Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tegen een fish

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
308 Weergaven

Hier openraised villain vrij vaak met voornamelijk broadway kaarten. Ik wil met mijn hand hier dus wel tegen hem spelen, achteraf twijfel ik of ik hier wel moet callen. Een 3bet vind ik geen goed plan ik isoleer me en zie hem ook callen met veel van zijn handen?

Op de flop krijg ik dan nog eens een lastige beslissing, 4way maar hit TPTK in een grote pot en hij shoved. Ik zie hem hier TJ,JQ,JK,JA hebben in de meeste gevallen. Maar ook JJ+ en een flushdraw met overs, ik besluit te callen omdat ik toch het gevoel heb dat ik hem beat heb.

Party Poker No-Limit Hold'em Tournament, 50/100 Blinds (9 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB (t1550)
UTG+1 (t15620)
MP1 (t5355)
BB (t4540)
MP3 (t4770)
MP2 (t2610)
Hero (CO) (t8140)
Button (t2760)
UTG (t10330)

Hero's M: 54.27

Preflop: Hero is CO with J, A
1 fold, UTG+1 bets t500, 3 folds, Hero calls t500, Button calls t500, SB calls t450, 1 fold

Flop: (t2100) 5, J, 6 (4 players)
SB checks, UTG+1 raises to t15120 (All-In), Hero calls t7640 (All-In), Button calls t2260 (All-In), 1 fold

Turn: (t27120) 7 (3 players, 3 all-in)

River: (t27120) 5 (3 players, 3 all-in)

Total pot: t27120

6 reacties

Er klopt weer iets niet in de hand history, als ik niet de goede hh heb kan ik hem ook niet goed beoordelen he.. Ik hoop dat je hem niet ge-edit hebt, want daar wordt niemand beter van. We zijn hier immers om je te helpen je fouten in te zien en hier beter van te worden.

als je verwacht dat je door te flatten vaak value uit slechtere handen van villain kan halen, zonder dat je vaak ge3-bet gaat worden door andere spelers, is het wat mij betreft ok. Doe dit echter niet teveel, het is beter zelf de agressor te zijn.

De history klopt niet op de flop, maar ik vraag me af waarop je je gevoel dat je hem beat hebt baseert. Ik ga hier in ieder geval niet broke met slechts top pair top kicker omdat hij voor zo'n groot bedrag shovet. Ik denk dat zijn range hierdoor grotendeels bestaat uit overpairs of beter en misschien af en toe een nutflushdraw die shovet voor fold equity..

Hadden we minder chips of was de pot groter (4500 oid) dan zou ik hier niet meer weg kunnen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik weet niet waarom de hand niet klopt, ik edit niks zit namelijk nog midden in het toernooi. Het gevoel van beat had ik op eerdere reads dat hij monsters preflop veel groter raised

e: hij lijkt wel te kloppen ?

Flop: SB checks, UTG+1 raises to t15120 (All-In)

dit zou bij een normale handhistory zijn: SB checks, UTG+1 bets t15120 (All-In) toch?

Gebeurt wel vaker bij Party hand histories.

EDIT: Fold pre, snap flop.

bobm78
Poker Player

Fold preflop idd..
As played, vind ik 76 BB ook wel erg veel voor TPTK, mocht je reads hebben dat hij dit al veel vaker zo deed met air, dan kan ik me er wel in vinden.
Maar kan me niet voorstellen dat je in deze fase van een toernooi al zulke reads hebt.
Zijn 5 BB raise UTG, en overbet op flop komt toch wel sterk over imo.
Vind risico te groot, je hebt nog genoeg chips over...

Maar preflop fold lijkt me beste optie.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok achteraf had hij J8o