Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[$8 6-max] 88 facing donkbet

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
300 Weergaven
ViperPP
Oldschool Grinder

Villain is een PCB reg. Juist daarmee dat ik redelijk confused was, want waarom zou je op dat board donkbetten ? Achteraf bedacht ik dat hij wellicht een low/medium PP speelt... Het feit dat ik ook nog de BTN achter mij had, maakte het nog moeilijker.

OnGame - $8.00+$0.00|150/300 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BB: 5,570
UTG: 18,410
Hero (MP): 6,470
CO: 4,450
BTN: 6,490
SB: 8,640

SB posts SB 150, BB posts BB 300

Pre Flop: (pot: 450) Hero has 8♥ 8♦

fold, Hero raises to 600, fold, BTN calls 600, SB calls 450, fold

Flop: (2,100, 3 players) Q♠ 3♦ 3♣
SB bets 1,400, Hero ???

Spoiler

fold, fold

SB wins 2,100

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
bobm78
Poker Player

Best lastig hem hier een range te geven, is eigenlijk shove or fold spot.
Het is voor hem een prima 3b shove spot pre, dus handen als QJs, KQs, en AQ gaan er normaal gesproken pre in, zelfde geldt voor meeste pairs.
Zie hem hier ook niet echt zijn KK of AA slowplayen pre, om dan te donkbetten.
Blijft over 22, 44-66 en mss een KQo of Q10s. Hier doe je het gewoon goed tegen (67%), denk niet het veel zin heeft nog bluffs of AA aan de range toe te voegen, je kan er bv nog een AQo bijgooien, maar dan heb je nog 57%.
Zijn sizing is ook erg irritant, als hij nog r/f speelt, wrm dan zo'n grote bet, en als hij r/c speelt, en dus hele goede hand heeft, wrm dan deze lijn..?
Zit nu alleen erg te twijfelen over hoe hem uit te spelen, flop raisen lijkt niet logisch omdat je dan alleen de Qx handen erin houdt, de lage pp's zullen folden.
Maar als je flop alleen callt, heb je op turn een klotesituatie, want je wilt niet met jouw stack nog gaan folden, maar zijn range die hij opnieuw bet zal wel veel tighter zijn, stuk minder pp's en dan heb je echt max nog 50%. En als hij naar je toe checkt, krijg je nooit veel value met een bet.
Call flop, call turn of check behind, zonder actie op turn: call river , of valuebet zelf klein?

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme
BlackMember

Wat is een PCB reg?

Ik vind raisen echt geen optie want zoals bob al zelf zegt gaat hij nooit raise/callen met minder. De handen die raise folden versla we toch wel.
Callen bezorgt ons een moeilijke spot op de turn maar hij zal 22-77 niet doorbarrelen op turn als hij een goede regular is.

Dus imo kun je hier flop nog callen (dit zou je ook doen met tp en sterkere handen) en dan op de turn te folden als hij weer bet.
Je houd dan nog 15bb over wat nog geen ramp is.

Als hij turn checkt zou ik river ook checken want je wilt jezelf niet comitten.
Als hij echt 22-77 heeft zal hij river echt niet betten dus als hij bet zal ik nog vaak folden op river (zo blufhappy zijn regs toch niet in deze fase? )

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gamblewhitme
Wat is een PCB reg?

Sorry :). PokerClub België waar sommigen hier ook actief zijn.

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme
BlackMember

ooo oke :)

Beantwoorden
Citeren