Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Flop flush on tilt

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
955 Weergaven
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Zit hier semi op tilt na een vieze beat vlak ervoor en call daarom vrij ligt preflop. Ik flop een flush maar weet eigenlijk niet waarop ik hero hier moet zetten. De flop vind ik raar gespeeld door zn kleine raise en de turn c/r hij vervolgens all in. Line is erg vreemd. Probably een set of overpair met club?
Moet ik hier al op de flop op een all in aansturen of is het zo goed gespeeld?

$0.50/$1 Zoom No Limit Holdem
PokerStars
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG woodatburn ($158.46) 158bb
UTG+1 serggorelyi7 ($125.88) 126bb
MP1 Hero ($113.40) 113bb
MP2 marokpoker ($125.26) 125bb
MP3 JustFold1939 ($88.89) 89bb
CO moneyman1526 ($439.36) 439bb
BTN bads3ns3 ($100) 100bb
SB OMGitsDarkz ($317.45) 317bb
BB Starw!nd ($434.98) 435bb

Pre-Flop: ($1.50, 9 players) Hero is MP1 Q♣ 10:club:
1 fold, serggorelyi7 raises to $3.50, Hero calls $3.50, 6 folds

Flop: 8♣ 4♣ J♣ ($8.50, 2 players)
serggorelyi7 bets $4.06, Hero raises to $12.12, serggorelyi7 raises to $22, Hero calls $9.88

Turn: 10:diamond: ($52.50, 2 players)
serggorelyi7 checks, Hero bets $22, serggorelyi7 goes all-in $100.38

Beantwoorden
Citeren
4 reacties

Preflop is te loose.

Je mag altijd wat info geven over villain btw :D. Desnoods of zijn search af stond of niet :)

Denk ook dat raisen de beste optie zal zijn OTF maar vind call ook okay omdat raise, betbig, ship river best wel thin is met Qhi flush :P. Alhoewel we blocken zoveel dat hij eigenlijk enkel AKcc hoort te hebben qua flush dus raise is totally fine :).

Superweird nu hij 3bet haha hij rept echt die 1e combo. Sets callen for sure en idk of iemand hier durft 3betten met de Ac draw. Zou ook raar zijn dat hij zo klein blufft. In ieder geval lijkt het wel een fish. Dat is deels slecht nieuw en deels goed nieuws. Slechte nieuws is dat hij nu maar AXcc zou kunnen openen dus heeft hij meer nutflushes. Goede nieuws is dat hij sets en AcAx kan overplayen.

In ieder geval hebben we een clear call versus de 3bet.

Turn tsja ik bet ook gewoon hoor. Verwacht dat hij flushes zeer vaak doorbet en we kunnen value krijgen van sets en AcAx, wie weet KcKx. Zo zuur nu hij shovet... Imo is dit altijd een flush en we liggen op te weten flushcombo's voor om te kunnen callen vrees ik. Disciplinetraining... Ben wel benieuwd naar result.

Btw search hem effe: 1 entry -> crycall pbb

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling Topicstarter
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Ow ja, had hier inderdaad helemaal niks bij gezet. Excuses. Was een 2 entry speler, verder nog heel weinig stats op 100NL (pas 15k hands gespeeld). Denk dan niet dat het een reg is, want van meeste heb ik at least wel een 300 hand sample.

Preflop inderdaad te loose, dat had met de 55 hand vs A3 te maken waardoor ik even de behoefte had om QTs te spelen :P

Flop: Is het risico niet dat als je raised OTF hij weggaat met al die combo's van sterke handen? Alhoewel, een beetje fish zal zn A :club: Xx equivalent niet snel weggooien zoals jij ook al aangeeft.

Turn: Disciplinetraining gefaald, ik crycallde inderdaad en vervloekte mezelf toen villain trots AK :club: :club: showede.

Beantwoorden
Citeren

Flop bet/callt hij sowieso met veel minder hoor. Raise kan niet slecht zijn, vnl tegen een non-reg. We hebben sowieso meer dan 50% equity tegen zijn flop b/c-range. Het is niet supernoodzakelijk though omdat we ook niet zo'n huge equity-favorite zijn omdat hij altijd wel wat equity heeft tenzij hij bet/callt met overpairs zonder club natuurlijk (wat een fish wel zou kunnen doen).

En ja, altijd moeilijk ingame :) good luck next time ;)

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

je had iig n out, maargoed zoals farma zegt ligt de fout pre, gezien post folden echt out of the question is imo.

WP post imo

Beantwoorden
Citeren