Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

A2s A on R

7 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
160 Weergaven

Eens op de R geef ik m toch voornamelijk Kx en ws geen AK want die zou wel groter betten en 3betten imo. Dus vbet ertegen, vraag is how much, pakte deze sizing om geen folds te zien en wss gaat ie never raisen dus bet fold

Poker Stars, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 2 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: $117.04 (234.1 bb)
Hero (BB): $74.64 (149.3 bb)

Preflop: Hero is BB with 2 A
SB raises to $1.50, Hero calls $1

Flop: ($3) 6 K T (2 players)
Hero checks, SB bets $1.50, Hero raises to $5.36, SB calls $3.86

Turn: ($13.72) 3 (2 players)
Hero bets $9.91, SB calls $9.91

River: ($33.54) A (2 players)
Hero bets $12.50, SB calls $12.50

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Max hands bereikt dus spam andere 3 hier bij

vs same dude, was 3b happy op dat moment like 25%, T is wel hmmmm en R vroeg ik me sterk af of ie zou trappen geloof dat ik m een x eerder zag slowplaye

Poker Stars, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 2 Players

BB: $90.55 (181.1 bb)
Hero (SB): $100.41 (200.8 bb)

Preflop: Hero is SB with T J
Hero raises to $1.50, BB raises to $3, Hero calls $1.50

Flop: ($6) 3 2 T (2 players)
BB bets $4, Hero calls $4

Turn: ($14) 3 (2 players)
BB bets $13.50, Hero calls $13.50

River: ($41) 5 (2 players)
BB checks, Hero checks

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

1e hand vs reggy

hij sizet t zo groot d8 mja jamm er gewoon over kan goed dat ie ook 7x heeft ofzo, eiglk nog niet echt een clue van een range. Callen lijkt ook wel erg drawy imo.

IPoker, $0.50/$1 No Limit Hold'em Cash, 2 Players

BB: $100 (100 bb)
Hero (SB): $100 (100 bb)

Preflop: Hero is SB with J 7
Hero raises to $3, BB calls $2

Flop: ($6) 6 8 5 (2 players)
BB checks, Hero bets $4.50, BB raises to $19, Hero raises to $97 and is all-in, BB folds

Results:

Spoiler

$44 pot ($1 rake)
Final Board: 6 8 5
BB mucked and lost (-$22 net)
Hero mucked J 7 and won $43 ($21 net)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

3e hand vs unknown, haznd ervoor raisde ik m in 3betpot op paired board (met trips) en folde ie. hier jamm ik erover om weak te lijken en 4x pps enzo te laten callen, vroeg me af of ik tegen fd's value miss maar denk dat die ook gewoon callen ivm overcards+fd

Poker Stars, $0.50/$1 No Limit Hold'em Cash, 2 Players

Hero (SB): $125.78 (125.8 bb)
BB: $55.16 (55.2 bb)

Preflop: Hero is SB with 3 5
Hero raises to $3, BB calls $2

Flop: ($6) 5 4 5 (2 players)
BB checks, Hero bets $4.29, BB raises to $10, Hero raises to $122.78 and is all-in, BB calls $42.16 and is all-in

Turn: ($110.32) 9 (2 players, 2 are all-in)
River: ($110.32) J (2 players, 2 are all-in)

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

hand 1:

wat denk jij zelf van je raisesizing? Je geeft hem nl wel heel goeie odds. Voordeel is dat je je blufs cheap maakt wel.
Denk dat je op T niet veel FE hebt , geen enkele draw of Kx/Tx fold, dus denk dat check niet zo verkeerd is, gezien het enige wat je prob doet folden worse fd zijn , die jeobv net in de hand wil houde.
eens ie callt heeft ie FD/Kx/Tx (maar again , die range had ie voor mij op de flop al na zijn call).
Denk tbh dat je groter kan betten op de river , omdat je echt knetterhard missed draw rept dan , en die A ideale scarecard is.
Enige hand die je daar rept voor value is sets/2P en Ahi fd turned into value , maar das dus hypernarrow , dus kan groter denk ik.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

hand 2

Als je 100bb diep zit, raise and get it in flop dan?
Turn is verdomd weird , waarom eerst de flop 2/3 betten , en dan de blank turn pot betten.
Lijkt me beetje hopeloze blufbet dus ik call em zeker af.
River zou ik idd niet betten gezien hij zeer easy higher h met A/K/Q kan hebben uit zijn broadway overcards , en verder mis je niet zoveel value denk ik, gezien ik niet zomaar een T zie callen , en lagere h is wat lastig , enige dat ik dan in zijn range zie is een flopped flush die counterfeited wordt op de R.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

hand 3:

lijkt me sowieso goed plan zo een hand vs een reggy er in te krijgen als je niet zeker bent over zijn range ,het is nl never terrible , en je kan niet exploited worden op andere streets. Whatever hand hij heeft doe je het niet terrible, en je kan easy nog folds krijgen van allerlei plays die ie doet om direct de overhand te krijgen in begin van de match , denk hierbij obv aan totale airballs , maar ook stuff als 89 enzo die hij aggro wil spele in begin van de match , maar dan wel scared wordt als je het er zomaar in gooit

Beantwoorden
Citeren