Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] $24 42k gtd

12 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
577 Weergaven
Thormtos91
Oldschool Grinder

BTN speelt 19/14 over 70 handen.
aggrfactor/wtsd = inf/30 en een 3bet van 6%.

Average is 39k met nog 240 (we zitten al itm).

Hij liep te zeuren op een donk zo'n 25 handjes geleden. Dat donk 4:1 odds kreeg pf en nog foldde.

Hij wist dus wat odds waren en ik schat zijn range groter in door een eventuele squeeze move + hij gaat AI dus hij wil wss dat we folden. Hij had ook kunnen raisen naar 12.000 oid.

Daarom ga ik hier voor een call.

BB was een 19/6 donk en heeft niet veel denk ik.

Is dit 32,5bb deep altijd een call?

No Limit Holdem Tournament
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$42,000 Guarantee

Stacks:
UTG AAbsolutely (16,272)
UTG+1 freemen (89,997)
MP1 CptKook90 (29,538)
MP2 ESAG (25,269)
MP3 Hero (65,185)
CO CJFOX69 (25,736)
BTN jgriff107 (37,415)
SB TigerRam723 (85,469)
BB bignamba10 (52,330)

Blinds: 800/1,600 Ante 200

Pre-Flop: (4,200, 9 players) Hero is MP3 Q♣ Q♥
4 folds, Hero raises to 4,000, 1 fold, jgriff107 calls 4,000, 1 fold, bignamba10 goes all-in 52,130, , Hero?

11 reacties
blowkonijn
Oldschool Grinder

Poe, lastig. Ik denk dat ik em eerlijk gezegd zou folden. Je hebt 6% van je stack geïnvesteerd, en na een fold nog stack zat over om een wat betere spot op te zoeken. Dit is echt een spot waar t wel makkelijk zou zijn om zijn squeezepercentage te weten. Aan de andere kant, je zit al in t geld en hiermee verdubbelen levert je natuurlijk een nog grotere kans op om de finale tafel te halen. Als ie 19/6 speelt, dan raist ie zowiezo al te weinig en denk ik dat zn squeezepercentage nog veeeeel tighter zal zijn. Kweet niet wat de beste optie is, ik had em gefold, maar of t juist is kan je beter aan de experts overlaten.

Thormtos91 Topicstarter
Thormtos91
Oldschool Grinder

hij speelt 19/14, de limper speelt 19/6.

Bij een 19/6 speler die pusht fold ik denk ik ook. maar dan heeft ie ook een 3bet van 2% oid.

squeezepercentage weet ik niet, dat geeft HEM meesta niet aan bij mij (/niet ingesteld) maar denk niet dat er veel spots waren voor hem op te squeeze (als die er al waren) dus dat percentage is niet heel betrouwbaar.

Als je hier wilt flippen tegen AK kan je best callen, AA en KK zal hij hier iets minder vaak vasthebben (zou hij denk ik niet direct shoven). En je kan natuurlijk ook tegen slecht gespeelde JJ/TT aanzitten.

caroline29632
BlackMember

Wow lol, snap call :D.

Nits!!!

Yoghi
BlackMember

Wow, ik denk niet dat een fold hier ooit in me opkomt.

Iemand mag me realistische ranges laten zien waardoor het een fold wordt.

Flippen tegen AK valt best mee: Je krijgt zo ongeveer 1.5:1 en je ligt tegen AK best nog ver voor.

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door markuselitus
Als je hier wilt flippen tegen AK kan je best callen, AA en KK zal hij hier iets minder vaak vasthebben (zou hij denk ik niet direct shoven). En je kan natuurlijk ook tegen slecht gespeelde JJ/TT aanzitten.

:O.

Ik squeeze als BB daar 77+ ofzo :D.

En ohja, let even op met stats. Ze kunnen je alleen een klein idee geven. Maar zijn hier echt niet veel zeggend.

Ja maar ik zeg ook niet dat je tegen caroline zit, maar tegen een 19/14 speler..
Maargoed fold hier zelf ook nooit, inderdaad erg nitty dat het in me opkwam..

Yoghi
BlackMember

Je zit tegen een 19/6 die shovet, waarop je waarschijnlijk geen significante sample hebt. Daarnaast doen ook 19/6 donks vreemde moves en zal hij hier af en toe ook nog wel eens K7s of A2 ofzo hebben.

Die coldcaller ben ik niet bang voor, soms zal hij wel KK/AA hebben, maar net zo vaak denk ik dat hij TT/JJ/AQ heeft en ook vrolijk callt.

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Je zit tegen een 19/6 die shovet, waarop je waarschijnlijk geen significante sample hebt. Daarnaast doen ook 19/6 donks vreemde moves en zal hij hier af en toe ook nog wel eens K7s of A2 ofzo hebben.

Die coldcaller ben ik niet bang voor, soms zal hij wel KK/AA hebben, maar net zo vaak denk ik dat hij TT/JJ/AQ heeft en ook vrolijk callt.

ah ik zie net dat ik de bb en bu omgewisseld heb.. dan is het natuurlijk altijd een snapcall.. Sorry voor het misverstand.

Thormtos91 Topicstarter
Thormtos91
Oldschool Grinder

ok ok, duidelijk :)

btw Ik had ongeveer 70 handen met beiden gespeeld, dus geen grote sample, wel een idee hoe ze preflop spelen

gezien je read dat hij waarschijnlijk nogal vage moves kan maken en een donk is die je waarschijnlijk bang wilt maken door te shoven kan je hier toch makkelijk callen met QQ..
Ben een beetje geowned door mn snelle blik op deze hand, sorry daarvoor :(