Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 10r Qjs

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
317 Weergaven

Edit: dit is een 1 rebuy 1 add on

Ik cbet dit omdat die flop mijn openrange wel vrij stevig hit en ik en gutshot heb. krijg een call 3way, dus ik verwacht dat dit vrij tight zal zijn en niet echt een hand die op een second barrel gaat folden. villain is 32/11 op 50 handen fold cb: 0

dus ik besluit de turn check call te spelen omdat ik vrij veel equity heb tegen zijn range.

No Limit Holdem Tournament
FullTiltPoker
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG christof111 (9,283)
UTG+1 niam99 (3,728)
MP1 fabiomas (5,435)
MP2 mukimuki86 (2,797)
CO blackpage (8,158)
BTN EMEUTE (1,963)
SB diver620 (10,863)
BB Lucky Worm (4,994)

Blinds: 40/80 Ante 10

Pre-Flop: (200, 8 players) christof111 is UTG Q♠ J♠
christof111 raises to 160, 1 fold, fabiomas calls 160, 3 folds, diver620 calls 120, 1 fold

Flop: A♥ K♣ 9♠ (640, 3 players)
diver620 checks, christof111 bets 320, fabiomas calls 320, diver620 folds

Turn: 5♠ (1,280, 2 players)
christof111 checks, fabiomas bets 960, christof111 calls 960

River: 2♣ (3,200, 2 players)
christof111 checks, fabiomas checks

Final Pot: 3,200
christof111 shows
Q♠ J♠
fabiomas shows
8♠ A♠

fabiomas wins 3,200 (net +1,750)

diver620 lost 170
christof111 lost 1,450

10 reacties
wcgrutto
PokerStrategist

Met de A en K, is kans klein dat geen van beide callers iets gehit heeft, zeker in een Rebuy. Dus ik zou hier check/fold spelen op turn.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Met de A en K, is kans klein dat geen van beide callers iets gehit heeft, zeker in een Rebuy. Dus ik zou hier check/fold spelen op turn.

dit is een one rebuy one add on.
dus niet echt onbeperkt.

Ja zeker en vast dat hij een a heeft na die call, maar ik dacht gwn dat het niet mis is om te callen omdat ik wss wat implieds heb samen met een shitload aan outs. Nuja 11 outs als ik dat goed tel.

wcgrutto
PokerStrategist

Ahja, foutje, kbedoelde check/fold op flop. Op turn zou ik ook callen, omdat Blinds nog niet te hoog zijn.
Alst maar 1Rebuy is, dan fold ik wel pre(Maar kdenk dat dit fout vanmezelf is)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Ahja, foutje, kbedoelde check/fold op flop. Op turn zou ik ook callen, omdat Blinds nog niet te hoog zijn.
Alst maar 1Rebuy is, dan fold ik wel pre(Maar kdenk dat dit fout vanmezelf is)

nah, kan wel zijn dat het een fold pre is omdat ik utg zit. Ik opende het gwn omdat er veel deepstacks aan men stafel zaten en QJs wel iets heel sexy kan floppen.

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Ik open hem preflop ook zeker omdat je ook wel wat top pair value hebt enzo.
In een $1 tourney ga ik bv 87s niet openen UTG omdat mensen niet genoeg folden en je te vaak OOP komt te zitten en je cbets niet genoeg lukken etc.

Ik snap niet goed waarom je zegt: Ik cbet de flop omdat dit mn range vrij hard hit. Ik ga er vanuit dat zoiets in een $1 tourney echt helemaal niet relevant is en ik hou me eigenlijk enkel bezig met wat ik denk over de tegenstanders en niet omgekeerd.

Vs 2 spelers zou ik gewoon checken. Je cbet zal niet zo vaak lukken en als het al succesvol was dan was het waarschijnlijk omdat je de beste hand hebt of tegen een laag pp zat waartegen je best nog wat equity hebt.

De turn call ik ook wel voor odds en implieds maar dan ben ik wel benieuwd wat je plan op de river is bij een T of bij een

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Ik open hem preflop ook zeker omdat je ook wel wat top pair value hebt enzo.
In een $1 tourney ga ik bv 87s niet openen UTG omdat mensen niet genoeg folden en je te vaak OOP komt te zitten en je cbets niet genoeg lukken etc.

Ik snap niet goed waarom je zegt: Ik cbet de flop omdat dit mn range vrij hard hit. Ik ga er vanuit dat zoiets in een $1 tourney echt helemaal niet relevant is en ik hou me eigenlijk enkel bezig met wat ik denk over de tegenstanders en niet omgekeerd.

Vs 2 spelers zou ik gewoon checken. Je cbet zal niet zo vaak lukken en als het al succesvol was dan was het waarschijnlijk omdat je de beste hand hebt of tegen een laag pp zat waartegen je best nog wat equity hebt.

De turn call ik ook wel voor odds en implieds maar dan ben ik wel benieuwd wat je plan op de river is bij een T of bij een

Het is een 10 dollar 1 rebuy 1 add on. dus eig 30 dollar buy in. mr daar geldt ook hetzelfde in? Niet cbetten in de vroege fase omdat ze dit vaak callen? Of gwn nooit dit board cbetten 3way? Of el cbetten tegen loose spelers en tegen tights c/f? dunno:D

Ik denk dat als ik de river zou hitten ik 1/2de pot zou donken omdat mensen niet goed kunnen valuebetten op lage stakes, maar de river dan wel gaan callen. Akkoord?

pvdheuvel
PokerStrategist

Is het niet erg loose om daarmee preflop te raisen UTG dan elias? Lijkt me meer een hand om in positie te spelen. En met de goede potodds. Of ben ik te tight?

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
Is het niet erg loose om daarmee preflop te raisen UTG dan elias? Lijkt me meer een hand om in positie te spelen. En met de goede potodds. Of ben ik te tight?

Juh ik vind hem echt wel prima spelen, ook van UTG maar ik speel natuurlijk wel vrij loose preflop omdat ik vind dat ik een grote postflop edge heb.

Folden is daarom dus ook niet per se verkeerd.

Christof, wat wil je bereiken met een cbet dan?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas

Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel

Juh ik vind hem echt wel prima spelen, ook van UTG maar ik speel natuurlijk wel vrij loose preflop omdat ik vind dat ik een grote postflop edge heb.

Folden is daarom dus ook niet per se verkeerd.

Christof, wat wil je bereiken met een cbet dan?

een fold van pp tem QQ denk dat ze veel sc enzo callen ipv Ax. de Ax die ze callen is toch meestal AJ AQ AK maybe? Dus dacht ik dat er veel andere dingen in hun range zitten die ze mss wel opgeven. Want een cbet in een 3way pot komt toch wel vrij sterk over. Dus mss dat ze Kj K10 ook wel kunnen folden. Of miskijk ik me op de callingranges van die andere spelers?

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Het levert gewoon niet zoveel op vind ik.
SC lig je tegen voor.
PP heb je mooie equity tegen en dat checken ze toch naar de showdown.
Kx handen zie ik ze toch echt niet folden al op de flop.

Ik denk dat je hier eigenlijk makkelijk naar SD kan met mooie equity vs al die handen die je zou willen doen folden en als iemand besluit de betten is dat volgens mij bijna altijd met een hand die jou beat en een hand waarmee hij je bet ook zou callen.