Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

55 Bubbel Push or Fold and ITM.

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
253 Weergaven
Roachor
PokerStrategist

Wist niet echt wat te doen hier preflop.

2 mogelijkheden :

- Pushen, BB gaat hier never nooit opgeven dus is dan een flipje.
- Folden, Zit een persoon die heeft 1BB dus kans is groot dat die eruit gaat en dat ik dan iig mijn buyin terug heb.

Als ik villian een hele wijde range geef (60%) dan heb ik 54% equity.

Known Players:
MP2: 21194 - 21 bb
MP3: 6150 - 6 bb
CO: 875 - 1 bb
BU: 8619 - 9 bb
SB: 2606 - 3 bb
BB: 25406 - 25 bb

500/1000 No Limit Hold'em Tournament (6 Handed)
Hand recorder for this hand: PokerStrategy.com SideKick 1.0.51031.2

Preflop: Hero is SB with 5♥, 5♦
5 pays ante, Hero pays ante (100), Hero posts small blind (500), BB posts big blind (1000), 4 folds, Hero raises for 2006 and is all in, BB calls

Flop: (5612 - 5.61 bb) A♠, Q♥, 3♠ (2 Players)

Turn: (5612 - 5.61 bb) 8♦ (2 Players)

River: (5612 - 5.61 bb) 8♠ (2 Players)

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Sokzel
Poker Player

Dit is te sterk om te folden.

Beantwoorden
Citeren
Roachor Topicstarter
Roachor
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Dit is te sterk om te folden.

Oke good to know :) thanks.

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Dit is idd een easy push.
Denken in termen als: "heb ik tenminste mijn buy in terug" kun je beter loslaten, het is zeer zelden verstandig je ITM te folden (ik zal niet zeggen nooit, omdat er altijd wel een situatie te bedenken is).
Vraag me ook af waarom je zo low in chips bent, is dat omdat je al een tijdje gericht was om ITM te komen..?

Beantwoorden
Citeren
pvdheuvel
PokerStrategist

Nja, ik vind deze echt wel lastig. Hij is gewoon vrij hard screwed met zijn stack en positie voor een big in de bb en er zit binnen 4 handen iemand met dan nog 0,5bb in de bb...

tis idd zeer ws een flip, dus 50% om te winnen en daarmee je buyin zo goed als gegarandeerd terug en kans op meer, en 50% om je buyin te verliezen.
Dus sws +EV.

Denk eigenlijk dat beide opties wel +EV zijn, en dat het verschil erg minimaal is.

Beantwoorden
Citeren
pvdheuvel
PokerStrategist

Oh, ik push hem hier sws wel, maar dat komt niet echt over uit mijn beredenering _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Roachor Topicstarter
Roachor
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Dit is idd een easy push.
Denken in termen als: "heb ik tenminste mijn buy in terug" kun je beter loslaten, het is zeer zelden verstandig je ITM te folden (ik zal niet zeggen nooit, omdat er altijd wel een situatie te bedenken is).
Vraag me ook af waarom je zo low in chips bent, is dat omdat je al een tijdje gericht was om ITM te komen..?

Ben veels te tight in de push/fold fase, work in progress laten we maar zeggen :-) Maar volgens mij had ik aan die tafel net een flip verloren vandaar.

Thanks voor de reply's

Beantwoorden
Citeren