Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

180sng 4.50$ T9

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
554 Weergaven
Roodbaars1986
PokerStrategist

PokerStars No-Limit Hold'em, 4.5 Tournament, 15/30 Blinds (9 handed) - PokerStars Converter Tool from http://www.flopturnriver.com/

SB (t821)
BB (t2,118)
UTG (t1,270)
UTG+1 (t2,640)
MP1 (t2,990)
MP2 (t1,550)
MP3 (t2,286)
Hero (CO) (t1,470)
Button (t1,345)

Hero's M: 32.67

Preflop: Hero is CO with 10, 9
2 folds, MP1 calls t30, 2 folds, Hero raises to t150, 3 folds, MP1 calls t120

Flop: (t345) 3, J, 4 (2 players)
MP1 checks, Hero bets t158, MP1 calls t158

Turn: (t661) 10 (2 players)
MP1 checks, Hero bets t370, MP1 calls t370

River: (t1,401) K (2 players)
MP1 bets t1,200, Hero folds

Total pot: t1,401

Results below:

Spoiler

MP1 didn't show

Had ik dit preflop kunnen openen, of is dit net wat te loose, vind zelf T9 altijd wel een mooie potentiele hand op een goede flop.

Hoe had ik op dit board et beste verder kunnen spelen, vermoeden in zijn hand iets van een J of zelfs een gemaakte flush. Vertrouwde het niet helemaal meer na de turn en zijn shove, graag jullie visie erop.

Beantwoorden
Citeren
13 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik vind T9o hier toch wel wat te marginaal om hier pre-flop te raisen met 1 limper in de pot. T9s zou ik hier eerder gaan isoleren i.v.m. de flushpotentie van deze hand. Heb je verder nog informatie over de MP1 speler?

Beantwoorden
Citeren

Fold preflop, je hand is niet suited en je maakt het preflop iets te duur ook (sizing 120 zou beter zijn).

As played:

cbet op flop is ok
check turn behind je hebt showdownvalue
river is easy fold

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

ik vind hier niks mis mee. Je hebt een hand die nog wel oke flopt, en je hebt positie op een limper die zo vaak gaat folden op een cbet. Alleen is zo groot isoleren nergens voor nodig, je zit in positie dus als je het gewoon 90 maakt is het genoeg. Hij fold toch zelden op een raise dus niet nodig om de pot op te blazen.

Ik check ook de turn behind voor potcontrole. river is altijd een fold ja.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
ik vind hier niks mis mee. Je hebt een hand die nog wel oke flopt, en je hebt positie op een limper die zo vaak gaat folden op een cbet. Alleen is zo groot isoleren nergens voor nodig, je zit in positie dus als je het gewoon 90 maakt is het genoeg. Hij fold toch zelden op een raise dus niet nodig om de pot op te blazen.

Hand is te marginaal, als je zo'n moves altijd doet en er zitten veel regs bij je aan tafel dan word je uiteindelijk geexploit door de regs.

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door cristaline

Hand is te marginaal, als je zo'n moves altijd doet en er zitten veel regs bij je aan tafel dan word je uiteindelijk geexploit door de regs.

Volgens mij draai je het om hier. Jij bent juist de reg die de vis die open limpt exploit. Denk dat dat juist goed is. Alleen sizing hier inderdaad wel onnodig groot. Denk niet dat regs meer gaan terugspelen als je veel iso raist tegen limpers.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Erik212

Oorspronkelijk gepost door cristaline

Volgens mij draai je het om hier. Jij bent juist de reg die de vis die open limpt exploit. Denk dat dat juist goed is. Alleen sizing hier inderdaad wel onnodig groot. Denk niet dat regs meer gaan terugspelen als je veel iso raist tegen limpers.

Als je idd de enigste reg aan tafel bent, dan heb je gelijk en is dit een duidelijke spot. Als er echter meerdere regs aan tafel zitten dan ben ik toch vrij timide met dit soort plays, ik spreek uit ervaring, ik heb dit in het verleden ook een tijd geprobeerd en ben hier uiteindelijk terug van afgestapt. Nu ook, ben je 600 chips verloren omdat je iemand zijn limp en de blinds (dus 75 chips) wou oprapen. Dit is gewoon niet EV+. Want je gaat teveel stacks cripplen dan dat je stacks gaat uitbouwen. Chips zijn veel meer waard in early fase dan in late fase.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

natuurlijk moet je niet te vaak limpers isoleren want dan gaan regs wel terugspelen maar ja, je moet al een pak hoger gaan spelen voor dat iemand dat exploit. Daarbij zit je nu in late positie, je hebt weinig mensen behind en die hand is best nog wel oke. Hij gaat gewoon het overgrote deel van de tijd niks floppen en folden op je cbet dus dit is volgens mij gewoon +ev

Beantwoorden
Citeren

natuurlijk moet je niet te vaak limpers isoleren want dan gaan regs wel terugspelen maar ja, je moet al een pak hoger gaan spelen voor dat iemand dat exploit. Daarbij zit je nu in late positie, je hebt weinig mensen behind en die hand is best nog wel oke. Hij gaat gewoon het overgrote deel van de tijd niks floppen en folden op je cbet dus dit is volgens mij gewoon +ev

dan zal je na je cbet 150 chips winnen terwijl je er nu 600 verliest, dit is het beste voorbeeld dat het EV- is. T9o is gewoon te marginaal, is die suited dan kan je het evt wel doen, maar niet met junk als deze. :P

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Als je het beter speelt verlies je er max 200

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Erik212
Als je het beter speelt verlies je er max 200

soms moet je dubbel barrelen en dan verlies je ook zoveel

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Je maakt ook gewoon nog regelmatig een hand dat zit wel niet in die berekening in.

En ook niet dat je vaker 150 chips wint dan er verliest aangezien hij vaker dan 50% de flop volledig mist.

En ik vind "junk" echt onrespectvol voor middelhoge connectors :D

Beantwoorden
Citeren

Je maakt ook gewoon nog regelmatig een hand dat zit wel niet in die berekening in.

En ook niet dat je vaker 150 chips wint dan er verliest aangezien hij vaker dan 50% de flop volledig mist.

En ik vind "junk" echt onrespectvol voor middelhoge connectors :D

OFFSUIT! :baby:

:tongue:

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Have to agree met jasper al is het hier wel tabledynamics en villains die beetje moeten meezitten om dit te doen.. Zijn spelers waartegen ik ATC open vs een limp omdat ze gewoon elke flop opgeven. Makkelijkste chips ever verdiend moet je voor die chips toch al niet lopen flippen later on :P

Beantwoorden
Citeren