Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

34s super deep

11 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,106 Weergaven
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Fast fold hu op party. Hij leek reggish, al speelde hij wel steeds maar 1tafels waar meeste regs dat toch multitablen, maar zeker mogelijk dat hij reg is. In ieder geval al redelijk wat hands op hem. Echter stats zeggen niet zoveel aangezien meeste handen pak undeeper waren en ik die minraise.

$0.25/$0.50 No Limit Holdem
PartyPoker
2 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
SB liessens ($146.08) 292bb
BB Axelanderix ($160.23) 320bb

Pre-Flop: ($0.75, 2 players) liessens is SB 3♥ 4♥
liessens raises to $1.50, Axelanderix calls $1

Flop: 3♣ A♣ 9♥ ($3, 2 players)
Axelanderix checks, liessens bets $2, Axelanderix raises to $6, liessens raises to $15.50, Axelanderix raises to $26.50, liessens folds

Final Pot: $34

Axelanderix wins $55 (net +$27)

liessens lost $17

Mijn gedachtegang bij de hand. Preflop vrij standaad obv. Flop zou je kunnen behind checken, maar cbet liever als soort van semibluff met beetje showdown value. Hij raised flop dit kan natuurlijk nog met allerlei handen als flushdraws/pure bluffs/Ax. Echter is zijn top of range vrij beperkt tot 1combo 33, mogelijk 3combo's 99. 2combo's A3s/9combo's A9. Waarbij de 2pairs combo's zelfs zeer de vraag zijn of hij die hier zo deep wilt afstacken. Dus beslis mijn hand in bluff te veranderen om any non club/non board pairing door te barrelen. Aangezien ik wel verwacht dat hij met zijn sets flop probeert af te stacken(toch zeker met 99)

Beantwoorden
Citeren
10 reacties

mensen c/r niet zo vaak op Ahigh flops met air dus je gaat standaard minstends een call krijgen en dan weet je nog steeds niet zo goed welke turns je door kan bluffen of niet aangezien zijn range dus elke turn hit.

Ik geef de flop na c/r gewoon op en wacht op betere spot.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest Topicstarter
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
mensen c/r niet zo vaak op Ahigh flops met air dus je gaat standaard minstends een call krijgen en dan weet je nog steeds niet zo goed welke turns je door kan bluffen of niet aangezien zijn range dus elke turn hit.

Ik geef de flop na c/r gewoon op en wacht op betere spot.

Hij hit blank turns bijna nooit. Bv 2x en zeker 2h, kan ik sowieso toch barrelen. 3x voor value. 4x kan ik behind checken en river bluffcatchen op non clubs. 5x=same als 2x.
6x tot 8x ook easy barrel. Tx tot Kx is moeilijker aangezien hij AT-AK misschien nog kan 3bet/callen op flop en hij met zijn flushdraws vaak pair hit.

Ben wel achteraf mee eens dat waarschijnlijk beter wel spot laat gaan. Aangezien ik hier gewoon gigantische varriance ga creëren, aangezien ik sowieso moet 2barrelen. Vanuit GTO standpunt is dit waarschijnlijk wel must 4bet aangezien ik mijn AA/99/33/A9/A3/93 ook allemaal wil kunnen 4betten. Flushdraws gewoon wil flatten en qua bluffhand is dit de beste hand. Blocker voor meest waarschijnlijke set en wat 2pairs. Decent backdoorequity(any heart/2x/5x). Trip/2pair value en kan soms nog winnen op showndown vs naked flushdraws.

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

Hey Jonas!

on topic : ik zou de flop c/r gewoon callen.. als hij de turn vuurt en je turned geen 4 3 of h folden, als ie turn opgeeft kun je afhankelijk van de speler de turn of river stabben, of naar showdown gaan... zo diep kun je een flop c/raise wel floaten dus naar mijn mening...

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

oh, het is fast fold... meh dan misschien idd maar 3bet/folden

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

of 5bet als je je sick voelt :)

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Heb serieus ingame gedacht aan 5betten, maar denk dat 4bet gewoon altijd wel die 4setcombo's zijn en zie hem die sowieso niet meer folden. Ook al is het 300bb deep en 5betten zou dus echt wel pure spew zijn en dat besefte ik gelukkig na paar seconde nadenken

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

een CiB kost "maar" 22$ meer, pot is ongeveer 45$, pure spew kan ik het dus niet echt noemen, ik denk dat een 4bet op deze flop zeker nog wel eens air kan zijn.. Ik denk namelijk niet dat hij heel vaak een flushdraw zou 4betten, want het is gewoon niet zo goed om 300bb in 4bb te stoppen met een flushdraw :P en een flushdraw folden zo diep is ook zonde... dus met z'n 4bet is ie gepolariseerd denk ik.. ik zou hier vaak 5betten voor de kick, want hij moet ook weten dat jouw 3bet eigenlijk bar weinig rept (!)...

Beantwoorden
Citeren

Zijn range kan zowel fd bevatten als top two pair en sets. Air zie ik hem niet c/r . Dus elke turn gaat ie doorbetten. Als je af en toe wilt bluffraisen doe dadan met een slechte aas of een 9. Hoezo is iedereen zo overaggro? Mis ik iets of had blof toch gelijk toen hij zong: ik raise harder dan ik denken kan.

Beantwoorden
Citeren

Game theory is in deze spot niet zo belangrijk als jij daar toptp heb of een set ga je het er toch wel inkrijgen tegen de top van zijn range omdat als het er op aan komt mensen toch niet in staat zijn de top van hun range te folden. Mensen levelen zich altijd op deze stake, vooral headsup

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
Zijn range kan zowel fd bevatten als top two pair en sets. Air zie ik hem niet c/r . Dus elke turn gaat ie doorbetten. Als je af en toe wilt bluffraisen doe dadan met een slechte aas of een 9. Hoezo is iedereen zo overaggro? Mis ik iets of had blof toch gelijk toen hij zong: ik raise harder dan ik denken kan.

Ax in bluff veranderen is imo gewoon slecht, omdat je geen sets blocked, wel meer 2pair, maar met deze line maak je zelfs wel moeilijk tegen zijn 2pair combo's al zal je die wel niet doen folden waarschijnlijk. Maar Ax kan je dus veel beter callen. 9x kan wel, maar dan is deze hand beter. Aangezien je met 34s meer equity hebt vs top van zijn calling range(bvAKs,A9s,A3s,KcQc,KcJc,QcJc,KcTc,QcTc,JcTc,AQo,A9o) heb je nog 23.93procent equity) waar bv 9d8d ofzo maar 19,16procent equity heeft

Verder was mijn gto toevoeging puur theoretisch en is het gewoon interessant om gto te ontwikkelen, maar heeft dat in deze spot verder geen belang ofzo

Beantwoorden
Citeren