Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 200nl 99 in 4betpot

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
176 Weergaven
Ashton733
Elite Grinder

villain speelt 23/17 over 120 handen met 6% 3bet
fold to 3bet = 40

preflop ga ik hier in de fout denk ik. 99 speelt goed genoeg diep als ik gewoon flat.

zijn 4bet schreeuwt voor mij niet meteen een monster. Aangezien we diep zitten kan hij hier makkelijker 4betten bluffen omdat er nog veel geld achter is. ( al weet ik niet zeker of villain ook zo denkt) Is dit een goede assumptie eigenlijk ?

Ik denk dat villain zeer straightforward gaat spelen op deze flop, dus ofwel heeft hij hier AA, AK en fold hij zijn PP op een raise.

ik wil hier niet callen, en downchecken tot de river en verliezen tegen QQ ofzo.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$1/$2 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
[tg]CO$317.70:///////;BU(Hero)$376.50:///////;SB$204.00:///////;BB$208.25:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 9:d, 9:s.
CO raises to $6.00, Hero raises to $21.00, 2 folds, CO raises to $56.00, Hero calls $35.00.

Flop: ($115) A:s, 3:h, 2:h (2 players)
CO bets $56.00, Hero raises to $120.00, [

1 reactie
Timor83
Elite Grinder

Preflop flat ik ook wel heel vaak wanneer je diep zit, omdat je minder fold equity hebt. Af en toe 3-bet ik hem wel, maar niet vaak tegen een speler met fold to 3-bet 40%.

Je 4-bet call vind ik nog net ok omdat je heel diep zit, maar met 200bb stacks fold ik. 99 flopt gewoon niet zo goed. Dit is exact de reden waarom ik deze hand gewoon flat ipv 3-bet.

Ik weet niet of een speler met een 3bet% van 6% zo vaak zal 4-bet bluffen, dit hangt volledig af van dynamiek en is dus op het zicht moeilijk te bepalen. Zijn range is hier daarentegen sowieso polarized tussen de top van zijn range (QQ-AA en AK) en de bottom van zijn range.

Ik weet niet of je hier echt veel rept met je flopraise (AK en AA zal je meestal iets minder snel spelen), maar langs de andere kant is het voor hem zeer moeilijk om verder te gaan met de hand als hij niet AA,AK heeft. Als je plan was om fit or fold te spelen na de 4-bet te flatten dan kon je beter folden, dus vind ik je redenering (gezien hoe de hand gespeeld is), goed.