Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] $11,- ROD A7o

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
202 Weergaven
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik heb even geen stats over deze speler. Misschien dat ik ze later post. Maar de eerste vraag is dan; hoe speel je hier tegen een unkown? Waarmee donkt hij op de turn?

edit: dit is een 24/7 speler over 58 handen

De eerste 27 plekken werden betaald en ik stond hier 10 vd 14. Payouts bij RODs zijn zeer topheavy.

No Limit Holdem Tournament
FullTiltPoker
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$11 + $1 Rush On Demand

Stacks:
UTG Wesleytheman (33,896)
CO LaGaRTo_LL (27,939)
BTN antonionorberto (23,699)
SB KUNGFUisGONGFU (52,443)
BB MojoMan76 (50,305)

Blinds: 600/1,200 Ante 150

Pre-Flop: (2,550, 5 players) Wesleytheman is UTG 7♥ A♠
Wesleytheman raises to 2,400, 3 folds, MojoMan76 calls 1,200

Flop: 10:spade: 7♦ 2♠ (6,150, 2 players)
MojoMan76 checks, Wesleytheman bets 3,150, MojoMan76 calls 3,150

Turn: 8♥ (12,450, 2 players)
MojoMan76 goes all-in 44,605, Wesleytheman ???

6 reacties
Otto1964
Oldschool Grinder

De turn lijkt me een duidelijke fold.

Villain callt een minraise in bb, dat duidt op een vrij wijde range.

Vervolgens callt hij je cbet wat niet veel zegt behalve dan dat hij 'iets' heeft.

De turndonk kan van alles zijn, van een completed straight, paar achten als hij 89 heeft ofzo, paar + fd, een set etc. Een straat en set zal hij wel anders spelen maar is zeker wel mogelijk, ik zie genoeg spelers ineens in dit soort situaties allin gaan met zeer sterke handen.

De kans dat hij air heeft lijkt me erg klein.

Preflop ben ik niet weg van een minraise utg met A7o, je geeft bb odds van meer dan 1 op 4 om te callen, dat is gewoon een verplichte call met elke hand en als bb dan inderdaad callt dan heb je geen flauw idee wat hij heeft en waar je dus staat...

De flop zou ik geen halve pot betten maar minimaal 3/4 pot om te protecten tegen straight- en flushdraws

rogervieri
PokerStrategist

fold
Als villain je al niet verslagen heeft (wat niet waarschijnlijk is) dan heeft ie met een K9s/o :spade: hand ofzo nog een shitload of outs tegen je; zonder reads echt fold

WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Otto1964
De turn lijkt me een duidelijke fold.

Villain callt een minraise in bb, dat duidt op een vrij wijde range.

Vervolgens callt hij je cbet wat niet veel zegt behalve dan dat hij 'iets' heeft.

De turndonk kan van alles zijn, van een completed straight, paar achten als hij 89 heeft ofzo, paar + fd, een set etc. Een straat en set zal hij wel anders spelen maar is zeker wel mogelijk, ik zie genoeg spelers ineens in dit soort situaties allin gaan met zeer sterke handen.

De kans dat hij air heeft lijkt me erg klein.

Preflop ben ik niet weg van een minraise utg met A7o, je geeft bb odds van meer dan 1 op 4 om te callen, dat is gewoon een verplichte call met elke hand en als bb dan inderdaad callt dan heb je geen flauw idee wat hij heeft en waar je dus staat...

De flop zou ik geen halve pot betten maar minimaal 3/4 pot om te protecten tegen straight- en flushdraws

Wat is het nut van donkshoven op de turn met de nuts? of een andere sterke hand. Ik heb nog nooit iemand zo zijn straat zien spelen hoor.

Preflop minraise ik met de reden dat het een rushtoernooi is en mensen gigantisch veel folden. Zo kan je easy een mooie stack opbouwen.

Napooo
PokerStrategist

Minraise utg met de bigstack op de BB met A7o vindk wel beetje te loose :P

Ik weet dat je op FT bubble massaal veel kan stelen, maar dan zou ik het wel tegen plaatsen 7-14 doen en niet tegen iemand die zoveel chips heeft.

Nuja, op turn sowieso fold, ook al is het enorm fishy, je beat echt wel niks behalve draws waar hij wsl nog massa's outs heeft en wil je met zoiets je toernooi riskeren zo kort bij het einde?

Otto1964
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan

Wat is het nut van donkshoven op de turn met de nuts? of een andere sterke hand. Ik heb nog nooit iemand zo zijn straat zien spelen hoor.

Preflop minraise ik met de reden dat het een rushtoernooi is en mensen gigantisch veel folden. Zo kan je easy een mooie stack opbouwen.

Het nut ervan snap ik ook niet helemaal maar ik zie het vaak genoeg gebeuren in rush-toernooien en er wordt nog vrij vaak gecallt ook met middelmatig sterke handen, dus dat zal het nut wel zijn (sterke speler gelooft niet dat een hand zo gespeeld wordt en callt met een mindere hand).

Ik weet dat er veel gefold wordt, toch zou ik 'gewoon' naar 2 1/2 bb raisen. Tenminste als ik besluit te raisen... A7o utg fold ik zonder na te denken, ook aan een tafel met 5 spelers.

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Hoi Wesley

Ik zou preflop ook niet raisen, vind het wat te loose.
Op de turn fold ik zeker ook, zelf al heeft hij hier nog wat draws enzo heeft hij vaak nog live cards en dus heeft zn complete range teveel equity vs jou.