geef ik wel op en muck ik me hand. Alhoewel ik niet denk dat je 8/10x achterstaat hier :)

Gezien de stage kun je hier AQs inderdaad wel openen ,maar veel lager zou ik hier niet openen.
Omdat Danilo UTG min raist kan BTN en de SB met veel handen hier een call maken om een flop te zien.
Ik denk wel dat je vaak 8 van de 10 keer beat bent want, ze kunnen hier met elke Ax spelen, 2-2 - 99 en vaak ook nog 45s 56s 67s

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik denk dat je hier een punt hebt. (want dit is inderdaad goedkoop flop zien)
Misschien zou ik alleen minraisen vanaf blindlevel 5 of 6

Goed punt!

Bedankt!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door AceKingDanilo

Ik denk dat je hier een punt hebt. (want dit is inderdaad goedkoop flop zien)
Misschien zou ik alleen minraisen vanaf blindlevel 5 of 6

Goed punt!

Bedankt!

Naar mijn idee (+ mijn coach zijn idee) moet je niet meer minraisen. Alleen bijv nog 2.2/2.4/2.6 openen in latere stages. Dit omdat mensen deze dagen veel beter weten wat ze wel en niet kunnen defenden dan vroeger.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

AQs open ik hier zeker wel.

Op de flop geef ik ws op tegen meerdere tegenstanders en een low board. Ze gaan me nooit geloven en callen me met any pair of good draw..

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dit lijkt me meer op een discussiehand dan een brag, beat of railing thread. Dus heb ik de hand naar de MTT handdiscussieforum verplaatst. Ik had zelf deze hand pre-flop ook geopend en de flop heeft het weinig zin om tegen 2 spelers te bluffen en is check/folden veel beter.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
AQs open ik hier zeker wel.

Op de flop geef ik ws op tegen meerdere tegenstanders en een low board. Ze gaan me nooit geloven en callen me met any pair of good draw..

Hoezo gaan ze je nooit geloven? Des te meer tegenstanders jij zit en jij bet gaan ze je toch juist sneller geloven.. Althans ik call met bottompair heads up maar als iemand tegen 4 man in bet fold ik dat happy.. Maar misschien ligt het aan mij.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ze gaan niet geloven dat jij dat board hebt getroffen, dus gaat je range terug naar iets van QQ+ als made hands (met lager zou je ws niet raisen) en verder AK/AQs of zo, die op dit moment nog verslagen wordt door any pair.

De kans dat er minimaal eentje een pair op de hand heeft (kans op set) is redelijk groot, de kans dat ze op een draw zitten idem (al hebben die geen sterk board hier) en de kans dat jij QQ+ hebt is vrij klein, al geeft je raise wel kracht aan.

Het hangt uiteraard ook af van je tegenstanders, hun stats en de stats die ze van jou hebben, maar op $10 zit een mix van regs en recs, dus je kunt van alles verwachten.

Overigens ben ik geen expert, dus gewoon mijn twee centen ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ook is het natuurlijk lastiger om 2 spelers van de hand af te zetten dan 1 speler.
Dat maakt Cbetten als bluf niet profitabel hier vind ik.

Beantwoorden
Citeren