Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hot 11 AQs

12 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
769 Weergaven
Bierpokkel
PokerStrategist

Lig hier 2/13. Ben vrij actief geweest. Villian is reggish. Wat doen we hier na zijn 3bet? en wat hadden we gedaan als hij geshoved had.

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$10+$1

Stacks:
UTG Bierpokkel (2,236k) 45bb
UTG+1 Salsicha (714k) 14bb
CO musavica (1,157k) 23bb
BTN mustaf87 (1,028k) 21bb
SB Drago magus (481k) 10bb
BB smadderkasse (3,218k) 64bb

Blinds: 25k/50k Ante 6.3k

Pre-Flop: (113k, 6 players) Bierpokkel is UTG Q♠ A♠
Bierpokkel raises to 100k, 1 fold, musavica raises to 250k, 3 folds, Bierpokkel goes all-in 2,229k, musavica goes all-in 901k

Flop: 8♥ 2♠ K♠ (2,415k, 2 players, 2 all-in)

Turn: 6♥ (2,415k, 2 players, 2 all-in)

River: J♣ (2,415k, 2 players, 2 all-in)

Beantwoorden
Citeren
11 reacties
Sokzel
Poker Player

NH en call if shoved.

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Tis een beetje een lame spot waar omdat je er nooit mag folden je hier wss toch een close fold hebt, een beetje afhankelijk van wat zijn 3bet raise range is. Als je ook maar iets het vermoeden hebt dat je fe hebt is het happydance shoven maar prob zonder verdere info in een h11 deep pleur ik hem weg om vervolgebs wel door de grond te zakken van schaamte, maar toch

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

En je er niet ridic exploitable als je AQs al gaat folden op een sh-tafel?

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
En je er niet ridic exploitable als je AQs al gaat folden op een sh-tafel?

Ja natuurlijk ben je extreem exploitable. Daarom als ik maar het minste of geringste het gevoel heb dat ik 0,0000001% fe heb pleur ik het erin. Heb in het verleden, en nog steeds wel overigens, het er zo vaak ingepleurd omdat het erin moest ipv omdat het goed was en ik denk dat iedereen dit gevoel ook wel herkent. Denk dat dit zo'n typische spot is.

Moet wel bij zeggen dat een shove hier nooit slecht is uiteraard

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

is een call van de 3-bet nog het overwegen waard?

Beantwoorden
Citeren

Ik leg hem ook niet weg, tenzij je vindt genoeg edge te hebben op het veld (dat je dergelijke spots niet nodig hebt). Crycall/fold indien je denkt geen FE te hebben zoals bay zei

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
is een call van de 3-bet nog het overwegen waard?

nope

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

waarom zouden we nog folden ? AQs doet het toch nooit slecht bijna .. tenzij je hem echt op een range van AQ+ TT+ ofzo zet .. en zelfs dan krijg je pbb de odds al bijna om te shoven ?

En vaak doen ze het toch ook nog gewoone met ATs 66+ ofzo ... ik bedoel het is de hot 11 .. die kerel is gewoon te bang om all in te gaan pbb ... Mja je kan ook redeneren dat je gewoon dikke edge hebt in de hot 11 natuurlijk .. maar met de blinds die zo snel omhoog gaanin de turbo en met zo weinig BB left gaat je edge nu toch ook niet gigantisch meer zijn (zelfs al ben je supergoed)

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Villain was een reg, denk dat hij een shitload van die 66-TT ATs-AQs handen wel 3bjammed omdat hij gewoon QQ+ ofzo kan 3b/callen.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

er stond villain is reggish .. zoals de meeste spelers als we deep zitten .. wil niet zeggen dat ze goed zijn .. :P

Mja is in ieder geval een kutspot .. als je fold of jamt je gaat je nooit happy voelen iig

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

meh denk wel fold :O zeker als hij reg is die ICM snapt

Tis alleen wel zo wat sokzel zegt dat als je hier fold je wel terrible exploitable bent :>

Als hij weet dat jij hier AQs gaat folden heeft hij wel een heel makkelijke any2 3b spot

Beantwoorden
Citeren